je moet eens niet zo in die oude meuk blijven hangenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is goed kijk jij dan ook de mijne?![]()
Die moet je in Amerika met de gordijnen dicht kijken tegenwoordigquote:
Ik heb best wel veel, allicht zit er misschien iets voor jou tussen.quote:
Ja ik heb dat helemaal niet, ik leef meer vooruit altijdquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
je moet eens niet zo in die oude meuk blijven hangen
Ja, General Lee is alleen onder rednecks nog populair.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die moet je in Amerika met de gordijnen dicht kijken tegenwoordig
Vooruitkijken is volgens mij ook altijd iets wat je moet doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb dat helemaal niet, ik leef meer vooruit altijd
dr Who in de Tardis of doc Brown in een DeLorean?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb dat helemaal niet, ik leef meer vooruit altijd
Of Al Bundy met zijn hand in de broek?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
dr Who in de Tardis of doc Brown in een DeLorean?
ik weet niet of dat zo'n vooruitkijker wasquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of Al Bundy met zijn hand in de broek?
Maar vond ik TOEN ook wel geinigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zo'n vooruitkijker was
Bill en Ted was ook wel leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zo'n vooruitkijker was
Even iets heel anders....quote:Hema en Albert Heijn openen in 2019 twee winkels waar klanten zowel hun Hema- als Albert Heijn-boodschappen kunnen doen.
wie zijn dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bill en Ted was ook wel leuk.
op het randje hoor echt zo'n tienerfilmquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bill en Ted was ook wel leuk.
wie zit dan bij wie in-store?quote:
Bij de juiste wind was dat wel een gedonder op Texel vroeger. Zag er ook wel maf uit vanaf het strand bij de vuurtoren.quote:
Charmian weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |