Niet een hele pot sambal in een hap leeg kunnen etenquote:Op zondag 10 februari 2019 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Schijnt pikant te wezen deze, nou ik kan ze beter zelf in de sambal dopen want ik proef niets. Heb normaal ook casave, die is wel iets pittig.
Vind ik wel lekker hoor, maar die lui van Conimex hebben er niets van begrepen.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet een hele pot sambal in een hap leeg kunnen eten
Cassavequote:Op zondag 10 februari 2019 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Schijnt pikant te wezen deze, nou ik kan ze beter zelf in de sambal dopen want ik proef niets. Heb normaal ook casave, die is wel iets pittig.
Sowieso hebben hollanders niets begrepen van lekker etenquote:Op zondag 10 februari 2019 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind ik wel lekker hoor, maar die lui van Conimex hebben er niets van begrepen.
Oh, is dat met twee s'en. Zo leer je nog eens wat.quote:
Ik wel, gewoon blijven staanquote:Op zondag 10 februari 2019 22:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zonder zuipen overeind blijven op ijs....
Of aan de railing vast houdenquote:
Of gewoon gaan zitten, kan je ook niet meer vallenquote:
Volgende keer de auto pakkenquote:Op zondag 10 februari 2019 22:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mijn fiets wilde dat laatst niet....
Of gewoon lekker erbij gaan liggen.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Of gewoon gaan zitten, kan je ook niet meer vallen
Ja als je dan moe bent kan je meteen gaan slapenquote:Op zondag 10 februari 2019 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon lekker erbij gaan liggen.
Alleen maar voordelen.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja als je dan moe bent kan je meteen gaan slapen
Had die bewuste ochtend een half uur op die koude stoep gelegen....begin nu pas op temperatuur te komen...quote:Op zondag 10 februari 2019 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon lekker erbij gaan liggen.
Gewoon dat ding er uit halen en door het ijs heen prikkenquote:Op zondag 10 februari 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen maar voordelen.
Zit je alleen nog met het probleem van naar de wc gaan.
Bedoel je nu je val?quote:Op zondag 10 februari 2019 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had die bewuste ochtend een half uur op die koude stoep gelegen....begin nu pas op temperatuur te komen...
Aiquote:Op zondag 10 februari 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja...was thuisgebracht...maar door de pijn alsnog onderuit op de stoep voor m'n huis...
Pijnlijkquote:Op zondag 10 februari 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja...was thuisgebracht...maar door de pijn alsnog onderuit op de stoep voor m'n huis...
Beter een goeie buur dan een verre vriendquote:Op zondag 10 februari 2019 22:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel m'n buren weer eens gesproken......
Zaadfilm??quote:Op zondag 10 februari 2019 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
Lucy is overigens ook een zaad film![]()
Het is dat Scarlet Johansson de hoofdrol heeft, anders was het helemaal niet de moeite waard geweest
Pindasambalquote:
Dat was ook de enige reden dat ik hem keekquote:Op zondag 10 februari 2019 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
Lucy is overigens ook een zaad film![]()
Het is dat Scarlet Johansson de hoofdrol heeft, anders was het helemaal niet de moeite waard geweest
Waar at je het normaal gesproken dan?quote:Op zondag 10 februari 2019 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pindasambal![]()
Veel te lang al niet meer gehad
Concept van de film leek me nog wel aardig, alleen de uitwerking is zo onrealistisch dat het bijna comedy wordquote:Op zondag 10 februari 2019 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden dat ik hem keek
Uhmmmm, 'vitamine pillen' en 'voedingssupplementen'quote:Op zondag 10 februari 2019 22:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waar at je het normaal gesproken dan?
En zijn je twee vrije dagen goed bevallen?
Ik las slapend op de fiets.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmmm, 'vitamine pillen' en 'voedingssupplementen'![]()
Die twee dagen zijn veel te snel voorbij gegaan. Heb het grootste gedeelte slapend en op een fiets doorgebracht![]()
Wat moeten jullie met Scarlett als jullie mij hebbenquote:Op zondag 10 februari 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Concept van de film leek me nog wel aardig, alleen de uitwerking is zo onrealistisch dat het bijna comedy word![]()
Scarlett Johansson daarentegen![]()
Slap aftreksel dat we af en toe gebruiken als jij slaaptquote:Op zondag 10 februari 2019 22:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat moeten jullie met Scarlett als jullie mij hebben
Mij ook, maar dramatisch uitgevoerd.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Concept van de film leek me nog wel aardig, alleen de uitwerking is zo onrealistisch dat het bijna comedy word![]()
Scarlett Johansson daarentegen![]()
Goed antwoord!quote:Op zondag 10 februari 2019 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slap aftreksel dat we af en toe gebruiken als jij slaapt
quote:Op zondag 10 februari 2019 22:35 schreef moemoe het volgende:
IT’S BREAKING MY HEART TO WATCH YOU RUN AROUND
Voor de noobs: Scarlett Johansson speelt mee in deze clip.
Met de jaren leer ik het welquote:
Heerlijke vrouw om naar te kijkenquote:Op zondag 10 februari 2019 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij ook, maar dramatisch uitgevoerd.
Ja en dat half krullend haar hnnnng
Lees mijn vraag nog eensquote:Op zondag 10 februari 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmmm, 'vitamine pillen' en 'voedingssupplementen'![]()
Die twee dagen zijn veel te snel voorbij gegaan. Heb het grootste gedeelte slapend en op een fiets doorgebracht![]()
ens, eens daarom ook fan van Marvel/Avengersquote:Op zondag 10 februari 2019 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijke vrouw om naar te kijken
Ik doelde op heel iets anders eigenlijkquote:Op zondag 10 februari 2019 22:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lees mijn vraag nog eens.
Of doel jij op iets heel anders?![]()
Als het maar wel 2 leuke dagen waren dan. Slapen is zo af en toe een noodzakelijk kwaad, maar kan ook heerlijk zijn.
Dat durf ik te geloven jaquote:Op zondag 10 februari 2019 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was te snel en FOK! te langzaam
Meestal ben je zelf langzaam en fok je te snel hehquote:Op zondag 10 februari 2019 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was te snel en FOK! te langzaam
Dat ook, en Tony Stark want episch neergezet karakterquote:Op zondag 10 februari 2019 22:43 schreef Flippiee het volgende:
E
[..]
ens, eens daarom ook fan van Marvel/Avengers
Die Antwoord?quote:
Dan heb je haar vast ook in Ghost in the Shell gezien, in dat strakke pakje.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:43 schreef Flippiee het volgende:
E
[..]
ens, eens daarom ook fan van Marvel/Avengers
Beter geloof je het ookquote:
Ik ben niet langzaamquote:Op zondag 10 februari 2019 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal ben je zelf langzaam en fok je te snel heh
Dat ookquote:Op zondag 10 februari 2019 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ook, en Tony Stark want episch neergezet karakter
quote:Op zondag 10 februari 2019 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ook, en Tony Stark want episch neergezet karakter
Die dus niet gezienquote:Op zondag 10 februari 2019 22:48 schreef I. het volgende:
[..]
Dan heb je haar vast ook in Ghost in the Shell gezien, in dat strakke pakje.
Jammer. Maar zaten fijne beelden tussen ja.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die dus niet gezienMaar google afbeeldingen zegt genoeg
Ojaquote:Op zondag 10 februari 2019 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter geloof je het ook
[..]
Ik ben niet langzaam
Ik geloof je meteenquote:Op zondag 10 februari 2019 22:50 schreef I. het volgende:
[..]
Jammer. Maar zaten fijne beelden tussen ja.
Fijnquote:
Echt topquote:
quote:
Eensch.quote:
Wolverine is ook gewoonquote:Op zondag 10 februari 2019 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ookIk vond wolverine ook zo vet
zo mooi ook Logan
Ik vrees dat ik begrijp waar je op doelt.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doelde op heel iets anders eigenlijk![]()
Jaren geleden at ik het altijd bij een Indisch zaakje in Hilversum.
Vind wel jammer dat er geen films meer inzitten. Maar kan me ook voorlopig geen andere acteur dan Hugh Jackman me indenken.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wolverine is ook gewoon![]()
![]()
Mede ook omdat ze over zoveel films en jaren Hugh Jackman hebben aangehouden. Perfect hoofd en acteur in zijn algemeen ervoor
Lijkt me zeer ongemakkelijk om alles nog een keer te kijken en weer die verlepte timeline clashes mee te krijgen.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Heb vorig jaar alle (toen) 10 delen van de X-Men filmserie achter elkaar gekeken in 2 dagen ofzo.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 februari 2019 23:05 schreef I. het volgende:
[..]
Mooie afsluiting van een periode ook, met Hugh.
Please laat ze de komende jaren geen nieuwe films meer maken zonder Jackman. Deze reeks moet nog even een paar jaar de standaard blijven!quote:Op zondag 10 februari 2019 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind wel jammer dat er geen films meer inzitten. Maar kan me ook voorlopig geen andere acteur dan Hugh Jackman me indenken.
Niet gekliktquote:Op zondag 10 februari 2019 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
App me, app me, app me, ik wacht al zo lang
App me, app me, app me, nu word ik ook nog bang
App Me, a song by Lucky Fonz III on Spotify
Die films heb ik dus weer nauwelijks gezienquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 10 februari 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Please laat ze de komende jaren geen nieuwe films meer maken zonder Jackman. Deze reeks moet nog even een paar jaar de standaard blijven!
Ahw.....lastige date Naatje?quote:Op zondag 10 februari 2019 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
Als je mij niet appt, denk ik gaat het nog wel goed
probeer je niet te dwingen, maar ik wil dat je het doet
quote:Op zondag 10 februari 2019 23:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw.....lastige date Naatje?
quote:Op zondag 10 februari 2019 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
App me, app me, app me, ik wacht al zo lang
App me, app me, app me, nu word ik ook nog bang
App Me, a song by Lucky Fonz III on Spotify
Pics.quote:Op zondag 10 februari 2019 23:11 schreef Flippiee het volgende:
Mijn hond ligt onder mijn stoel / aan mijn voeten. Zo liefffffffffffffffffffff
quote:Op zondag 10 februari 2019 23:11 schreef Flippiee het volgende:
quote:
tip, upload foto via discord en gebruik daarvan de link, gaat volgens mij sneller dan imgurquote:Op zondag 10 februari 2019 23:11 schreef Flippiee het volgende:
QFTquote:Op zondag 10 februari 2019 23:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vrouwen......lastige wezens hè.....
Duurt nog wel een poosje, maar over een poosje vallen alle X-Men films gewoon onder Marvel en komt er weer een nieuwe verhaallijn die daarin prima samenvalt. Met een nieuwe Wolverine, pas over een jaar of 6/7quote:Op zondag 10 februari 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Please laat ze de komende jaren geen nieuwe films meer maken zonder Jackman. Deze reeks moet nog even een paar jaar de standaard blijven!
Ik ook alleen de laatste paar, omdat het dus echt matig begon, en de verhaallijnen best matig waren. De laatste jaren klopte het pas een beetje.quote:Op zondag 10 februari 2019 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die films heb ik dus weer nauwelijks gezien
Cuteequote:Op zondag 10 februari 2019 23:11 schreef Flippiee het volgende:
hmmm had sneller geweest jaquote:Op zondag 10 februari 2019 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tip, upload foto via discord en gebruik daarvan de link, gaat volgens mij sneller dan imgur
Dat maakt het ook wel leukquote:Op zondag 10 februari 2019 23:16 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook alleen de laatste paar, omdat het dus echt matig begon, en de verhaallijnen best matig waren. De laatste jaren klopte het pas een beetje.En nu beginnen ze weer met jonge versies van de oudere helden in het verhaal. Beetje een terugblik.
ja hequote:
Heb jij vloerbedekking?quote:
Kleed, zo lekker zacht aan voetenquote:Op zondag 10 februari 2019 23:19 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb jij vloerbedekking?![]()
Dat zie je niet vaak meer
Jaloers wel, ik moet ook maar eens een kleed gaan kopenquote:Op zondag 10 februari 2019 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kleed, zo lekker zacht aan voetenheb geen vloerverwarming helaas
Ik kan het aanraden.quote:Op zondag 10 februari 2019 23:22 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Jaloers wel, ik moet ook maar eens een kleed gaan kopen
Wat dat betreft verveelt Marvel niet snel en hebben ze lichtelijk gat in de markt.quote:Op zondag 10 februari 2019 23:22 schreef I. het volgende:
[..]
Idd. En helemaal met nieuwe goede acteurs.
[..]
Superlief. Gotta love doggos.
Ik loop graag zonder kleding maar dat kan helaas ook nietquote:Op zondag 10 februari 2019 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan het aanraden.maar ik loop ook graag zonder sokken of iets thuis
[..]
Wat dat betreft verveelt Marvel niet snel en hebben ze lichtelijk gat in de markt.
oh?quote:Op zondag 10 februari 2019 23:26 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik loop graag zonder kleding maar dat kan helaas ook niet
True, kan alle kanten opgaan, en genoeg karakters in hun portfolio om uit de kast te halen.quote:Op zondag 10 februari 2019 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat dat betreft verveelt Marvel niet snel en hebben ze lichtelijk gat in de markt.
Trusten Cdquote:Op zondag 10 februari 2019 23:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker slapen liefjes......
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 februari 2019 23:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
gewoon gordijnen dichtquote:Op zondag 10 februari 2019 23:26 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik loop graag zonder kleding maar dat kan helaas ook niet
slaap lekkerquote:Op zondag 10 februari 2019 23:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja Venom dus nog niet gezienquote:Op zondag 10 februari 2019 23:27 schreef I. het volgende:
[..]
True, kan alle kanten opgaan, en genoeg karakters in hun portfolio om uit de kast te halen.Zag je laatst ook wel weer met Venom, waar ze Tom Hardy even voor gestrikt hadden.
Venom heb ik bewust nog niet gezien door Tom Hardyquote:Op zondag 10 februari 2019 23:27 schreef I. het volgende:
[..]
True, kan alle kanten opgaan, en genoeg karakters in hun portfolio om uit de kast te halen.Zag je laatst ook wel weer met Venom, waar ze Tom Hardy even voor gestrikt hadden.
Echt doen, Venom is genotquote:Op zondag 10 februari 2019 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gewoon gordijnen dicht
[..]
slaap lekker
[..]
Ja Venom dus nog niet gezienecht slecht
We hebben nogal wat aanloop hier zo nu en dan, dat risico wil ik net lopen en mijn vriendin vind het al helemaal nietsquote:
Oeiiiiiquote:Op zondag 10 februari 2019 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja Venom dus nog niet gezienecht slecht
Dit ja.quote:
Vind je hem kut dan?quote:Op zondag 10 februari 2019 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Venom heb ik bewust nog niet gezien door Tom Hardy![]()
Dat niet perse, maar ik vind hem niet echt een juiste acteur voor Venom.quote:
Hmmm, maar misschien verandert het kijken van de film juist je beeld nog wel.quote:Op zondag 10 februari 2019 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat niet perse, maar ik vind hem niet echt een juiste acteur voor Venom.
Oke oke oke oke ga ik doenquote:
quote:Op zondag 10 februari 2019 23:29 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
We hebben nogal wat aanloop hier zo nu en dan, dat risico wil ik net lopen en mijn vriendin vind het al helemaal niets
Tom Hardy is niet in een hokje te stoppenquote:Op zondag 10 februari 2019 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik een type ben die graag naakt loop of zo hoor maar soms is dat gewoon lekkerquote:Op zondag 10 februari 2019 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke oke oke oke ga ik doen
Hopelijk zit ie in entertainment van vliegtuig
[..]dan houdt het wel beetje op
Nu ga ik dromen over naakte mannenquote:Op zondag 10 februari 2019 23:33 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Niet dat ik een type ben die graag naakt loop of zo hoor maar soms is dat gewoon lekker
Geen strakke kleding dragen ofzoquote:Op zondag 10 februari 2019 23:33 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Niet dat ik een type ben die graag naakt loop of zo hoor maar soms is dat gewoon lekker
Jared Leto is ook redelijk matig als acteur toch, uberhauptquote:Op zondag 10 februari 2019 23:33 schreef I. het volgende:
ik ken het gevoel wel. Jared Leto als joker vond ik ook heel heel matig. En na Suicide Squad nog steeds.
Ik heb hem op mijn 'to download' lijstje gezet. Wellicht nog een goede optie om te kijken als ik een indoor training ga doenquote:Op zondag 10 februari 2019 23:32 schreef I. het volgende:
[..]
Hmmm, maar misschien verandert het kijken van de film juist je beeld nog wel.
Graag gedaanquote:Op zondag 10 februari 2019 23:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu ga ik dromen over naakte mannen
hij heeft toch een zwart spinnenpak aanquote:Op zondag 10 februari 2019 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben geen fan van z'n acteerprestaties nee. Toch wel Oscarwinnaar.quote:Op zondag 10 februari 2019 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jared Leto is ook redelijk matig als acteur toch, uberhaupt
quote:Op zondag 10 februari 2019 23:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn 'to download' lijstje gezet. Wellicht nog een goede optie om te kijken als ik een indoor training ga doen
Toch had ik liever Scarlett in een strak zwart spinnenpak gezienquote:Op zondag 10 februari 2019 23:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij heeft toch een zwart spinnenpak aan
zou je in haar web fietsen?quote:Op zondag 10 februari 2019 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch had ik liever Scarlett in een strak zwart spinnenpak gezien![]()
ze heeft ook meestal wel strak pakje tochquote:Op zondag 10 februari 2019 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zie je wel in een strak wit pak in Ghost in the Shell.quote:Op zondag 10 februari 2019 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso, lekker uit de wind met voldoende motivatie in het 'vooruitzicht' om het tempo hoog te houdenquote:
Zoiets heet typecastingquote:Op zondag 10 februari 2019 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ze heeft ook meestal wel strak pakje toch
Is dit nou een man of een vrouwquote:
soort van spinnewielquote:Op zondag 10 februari 2019 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso, lekker uit de wind met voldoende motivatie in het 'vooruitzicht' om het tempo hoog te houden
[..]
Zoiets heet typecasting
Stop maar met deze act haagsquote:
wat een binair gedachtegoedquote:
Het heeft nogal een mannelijke kaaklijnquote:
ik nietquote:Op zondag 10 februari 2019 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zitten we aan de crystal meth trouwens
beterquote:
Omdat ik een studie schuld heb waar ik graag vanaf wilquote:Op zondag 10 februari 2019 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zitten we aan de crystal meth trouwens
ah lekker bezigquote:Op zondag 10 februari 2019 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat ik een studie schuld heb waar ik graag vanaf wil
Daar heb ik inmiddels al wat distributeurs zitten die een extra zakcentje kunnen gebruikenquote:Op zondag 10 februari 2019 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah lekker bezig
Ik zou wat free samples geven in cul oid heb je wat meer afzet binnenkort
Heyyyquote:Op zondag 10 februari 2019 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik inmiddels al wat distributeurs zitten die een extra zakcentje kunnen gebruiken
soort van. Jijquote:
Yup. Moet ook gebeuren. Wel thuis begonnen vandaag .quote:Op maandag 11 februari 2019 07:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ook wel okay..
Aan het werk nu?
kon dus niet zwaaienquote:Op maandag 11 februari 2019 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Moet ook gebeuren. Wel thuis begonnen vandaag .
ligt eraan of je richting Amersfoort moest vandaag dan had je nog soort van in de richting van m'n huis kunnen zwaaien.quote:
Noquote:Op maandag 11 februari 2019 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan of je richting Amersfoort moest vandaag dan had je nog soort van in de richting van m'n huis kunnen zwaaien.
Ja hoort erbij.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Moet ook gebeuren. Wel thuis begonnen vandaag .
straks wel naar den haag. Maar dat is rond 1130 pasquote:Op maandag 11 februari 2019 08:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja hoort erbij.
Lekker thuis werken op maandag is ook wel fijn.
vrij slecht.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoe was de wedstrijd gisteren?
Goedemorgen,quote:Op maandag 11 februari 2019 08:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Goodmorning sunshine, gezellig humeur vandaag?
Ja en....tis maandagochtend hoor.....niet zo veeleisend zijnquote:Op maandag 11 februari 2019 08:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goedemorgen,
jawel hoor, moest alleen haags even op zijn vingers tikken omdat al zijn laatste reacties enkel 'no' waren leek het wel.
je komt den haag nie uitquote:Op maandag 11 februari 2019 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
straks wel naar den haag. Maar dat is rond 1130 pas
Okay.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
straks wel naar den haag. Maar dat is rond 1130 pas
ga je me tegen houden danquote:Op maandag 11 februari 2019 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je komt den haag nie uit
Zonde zeg.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrij slecht.
hadden al 2 mensen die door blessure niet mee konden doen en tijdens de wedstrijd hebben zich nog 2 mensen geblesseerd. Dus best dik verloren, terwijl we deze normaal best hadden moeten winnen.
jij nog wat gedaan? of lekker binnen gebleven met dat rot weer?
redelijk. Had meer voor elkaar willen krijgen maar dat is altijd zo.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay.
Gisteren fijn geklust?
en gewaaid.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zonde zeg.
Nee ik heb niks meer gedaan. Lekker binnen gebleven.
Heeft volgens mij echt aan één stuk geregend gisteren.
Gewoon wat kleine klusjes ofzo? Of ben je aan het verbouwen?quote:Op maandag 11 februari 2019 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
redelijk. Had meer voor elkaar willen krijgen maar dat is altijd zo.
Jij een lekker weekend gehad?
O wow flinke windvlagen dan daar.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en gewaaid.
zag bij mij in de straat 1 huis waarbij het zonnescherm van de muur gewaaid was. had een gat in de muur waar een vuist in past
zal jou eens...quote:Op maandag 11 februari 2019 08:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O wow flinke windvlagen dan daar.
Heb jij die muur staan te fisten? :
Ik betwijfel of dat zou lukken ook.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal jou eens...
alhoewel, nee, toch niet
geen idee. vind het ook niet echt opwindend ofzoquote:Op maandag 11 februari 2019 08:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat zou lukken ook.
Nee dat begrijp ik. Het woord alleen al.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. vind het ook niet echt opwindend ofzo
Vrouwen met lingerie aan welquote:Op maandag 11 februari 2019 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. vind het ook niet echt opwindend ofzo
Fijn om te horen.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:58 schreef Kiid het volgende:
Wat een warm welkom zeg
Met mij gaat alles goed. Met jullie?!
Ook goed. Hoe was je weekend? Leuke dingen gedaan met mevr kiid?quote:Op maandag 11 februari 2019 08:58 schreef Kiid het volgende:
Wat een warm welkom zeg
Met mij gaat alles goed. Met jullie?!
Goed hoor. Zaterdag verjaardag geweest, gister schaatsen gekocht en nog even ergens gezeten binnen. Daarnaast heb ik nog wat Fifa uurtjes kunnen inplannen dus ik krijg weer - hopelijk- goede rewards donderdag.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Met mij gaat ook alles wel prima.
Hoe was je weekend?
Sieraden werken meestal wel goed toch?quote:Op maandag 11 februari 2019 09:02 schreef Kiid het volgende:
Moet alleen nog iets kleins en persoonlijks bedenken voor valentijnsdag boys
Nu wat kleine klusjes. Echt grote verbouwing willen we laten doen, maar kleine dingen doe ik zelf.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gewoon wat kleine klusjes ofzo? Of ben je aan het verbouwen?
Jawel prima weekend gehad. Redelijk rustig geweest.
Wel goed hoor, daar?quote:Op maandag 11 februari 2019 08:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoe is het ?![]()
Hoe was jou weekend?
Hey pinkieboyquote:
Sieraden vind ik too much voor alleen valentijnquote:Op maandag 11 februari 2019 09:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sieraden werken meestal wel goed toch?
Of weekendje weg
DBS action figure met foto van haar gezicht eropquote:Op maandag 11 februari 2019 09:02 schreef Kiid het volgende:
Moet alleen nog iets kleins en persoonlijks bedenken voor valentijnsdag boys
Dat zou wel cool zijn inderdaad maar koop je zoiets?quote:Op maandag 11 februari 2019 09:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DBS action figure met foto van haar gezicht erop
DAT GA JE NIET DOEN KNUPPELquote:Op maandag 11 februari 2019 09:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou wel cool zijn inderdaad maar koop je zoiets?
http://www.myfaceonafigure.com/PurchaseHeads.aspxquote:Op maandag 11 februari 2019 09:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2019 09:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey dud0r(grappig feitje mijn autocorrect kent je username)
DBS actionfigure op ebay ofzo kopen, foto uitprinten en met lijm erop plakken.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk dat het eerder iets is wat vriendin in kwestie zou moeten doen (maar dan met foto Kiid), dan iets wat Kiid voor vriendin gaat kopen...quote:
Ik krijg een wekkerquote:Op maandag 11 februari 2019 09:08 schreef naatje_1 het volgende:
Mis hier bij m'n ouders wel echt het genot van een wekkerradio
Dat gaat nooit op tijd binnenkomen maestroquote:Op maandag 11 februari 2019 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
DBS actionfigure op ebay ofzo kopen, foto uitprinten en met lijm erop plakken.
Welke website haal je ze normaal gesproken vandaan dan?quote:Op maandag 11 februari 2019 09:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat gaat nooit op tijd binnenkomen maestro
Nietquote:Op maandag 11 februari 2019 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke website haal je ze normaal gesproken vandaan dan?
Doe nou maar gewoon bonbons.....en kook voor haar die avond of neem haar mee uit eten....quote:Op maandag 11 februari 2019 09:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien die dbs action figure maar dan met mijn foto erop? Dat vind ze vast wel leuk
Ja.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet
Denk je dat ik allemaal poppen thuis heb staan
Je hebt gelijk. Ze mag überhaupt blij zijn dat ze mij heeft. Dat is al een cadeauquote:Op maandag 11 februari 2019 09:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon bonbons.....en kook voor haar die avond of neem haar mee uit eten....
quote:Op maandag 11 februari 2019 09:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ze mag überhaupt blij zijn dat ze mij heeft. Dat is al een cadeau
Waarom?quote:Op maandag 11 februari 2019 09:19 schreef naatje_1 het volgende:
Uit eten op Valentijnsdag zelf zou ik overigens niet doen, dat moet een andere dag
Dat zou wel grappig cadeau zijn.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat het eerder iets is wat vriendin in kwestie zou moeten doen (maar dan met foto Kiid), dan iets wat Kiid voor vriendin gaat kopen...
quote:Op maandag 11 februari 2019 09:20 schreef Kiid het volgende:
Afspraak van mijn collega om 10 uur is er gvd nu al. Alleen mijn collega is er dus nog niet. Kan ik gvd mijn maandagochtend nog beginnen met werk ook
Afspraak die je zomaar over kan nemen van je collega?quote:Op maandag 11 februari 2019 09:20 schreef Kiid het volgende:
Afspraak van mijn collega om 10 uur is er gvd nu al. Alleen mijn collega is er dus nog niet. Kan ik gvd mijn maandagochtend nog beginnen met werk ook
Ik koop wel een Pellè shirt en zet er mijn hoofd op voor jequote:Op maandag 11 februari 2019 09:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig cadeau zijn.
Enige waar ik spijt van heb, dat Pelle bij Feyenoord speelde en ik geen shirt regelde of eigenlijk zelfs toen ie bij AZ zatquote:Op maandag 11 februari 2019 09:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik koop wel een Pellè shirt en zet er mijn hoofd op voor je
Zijn die niet verkrijgbaar via de interwebs nu?quote:Op maandag 11 februari 2019 09:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enige waar ik spijt van heb, dat Pelle bij Feyenoord speelde en ik geen shirt regelde of eigenlijk zelfs toen ie bij AZ zat
Vast welquote:Op maandag 11 februari 2019 09:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn die niet verkrijgbaar via de interwebs nu?
Sollicitatiegesprekken kan ik net zo goed doen, maar hij heeft het alweer overgenomen aangezien hij net binnenkwam. Mocht die vent toch al nietquote:Op maandag 11 februari 2019 09:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afspraak die je zomaar over kan nemen van je collega?
Ik vind dat wellicht nog heel veel meer irritanter dan mensen die te laat komen. Driekwartier van te voren is wel heel ergquote:Op maandag 11 februari 2019 09:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]het zit soms ook niet mee. Wel erg op tijd wel.
Mja als iemand echt geen keus heeft qua OV en het dus of 40 minuten of 10 minuten van tevoren aankomen is, dan zou ik ook weten wat mijn keuze is.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind dat wellicht nog heel veel meer irritanter dan mensen die te laat komen. Driekwartier van te voren is wel heel erg
Huis.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, wat is dan belangrijker, een huis of dat shirt...
goed bezigquote:Op maandag 11 februari 2019 09:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben zo weg. Mijn goede voornemen om vroeger te beginnen dan 10u is vandaag begonnen.
Rtrtquote:Op maandag 11 februari 2019 09:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja als iemand echt geen keus heeft qua OV en het dus of 40 minuten of 10 minuten van tevoren aankomen is, dan zou ik ook weten wat mijn keuze is.Maar ik loop dan ook nog meestal wel even rond in de buurt. Of haal een koffie
Iedere dag een kwartier vroeger, dan kom je er welquote:Op maandag 11 februari 2019 09:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt nu kwart voor 10 (lol)
Lijkt me geen strak planquote:Op maandag 11 februari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedere dag een kwartier vroeger, dan kom je er wel
Hij is gewoon met de auto en was 30 kilometer hier vandaan. Dan moet hij al om half 9 zijn vertrokken ofzo. Maar wat je zegt, ik zou dan ook nog ff een rondje gelopen of wat gaan halen.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja als iemand echt geen keus heeft qua OV en het dus of 40 minuten of 10 minuten van tevoren aankomen is, dan zou ik ook weten wat mijn keuze is.Maar ik loop dan ook nog meestal wel even rond in de buurt. Of haal een koffie
Dan begin je op een gegeven moment om 1 uur snachts al met werkenquote:Op maandag 11 februari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
niks mis mee.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan begin je op een gegeven moment om 1 uur snachts al met werken
Dat was mijn idee ook. Moet volgende week hele week vroeg op kantoor komen dus dan maar alvast flink de tijd terugdraaien.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |