Handig, weet je telkens als je er naar kijkt weer dat je geboren bent.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn geboorte tegeltje aan de wand hangen.
sterker nog......... ik heb niet eens een geboortekaartjequote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn geboorte tegeltje aan de wand hangen.
Winkels proberen er natuurlijk wel een soort Amerikaanse toestand van te maken waarbij iedereen met een relatie/liefde enorme bedragen moet gaan neerleggen voor bloemen/snoep/kaartjes/romantische etentjes etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neuh ik denk ook niet dat het écht ''leeft'' zeg maar
ja tis wel goed voor de verkoop dat dan weer welquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Winkels proberen er natuurlijk wel een soort Amerikaanse toestand van te maken waarbij iedereen met een relatie/liefde enorme bedragen moet gaan neerleggen voor bloemen/snoep/kaartjes/romantische etentjes etc.
Aan mij zullen ze geen geld verdienen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Winkels proberen er natuurlijk wel een soort Amerikaanse toestand van te maken waarbij iedereen met een relatie/liefde enorme bedragen moet gaan neerleggen voor bloemen/snoep/kaartjes/romantische etentjes etc.
Maar misschien wordt je straks wel verliefd? en wat dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan mij zullen ze geen geld verdienen.
Ik ben stiekum verliefd op jou. En nu?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar misschien wordt je straks wel verliefd? en wat dan?
dan krijg je een kaartje van me.........quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben stiekum verliefd op jou. En nu?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik van je hou, dat stiekeme gedoe is alleen maar voor de commercie
Jij ook al opbokken, ik was eerst.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik van je hou, dat stiekeme gedoe is alleen maar voor de commercie
Ja maar.quote:
Misschien vandaag....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook al opbokken, ik was eerst.
Ze heeft al een vriendje waar ze mee gelukkig is.quote:
Dat was mij nog niet bekent.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:45 schreef Recce het volgende:
Jullie zijn allebei te laat, FANN heeft al een Griek.
Nee dat van hierboven wist ik alquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:49 schreef FANN het volgende:
Ik ben koffie gaan drinken, is er nog nieuws?
en al zó lang al!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriendje waar ze mee gelukkig is.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was mij nog niet bekent.
Heb je nog mooie foto's?
Een wie?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou m'n geld er niet op inzetten. Hij doet een Martin Broziusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |