tip, upload foto via discord en gebruik daarvan de link, gaat volgens mij sneller dan imgurquote:Op zondag 10 februari 2019 23:11 schreef Flippiee het volgende:
Mijn hond ligt onder mijn stoel / aan mijn voeten. Zo liefffffffffffffffffffff
QFTquote:Op zondag 10 februari 2019 23:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vrouwen......lastige wezens hè.....
Duurt nog wel een poosje, maar over een poosje vallen alle X-Men films gewoon onder Marvel en komt er weer een nieuwe verhaallijn die daarin prima samenvalt. Met een nieuwe Wolverine, pas over een jaar of 6/7quote:Op zondag 10 februari 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Please laat ze de komende jaren geen nieuwe films meer maken zonder Jackman. Deze reeks moet nog even een paar jaar de standaard blijven!
Ik ook alleen de laatste paar, omdat het dus echt matig begon, en de verhaallijnen best matig waren. De laatste jaren klopte het pas een beetje.quote:Op zondag 10 februari 2019 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die films heb ik dus weer nauwelijks gezien
Cuteequote:Op zondag 10 februari 2019 23:11 schreef Flippiee het volgende:
Mijn hond ligt onder mijn stoel / aan mijn voeten. Zo liefffffffffffffffffffff
hmmm had sneller geweest jaquote:Op zondag 10 februari 2019 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tip, upload foto via discord en gebruik daarvan de link, gaat volgens mij sneller dan imgur
Dat maakt het ook wel leukquote:Op zondag 10 februari 2019 23:16 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook alleen de laatste paar, omdat het dus echt matig begon, en de verhaallijnen best matig waren. De laatste jaren klopte het pas een beetje.En nu beginnen ze weer met jonge versies van de oudere helden in het verhaal. Beetje een terugblik.
ja hequote:
Heb jij vloerbedekking?quote:
Kleed, zo lekker zacht aan voetenquote:Op zondag 10 februari 2019 23:19 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb jij vloerbedekking?![]()
Dat zie je niet vaak meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |