Alleen maar voordelen.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja als je dan moe bent kan je meteen gaan slapen
Had die bewuste ochtend een half uur op die koude stoep gelegen....begin nu pas op temperatuur te komen...quote:Op zondag 10 februari 2019 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon lekker erbij gaan liggen.
Gewoon dat ding er uit halen en door het ijs heen prikkenquote:Op zondag 10 februari 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen maar voordelen.
Zit je alleen nog met het probleem van naar de wc gaan.
Bedoel je nu je val?quote:Op zondag 10 februari 2019 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had die bewuste ochtend een half uur op die koude stoep gelegen....begin nu pas op temperatuur te komen...
Aiquote:Op zondag 10 februari 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja...was thuisgebracht...maar door de pijn alsnog onderuit op de stoep voor m'n huis...
Pijnlijkquote:Op zondag 10 februari 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja...was thuisgebracht...maar door de pijn alsnog onderuit op de stoep voor m'n huis...
Beter een goeie buur dan een verre vriendquote:Op zondag 10 februari 2019 22:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel m'n buren weer eens gesproken......
Zaadfilm??quote:Op zondag 10 februari 2019 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
Lucy is overigens ook een zaad film![]()
Het is dat Scarlet Johansson de hoofdrol heeft, anders was het helemaal niet de moeite waard geweest
Pindasambalquote:
Dat was ook de enige reden dat ik hem keekquote:Op zondag 10 februari 2019 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
Lucy is overigens ook een zaad film![]()
Het is dat Scarlet Johansson de hoofdrol heeft, anders was het helemaal niet de moeite waard geweest
Waar at je het normaal gesproken dan?quote:Op zondag 10 februari 2019 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pindasambal![]()
Veel te lang al niet meer gehad
Concept van de film leek me nog wel aardig, alleen de uitwerking is zo onrealistisch dat het bijna comedy wordquote:Op zondag 10 februari 2019 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden dat ik hem keek
Uhmmmm, 'vitamine pillen' en 'voedingssupplementen'quote:Op zondag 10 februari 2019 22:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waar at je het normaal gesproken dan?
En zijn je twee vrije dagen goed bevallen?
Ik las slapend op de fiets.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmmm, 'vitamine pillen' en 'voedingssupplementen'![]()
Die twee dagen zijn veel te snel voorbij gegaan. Heb het grootste gedeelte slapend en op een fiets doorgebracht![]()
Wat moeten jullie met Scarlett als jullie mij hebbenquote:Op zondag 10 februari 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Concept van de film leek me nog wel aardig, alleen de uitwerking is zo onrealistisch dat het bijna comedy word![]()
Scarlett Johansson daarentegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |