je moet eens niet zo in die oude meuk blijven hangenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is goed kijk jij dan ook de mijne?![]()
Die moet je in Amerika met de gordijnen dicht kijken tegenwoordigquote:
Ik heb best wel veel, allicht zit er misschien iets voor jou tussen.quote:
Ja ik heb dat helemaal niet, ik leef meer vooruit altijdquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
je moet eens niet zo in die oude meuk blijven hangen
Ja, General Lee is alleen onder rednecks nog populair.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die moet je in Amerika met de gordijnen dicht kijken tegenwoordig
Vooruitkijken is volgens mij ook altijd iets wat je moet doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb dat helemaal niet, ik leef meer vooruit altijd
dr Who in de Tardis of doc Brown in een DeLorean?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb dat helemaal niet, ik leef meer vooruit altijd
Of Al Bundy met zijn hand in de broek?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
dr Who in de Tardis of doc Brown in een DeLorean?
ik weet niet of dat zo'n vooruitkijker wasquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of Al Bundy met zijn hand in de broek?
Maar vond ik TOEN ook wel geinigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zo'n vooruitkijker was
Bill en Ted was ook wel leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zo'n vooruitkijker was
Even iets heel anders....quote:Hema en Albert Heijn openen in 2019 twee winkels waar klanten zowel hun Hema- als Albert Heijn-boodschappen kunnen doen.
wie zijn dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bill en Ted was ook wel leuk.
op het randje hoor echt zo'n tienerfilmquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bill en Ted was ook wel leuk.
wie zit dan bij wie in-store?quote:
Bij de juiste wind was dat wel een gedonder op Texel vroeger. Zag er ook wel maf uit vanaf het strand bij de vuurtoren.quote:
Charmian weet.quote:
die wil je niet tegenkomen of heeftie al de doodstraf of zo gekregen?quote:
Je had niet het gevoel dat het misschien niet helemaal het juiste spel was voor een peuter?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks even
Die van mij was 3 en die sleepte al mensen uit de winkel in GTA, en mepte ze in mekaar met een honkbalknuppel
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
die wil je niet tegenkomen of heeftie al de doodstraf of zo gekregen?
Ah.... ja toch dus!quote:
Wat handig!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:05 schreef FANN het volgende:
https://www.nu.nl/263406/(...)n-heeft-in-seks.html
bill en ted's.... adventure, die gingen ook door de tijd voor een schoolproject meen ik...met Keanu Reeves en die andere weet ik niet meerquote:
dat kan ik snappenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was even op het verkeerde been gezet door Al Bundy
Hoort bij een nerd opvoeding, nu wint ze alle vechtspellen van mij, je moet toch die joystick controle vroeg aanlerenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had niet het gevoel dat het misschien niet helemaal het juiste spel was voor een peuter?
Ze willen samen doen, hoe zij dat voor zich zien weet ik niet.quote:
En jij bent voor gelijkheid en wilde daar iets aan doenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:08 schreef Ghostbuster het volgende:
En 90% van het geweld op de Wereld word wel veroorzaakt door mannen denk ik
Ja, in 1989 op de elektrische stoel aan zijn einde gekomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
die wil je niet tegenkomen of heeftie al de doodstraf of zo gekregen?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En jij bent voor gelijkheid en wilde daar iets aan doen
Jep maar dat heeft niets met deze film te maken.quote:
Als je appie-online besteld kun je ook bij de Etos en Gall & Gall boodschappen doen. Is het niet gewoon een verkapt mini winkelcentrum waar toevallig de AH en HEMA onder 1 dak zitten. rare lui...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze willen samen doen, hoe zij dat voor zich zien weet ik niet.
ze is best wel lang weg alquote:
Geen idee en ze hadden haar ook wel een subforum ban kunnen geven, net als de anderequote:
Excellent!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep maar dat heeft niets met deze film te maken.
Bill en Ted waren 2 scholieren die een geschiedenisopdracht voor hun afstuderen moesten maken. Ze hadden scheid aan studeren en op een avond werden ze door de geschiedenis gesleurd.
Dat stond op mijn geboortekaartjequote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Kent iemand hier de film, The gods must be crazy.
Die had ze toen de vorige keer wel ...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee en ze hadden haar ook wel een subforum ban kunnen geven, net als de andere
Og je Cola lust jaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Oh ja en dan op die luchtgitaartjesquote:
Dat is Waynes World.quote:
maar zij deden ook zoiets, sterker nog die film heette Bill en Ted's excellent adventurequote:
Nou ja, ze zal het ook wel druk hebben. Vanaf de 15e kreeg ze de sleutels van het huurappartement, toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee en ze hadden haar ook wel een subforum ban kunnen geven, net als de andere
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoort bij een nerd opvoeding, nu wint ze alle vechtspellen van mij, je moet toch die joystick controle vroeg aanleren
zegt me niks eendquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep maar dat heeft niets met deze film te maken.
Bill en Ted waren 2 scholieren die een geschiedenisopdracht voor hun afstuderen moesten maken. Ze hadden scheid aan studeren en op een avond werden ze door de geschiedenis gesleurd.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat stond op mijn geboortekaartje
Ik heb het met mijn neefjes ook gespeeld GTA en Unreal Tournamentquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]Bij een meisje zal het niet zo snel tot kopieergedrag leiden, maar bij jongens vind ik het wel een beetje link. Wel lachen als je kleuter een tekening maakt van een schietpartij in GTA.
Die zullen met leuke verhalen terugkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn neefjes ook gespeeld GTA en Unreal Tournament
Yeps, met het lege flesje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
o ja, dat wel... zéker van mijn zuipzussiequote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik krijg meestal wel kaarten
Ik heb mijn geboorte tegeltje aan de wand hangen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat stond op mijn geboortekaartje
lekker dan.........quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit aan gedaan dus verwacht niets van mij
Handig, weet je telkens als je er naar kijkt weer dat je geboren bent.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn geboorte tegeltje aan de wand hangen.
sterker nog......... ik heb niet eens een geboortekaartjequote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn geboorte tegeltje aan de wand hangen.
Winkels proberen er natuurlijk wel een soort Amerikaanse toestand van te maken waarbij iedereen met een relatie/liefde enorme bedragen moet gaan neerleggen voor bloemen/snoep/kaartjes/romantische etentjes etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neuh ik denk ook niet dat het écht ''leeft'' zeg maar
ja tis wel goed voor de verkoop dat dan weer welquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Winkels proberen er natuurlijk wel een soort Amerikaanse toestand van te maken waarbij iedereen met een relatie/liefde enorme bedragen moet gaan neerleggen voor bloemen/snoep/kaartjes/romantische etentjes etc.
Aan mij zullen ze geen geld verdienen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Winkels proberen er natuurlijk wel een soort Amerikaanse toestand van te maken waarbij iedereen met een relatie/liefde enorme bedragen moet gaan neerleggen voor bloemen/snoep/kaartjes/romantische etentjes etc.
Maar misschien wordt je straks wel verliefd? en wat dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan mij zullen ze geen geld verdienen.
Ik ben stiekum verliefd op jou. En nu?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar misschien wordt je straks wel verliefd? en wat dan?
dan krijg je een kaartje van me.........quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben stiekum verliefd op jou. En nu?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik van je hou, dat stiekeme gedoe is alleen maar voor de commercie
Jij ook al opbokken, ik was eerst.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik van je hou, dat stiekeme gedoe is alleen maar voor de commercie
Ja maar.quote:
Misschien vandaag....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook al opbokken, ik was eerst.
Ze heeft al een vriendje waar ze mee gelukkig is.quote:
Dat was mij nog niet bekent.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:45 schreef Recce het volgende:
Jullie zijn allebei te laat, FANN heeft al een Griek.
Nee dat van hierboven wist ik alquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:49 schreef FANN het volgende:
Ik ben koffie gaan drinken, is er nog nieuws?
en al zó lang al!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriendje waar ze mee gelukkig is.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was mij nog niet bekent.
Heb je nog mooie foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |