je moet eens niet zo in die oude meuk blijven hangenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is goed kijk jij dan ook de mijne?![]()
Die moet je in Amerika met de gordijnen dicht kijken tegenwoordigquote:
Ik heb best wel veel, allicht zit er misschien iets voor jou tussen.quote:
Ja ik heb dat helemaal niet, ik leef meer vooruit altijdquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
je moet eens niet zo in die oude meuk blijven hangen
Ja, General Lee is alleen onder rednecks nog populair.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die moet je in Amerika met de gordijnen dicht kijken tegenwoordig
Vooruitkijken is volgens mij ook altijd iets wat je moet doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb dat helemaal niet, ik leef meer vooruit altijd
dr Who in de Tardis of doc Brown in een DeLorean?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb dat helemaal niet, ik leef meer vooruit altijd
Of Al Bundy met zijn hand in de broek?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
dr Who in de Tardis of doc Brown in een DeLorean?
ik weet niet of dat zo'n vooruitkijker wasquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of Al Bundy met zijn hand in de broek?
Maar vond ik TOEN ook wel geinigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zo'n vooruitkijker was
Bill en Ted was ook wel leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zo'n vooruitkijker was
Even iets heel anders....quote:Hema en Albert Heijn openen in 2019 twee winkels waar klanten zowel hun Hema- als Albert Heijn-boodschappen kunnen doen.
wie zijn dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bill en Ted was ook wel leuk.
op het randje hoor echt zo'n tienerfilmquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bill en Ted was ook wel leuk.
wie zit dan bij wie in-store?quote:
Bij de juiste wind was dat wel een gedonder op Texel vroeger. Zag er ook wel maf uit vanaf het strand bij de vuurtoren.quote:
Charmian weet.quote:
die wil je niet tegenkomen of heeftie al de doodstraf of zo gekregen?quote:
Je had niet het gevoel dat het misschien niet helemaal het juiste spel was voor een peuter?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks even
Die van mij was 3 en die sleepte al mensen uit de winkel in GTA, en mepte ze in mekaar met een honkbalknuppel
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
die wil je niet tegenkomen of heeftie al de doodstraf of zo gekregen?
Ah.... ja toch dus!quote:
Wat handig!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:05 schreef FANN het volgende:
https://www.nu.nl/263406/(...)n-heeft-in-seks.html
bill en ted's.... adventure, die gingen ook door de tijd voor een schoolproject meen ik...met Keanu Reeves en die andere weet ik niet meerquote:
dat kan ik snappenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was even op het verkeerde been gezet door Al Bundy
Hoort bij een nerd opvoeding, nu wint ze alle vechtspellen van mij, je moet toch die joystick controle vroeg aanlerenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had niet het gevoel dat het misschien niet helemaal het juiste spel was voor een peuter?
Ze willen samen doen, hoe zij dat voor zich zien weet ik niet.quote:
En jij bent voor gelijkheid en wilde daar iets aan doenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:08 schreef Ghostbuster het volgende:
En 90% van het geweld op de Wereld word wel veroorzaakt door mannen denk ik
Ja, in 1989 op de elektrische stoel aan zijn einde gekomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
die wil je niet tegenkomen of heeftie al de doodstraf of zo gekregen?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En jij bent voor gelijkheid en wilde daar iets aan doen
Jep maar dat heeft niets met deze film te maken.quote:
Als je appie-online besteld kun je ook bij de Etos en Gall & Gall boodschappen doen. Is het niet gewoon een verkapt mini winkelcentrum waar toevallig de AH en HEMA onder 1 dak zitten. rare lui...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze willen samen doen, hoe zij dat voor zich zien weet ik niet.
ze is best wel lang weg alquote:
Geen idee en ze hadden haar ook wel een subforum ban kunnen geven, net als de anderequote:
Excellent!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep maar dat heeft niets met deze film te maken.
Bill en Ted waren 2 scholieren die een geschiedenisopdracht voor hun afstuderen moesten maken. Ze hadden scheid aan studeren en op een avond werden ze door de geschiedenis gesleurd.
Dat stond op mijn geboortekaartjequote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Kent iemand hier de film, The gods must be crazy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |