Die had ze toen de vorige keer wel ...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee en ze hadden haar ook wel een subforum ban kunnen geven, net als de andere
Og je Cola lust jaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Kent iemand hier de film, The gods must be crazy.
Oh ja en dan op die luchtgitaartjesquote:
Dat is Waynes World.quote:
maar zij deden ook zoiets, sterker nog die film heette Bill en Ted's excellent adventurequote:
Nou ja, ze zal het ook wel druk hebben. Vanaf de 15e kreeg ze de sleutels van het huurappartement, toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee en ze hadden haar ook wel een subforum ban kunnen geven, net als de andere
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoort bij een nerd opvoeding, nu wint ze alle vechtspellen van mij, je moet toch die joystick controle vroeg aanleren
zegt me niks eendquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep maar dat heeft niets met deze film te maken.
Bill en Ted waren 2 scholieren die een geschiedenisopdracht voor hun afstuderen moesten maken. Ze hadden scheid aan studeren en op een avond werden ze door de geschiedenis gesleurd.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat stond op mijn geboortekaartje
Ik heb het met mijn neefjes ook gespeeld GTA en Unreal Tournamentquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]Bij een meisje zal het niet zo snel tot kopieergedrag leiden, maar bij jongens vind ik het wel een beetje link. Wel lachen als je kleuter een tekening maakt van een schietpartij in GTA.
Die zullen met leuke verhalen terugkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn neefjes ook gespeeld GTA en Unreal Tournament
Yeps, met het lege flesje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Kent iemand hier de film, The gods must be crazy.
o ja, dat wel... zéker van mijn zuipzussiequote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik krijg meestal wel kaarten
Ik heb mijn geboorte tegeltje aan de wand hangen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat stond op mijn geboortekaartje
lekker dan.........quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit aan gedaan dus verwacht niets van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |