Jaquote:Op zondag 10 februari 2019 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Een ploeg die 160 miljoen heeft geinvesteerd moet zich aanpassen en een tactiek verzinnen voor een ploeg als heracles.....
Stabiele factor in onkunde. Prima aankoop voor 20 millie en 4 millie salaris. Marc Nettoquote:Op zondag 10 februari 2019 11:23 schreef Caland het volgende:
Hey jongens
Wat vinden jullie eigenlijk van Daley Blind?
Viel gister weer pijnlijk door de mand bij die weggegeven strafschop. Plus je zou toch van zo’n jongen moeten verwachten dat ie de ploeg op sleeptouw neemt als het even niet loopt. Bij goed spel voetbalt ie prima mee maar als verdediger zeer matig.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:23 schreef Caland het volgende:
Hey jongens
Van Daley Blind verwachten dat hij de boel op sleeptouw neemt? Heb je die 'uitstraling' van die jongen ooit gezien?quote:Op zondag 10 februari 2019 11:34 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Viel gister weer pijnlijk door de mand bij die weggegeven strafschop. Plus je zou toch van zo’n jongen moeten verwachten dat ie de ploeg op sleeptouw neemt als het even niet loopt. Bij goed spel voetbalt ie prima mee maar als verdediger zeer matig.
Precies. Even vertrouwen tanken tegen Real.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:27 schreef Tarado het volgende:
ik heb wel zin in woensdag, kunnen ze deze nederlaag weer lekker van zich af spelen
Krijgt ie serieus 4 miljoen...?quote:Op zondag 10 februari 2019 11:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stabiele factor in onkunde. Prima aankoop voor 20 millie en 4 millie salaris. Marc Netto
jaquote:
Tadic, Ziyech, Blind etc. zitten allemaal in de hoogste schaal. 3,5 mil tot 5 mil per jaar naar gelang bonussen. Die zullen overigens wel tegenvallen met deze prestaties en 0 prijzen.quote:
was nog net voor zijn aanstelling dacht ik en geen idee of het ook klopt maar dat jr een grootverdiener is voor Ajax begrippen staat vastquote:Op zondag 10 februari 2019 11:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja
zijn pa heeft het goed gekeurd als RVC
Ik heb het over een speler van die leeftijd in algemene zin.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Van Daley Blind verwachten dat hij de boel op sleeptouw neemt? Heb je die 'uitstraling' van die jongen ooit gezien?
Hij is niet alleen grootverdiener voor ajax begrippen maar ook europese begrippenquote:Op zondag 10 februari 2019 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
was nog net voor zijn aanstelling dacht ik en geen idee of het ook klopt maar dat jr een grootverdiener is voor Ajax begrippen staat vast
nee joh, bruto ziet het er allemaal aardig uit maar dat valt netto wel weer tegenquote:Op zondag 10 februari 2019 11:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij is niet alleen grootverdiener voor ajax begrippen maar ook europese begrippen
De tering.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tadic, Ziyech, Blind etc. zitten allemaal in de hoogste schaal. 3,5 mil tot 5 mil per jaar naar gelang bonussen. Die zullen overigens wel tegenvallen met deze prestaties en 0 prijzen.
Alleen in Engeland en Spanje krijgen spelers meer brutoquote:Op zondag 10 februari 2019 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee joh, bruto ziet het er allemaal aardig uit maar dat valt netto wel weer tegen
Italië ook, Duitsland, Frankrijk, Turkije, China en er zullen er nog wel een paar zijnquote:Op zondag 10 februari 2019 11:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Alleen in Engeland en Spanje krijgen spelers meer bruto
Bruto netto verhaal is niet zo interresant heeft puur met de landelijke belastingen te maken
Geloof mij nou maar er zijn er niet zoveel verdedigers die zoveel betaalt krijgen in europa, alleen bij de topclubs.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Italië ook, Duitsland, Frankrijk, Turkije, China en er zullen er nog wel een paar zijn
Dat eerste geloof ik weinig van, denk dat zo'n Van Aanholt minimaal op hetzelfde niveau zit qua inkomstenquote:Op zondag 10 februari 2019 11:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar er zijn er niet zoveel verdedigers die zoveel betaalt krijgen in europa, alleen bij de topclubs.
Bovendien heb ik het al een paar geroepen hier het spoort gewoon niet voor de Nederlandse markt om in nederland zulke hoge salarissen te betalen aan spelers.
Engeland spanje Duitsland Italie hebben grotere markt om hun aandeel te exploiteren via tv en commercie.
Dat ajax dit nu doet komt puur doordat ze een hoog eigen vermogen hebben maar het spoort niet met de nederlandse markt.
Op een gegeven moment gaat de boel ontploffen. Kwestie van tijd.
Je ziet het nu al in de spelersgroep.
Lees dit is goed doorquote:Op zondag 10 februari 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat eerste geloof ik weinig van, denk dat zo'n Van Aanholt minimaal op hetzelfde niveau zit qua inkomsten
Ajax verdient ook wel aardig aan de verkopen van spelers dus dit heeft weinig met het eigen vermogen te maken, het verdienmodel is wel goed alleen blijft het prijzen winnen er ver achter.
Ajax heeft een stuk of vijf spelers die net zoveel betaalt worden als het gemiddelde in engeland en spanjequote:En het is natuurlijk geen verrassing als we zeggen dat de Premier League in dat cijferlijstje op nummer 1 staat, een contract bij een van de 20 clubs uit de bestbetaalde competitie is zo'n 3.379.520 euro waard. Dat is 12 keer zoveel als een gemiddeld Eredivisieloon. De Premier League heeft qua loon trouwens ook al een gat geslagen met de nummer 2 van de lijst: in Spanje wordt er gemiddeld 2,5 miljoen euro aan een speler uitbetaald.
het gemiddelde ja, dat is toch heel wat anders dan wat de topclubs daar betalen, dus in principe had Blind bij pak em beet Southampton hetzelfde kunnen verdienenquote:Op zondag 10 februari 2019 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lees dit is goed door
[..]
Ajax heeft een stuk of vijf spelers die net zoveel betaalt worden als het gemiddelde in engeland en spanje
En als je over gemiddelde praat dan is het altijd zo dat er een paar groot verdieners zijn en het merendeel veel lager verdienen en zo het gemiddelde flink omlaag halen.
Om maar een voorbeeld te noemen Messi verdient rond de 70 miljoen aan salaris geloof ik.
Ik geloof niet dat Blind zoveel op achteruit is gegaan wat hij bij Manchester United verdiende. Ik denk dat hij dan gewoon dat contract bij MANu gewoon uitgediend had.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gemiddelde ja, dat is toch heel wat anders dan wat de topclubs daar betalen, dus in principe had Blind bij pak em beet Southampton hetzelfde kunnen verdienen
Het is wel enorm pijnlijk voor Ajax en Blind zelf dat één van de grootverdieners bij Ajax één van de grootste problemen is. Want Blind was echt enorm slecht gisteren.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gemiddelde ja, dat is toch heel wat anders dan wat de topclubs daar betalen, dus in principe had Blind bij pak em beet Southampton hetzelfde kunnen verdienen
Misschien kunnen we even wat reacties zoeken in dit topic toen hij werd aangekondigd.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:23 schreef Caland het volgende:
Hey jongens
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 20:32:46Een schande dat Ajax vandaag met 1-0 van degradatiekandidaat Heracles heeft verloren en uitgeschakeld is in de titelrace. Iedereen die nu bij Ajax voetbalt behalve de Ligt, de Jong en Huntelaar zijn waardeloze klootzakken die alles eraan doen om hun supporters te teleurstellen reageer retweet
jesuisyannickquote:Op zondag 10 februari 2019 12:24 schreef Max23 het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 09-02-2019 om 20:32:46Een schande dat Ajax vandaag met 1-0 van degradatiekandidaat Heracles heeft verloren en uitgeschakeld is in de titelrace. Iedereen die nu bij Ajax voetbalt behalve de Ligt, de Jong en Huntelaar zijn waardeloze klootzakken die alles eraan doen om hun supporters te teleurstellen reageer retweet
In hoop dat Daley Blind zijn werparm breektquote:Op zondag 10 februari 2019 12:24 schreef Max23 het volgende:
Ik heb dit eerder gelezen, maar waar?quote:Op zondag 10 februari 2019 12:24 schreef Max23 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
Een schande dat Ajax vandaag met 1-0 van degradatiekandidaat Heracles heeft verloren en uitgeschakeld is in de titelrace. Iedereen die nu bij Ajax voetbalt behalve de Ligt, de Jong en Huntelaar zijn waardeloze klootzakken die alles eraan doen om hun supporters te teleurstellen
Real omkopen dus?quote:Op zondag 10 februari 2019 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gewoon alles op alles zetten om in de CL te blijven.
Dus dit is user maxi-mus?quote:Op zondag 10 februari 2019 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb dit eerder gelezen, maar waar?
Hier dus:
[..]
dit mag je niet zomaar doenquote:Op zondag 10 februari 2019 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus dit is user maxi-mus?
[ afbeelding ]
Onze semi prof darter en fan van Almere Cityquote:Op zondag 10 februari 2019 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mag toch gewoon de foto van een Twitter user hier neerzetten? Staat gewoon openbaar op Twitter.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit mag je niet zomaar doen
privacy statement dit dat
ik heb het niet gezien maar hij zal niet de enige geweest zijnquote:Op zondag 10 februari 2019 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wel enorm pijnlijk voor Ajax en Blind zelf dat één van de grootverdieners bij Ajax één van de grootste problemen is. Want Blind was echt enorm slecht gisteren.
Heracles, degradatiekandidaat? Ik weet dat het nu van Sjaak Swart moet maar.....quote:Op zondag 10 februari 2019 12:24 schreef Max23 het volgende:
Acht punten voor op de nummer 16quote:Op zondag 10 februari 2019 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heracles, degradatiekandidaat? Ik weet dat het nu van Sjaak Swart moet maar.....
neequote:Op zondag 10 februari 2019 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaquote:
Het voelt nu meer als een chasse patatequote:Op zondag 10 februari 2019 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk in de kopgroep, want nu zitten we juist in het peloton.
Maxi zijn post was later. Dus die heeft het geknipt en hier geplakt.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb dit eerder gelezen, maar waar?
Hier dus:
[..]
Niemand die mij toen geloofde toen ik zei dat daar het kampioenschap verspeeld werd. Dat bleek gewoon de mentale knak waarna alles in elkaar donderde. Het seizoen gaat gewoon als een nachtkaars uit, real gaat ons assrapen over 2 wedstrijden en we lopen nog wel averij op tegen PSV en AZ, om over de beker maar niet te spreken.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:42 schreef PicoMMP het volgende:
Bizar dat je drie weken geleden de koppositie in handen had in de rust van Ajax-Heerenveen en dat je nu ineens acht punten achterstaat.
Doe is rustig aanquote:
Ok dan!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Landstitels zijn toch overrated. Maar toch schattig dat die boertjes het zo geweldig vinden steeds.
binnen 2 wekenquote:Op zondag 10 februari 2019 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Precies wat ik zei dus, binnen een maand vernaggel je even alles
Nou ja, daar zakt ook je broek van af.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ach ja, PSV doet hetzelfde met Simply the best.
zal je zien dat ze het dan wel op kunnen brengen, niet dat ze het gaan redden hoor maar ik heb toch het idee dat de transfers tussen de oren zittenquote:Op zondag 10 februari 2019 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We mogen nog tegen Real die slaan vakkundig de laatste nagel in de kist.
Ook ik vraag mij de laatste weken af waar ik het nog eigenlijk voor doe lol.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2019 11:23 schreef Caland het volgende:
Hey jongens
Waarvan akte.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind is een uitstekende speler en heeft zijn investering allang terug verdiend, één mindere wedstrijd doet daar niks aan af.
Iemand die Sinkgraven een goede speler vindt neem ik niet serieus.quote:
quote:
Dit dus, Ajax supporter in goede en slechte tijdenquote:Op zondag 10 februari 2019 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een echte supporter steunt ze door dik en dun.
Het is maar waar je tevreden mee bent.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, Ajax supporter in goede en slechte tijdenAl verliezen ze 5 jaar achterelkaar de helft van de wedstrijden Ajax blijft mijn club
Wow mad.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef LethalNinja het volgende:
Succes supporters fuck off! ga maar naar PSV welke jullie in de steek laten zodra 't daar ook even tegen zit
Zijn ze ookquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ach ja, PSV doet hetzelfde met Simply the best.
Je kan best klaar zijn met je club en een supporter zijn. Hoe anders denk je dat Feyenoord nog überhaupt aan fans komt?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, Ajax supporter in goede en slechte tijdenAl verliezen ze 5 jaar achterelkaar de helft van de wedstrijden Ajax blijft mijn club
krijgen we dat weer, zeiken hoort bij Ajax en zeker als het terecht isquote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
[..]
Ben er niet tevreden mee maar ik blijf ze wel ondersteunen... Mooie is dat je dit ook ziet bij supporters van bv een club zoals Twente, zelfs na de degradatie blijven ze naar 't stadion gaan. Mooi is dat..quote:Op zondag 10 februari 2019 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is maar waar je tevreden mee bent.
zal niet veel verschillen met dit jaarquote:Op zondag 10 februari 2019 13:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben er niet tevreden mee maar ik blijf ze wel ondersteunen... Mooie is dat je dit ook ziet bij supporters van bv een club zoals Twente, zelfs na de degradatie blijven ze naar 't stadion gaan. Mooi is dat..
Als Ajax dit jaar niks wint ben ik benieuwd hoeveel mensen er volgend jaar nog naar Ajax schakelen op Foxsports of naar de Johan Cruijf Arena gaan
quote:Op zondag 10 februari 2019 13:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je kan best klaar zijn met je club en een supporter zijn. Hoe anders denk je dat Feyenoord nog überhaupt aan fans komt?
Ja veilig vanuit achter je pc is dat veilig zeggen ja. Die club kost je duizenden euro's per jaar en laten het altijd afweten op de meest belangrijke momenten. Het zeiken op Ajax hoort bij de clubcultuur. Als je dat niet begrijpt zout je zelf maar op naar psv ofzo.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen zijn de eckte eckte.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
krijgen we dat weer, zeiken hoort bij Ajax en zeker als het terecht is
Bij ajax zit het ook niet vol als het goed gaat, wat dat aangaat is er wel enige consistentie te ontdekken.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik heb btw PSV ingevuld maar je mag een willekeurige andere club invullen
Zeiken, kritisch zijn, boos zijn, mag allemaal hoort er allemaal bij zolang je maar niet de club verlaat.. Of wel, ach ieder maakt zijn eigen keuzes...quote:Op zondag 10 februari 2019 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
krijgen we dat weer, zeiken hoort bij Ajax en zeker als het terecht is
is toch niemand die de club verlaat en zeker niet voor een andere club maar na zo'n flater en waarschijnlijk op naar 5 jaar zonder kampioenschap mag je echt wel pissig zijnquote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zeiken, kritisch zijn, boos zijn, mag allemaal hoort er allemaal bij zolang je maar niet de club verlaat.. Of wel, ach ieder maakt zijn eigen keuzes...
https://twitter.com/sam69478284/status/1094327164722446338?s=21quote:Op zondag 10 februari 2019 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch niemand die de club verlaat en zeker niet voor een andere club maar na zo'n flater en waarschijnlijk op naar 5 jaar zonder kampioenschap mag je echt wel pissig zijn
hij is nu online op zoek naar superlijmquote:Op zondag 10 februari 2019 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
https://twitter.com/sam69478284/status/1094327164722446338?s=21
Kun je na 5 jaar hetzelfde liedje nog boos zijn?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch niemand die de club verlaat en zeker niet voor een andere club maar na zo'n flater en waarschijnlijk op naar 5 jaar zonder kampioenschap mag je echt wel pissig zijn
nog? het is meer weer, ik had toch het idee dat ze het aardig op de rit hadden dit seizoenquote:Op zondag 10 februari 2019 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je na 5 jaar hetzelfde liedje nog boos zijn?
Toch het idee dat al die transfergeruchten meer invloed hebben op een team dan gedacht.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog? het is meer weer, ik had toch het idee dat ze het aardig op de rit hadden dit seizoen
dat moet het inderdaad wel zijnquote:Op zondag 10 februari 2019 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch het idee dat al die transfergeruchten meer invloed hebben op een team dan gedacht.
Grootste gedeelte wat hier post wil gewoon vermaakt worden en de enige uitgave is een abonnement op fox. Voelen zich een half uurtje klote en gaan daarna weer over tot de orde van de dag.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja veilig vanuit achter je pc is dat veilig zeggen ja. Die club kost je duizenden euro's per jaar en laten het altijd afweten op de meest belangrijke momenten. Het zeiken op Ajax hoort bij de clubcultuur. Als je dat niet begrijpt zout je zelf maar op naar psv ofzo.
Voetbaltechnisch gezien zal er vast het een en ander te verklaren zijn. Maar het ligt veel dieper. Het zit 'm in de cultuur. Waar PSV echt beleid voert (dank aan ome Toon), spelersgroepen bij elkaar houdt (probeert), geen al te scheve verhoudingen creëert, wordt Ajax door 2 amateurs gerund. Waar Overmars puik werk aflevert als verkoper, is het aankoopbeleid al jaren een lachertje. Daarnaast worden er gigantische scheve verhouding gecreëerd. Frenkie in de winter verkopen, terwijl je nog gewoon op het seizoen moet concentreren. Die is gewoon al weg. PSV maakt duidelijk dat het in de winter niks verkoopt. En de spelers zelf concentreren zich in de tussentijd volledig op het seizoen en zien van de zomer wel weer.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet gewoon een analyse maken waarom het psv wel lukt en ajax niet
Het is gewoon simpel
PSV heeft een paar top spelers en daarom heen heleboel poetsers die snappen dat ze voor die top spelers moeten werken
bij ajax is het helemaal doorgeslagen naar teveel spelers met voetballend vermogen en te weinig poetsers....
voetbal is niet ingewikkdeld
voor mensen van Harvard
is me allemaal iets te kort door de bocht dit maar dat PSV hier wel bij vaart is duidelijkquote:Op zondag 10 februari 2019 14:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Voetbaltechnisch gezien zal er vast het een en ander te verklaren zijn. Maar het ligt veel dieper. Het zit 'm in de cultuur. Waar PSV echt beleid voert (dank aan ome Toon), spelersgroepen bij elkaar houdt (probeert), geen al te scheve verhoudingen creëert, wordt Ajax door 2 amateurs gerund. Waar Overmars puik werk aflevert als verkoper, is het aankoopbeleid al jaren een lachertje. Daarnaast worden er gigantische scheve verhouding gecreëerd. Frenkie in de winter verkopen, terwijl je nog gewoon op het seizoen moet concentreren. Die is gewoon al weg. PSV maakt duidelijk dat het in de winter niks verkoopt. En de spelers zelf concentreren zich in de tussentijd volledig op het seizoen en zien van de zomer wel weer.
Tadic, de vedette van 4mio per jaar, die liever 90 minuten lang huilend over het veld loopt dan z'n mouwen opstroopt. Voor hetzelfde bedrag dat Blind kost en gekost heeft zijn er volgens mij echt wel betere spelers te vinden, mét restwaarde. En het meest typische vind ik nog hoe ze hun marketing aanpakken. -hoe het uitpakt zal nog moeten blijken natuurlijk-, maar waar PSV met een idee Mexicaanse oud-PSV'ers als ambassadeur aanneemt om de naam van PSV te vermarkten, en zo langzaam via de zuidwestelijke en -oostelijke staten van de VS, waar veel Mexicanen wonen, naar boven trekken. Opent Ajax gewoon random een Ajax-store ergens in New York hartje Manhatten, laat de New York Times een 'geweldig' interview met het orakel vdSar opstellen over het geweldige Ajax-beleid, maar ondertussen ben je al 5 jaar geen kampioen. Maar hé Ajax verdient wel geld! Maar ja, zo blijkt maar weer eens; met geld koop je (nog) geen kampioenschappen. Met goed beleid wel. En daar zit het al jaren fout bij Ajax. Veel te beel belangen bij het witte boordenclubje dat veel te veel te zeggen wil hebben daar.
Komende zomer maar weer een zak geld er tegenaan gooien en wie weet dat Ajax dan weer eens kampioen wordt. Misschien eens beginnen met een grote schoonmaak binnen de RvC, de familie Blind een stadionverbod geven, en vdSar heel snel eruit bonjouren. Dat scheelt wellicht al een hoop.
Of het ligt aan Ten Hagquote:
Daar maak ik weinig onderscheid in. Maar ik kan best begrijpen dat mensen er over na zitten te denken om te stoppen met de scc.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Grootste gedeelte wat hier post wil gewoon vermaakt worden en de enige uitgave is een abonnement op fox. Voelen zich een half uurtje klote en gaan daarna weer over tot de orde van de dag.
mee eensquote:Op zondag 10 februari 2019 14:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Voetbaltechnisch gezien zal er vast het een en ander te verklaren zijn. Maar het ligt veel dieper. Het zit 'm in de cultuur. Waar PSV echt beleid voert (dank aan ome Toon), spelersgroepen bij elkaar houdt (probeert), geen al te scheve verhoudingen creëert, wordt Ajax door 2 amateurs gerund. Waar Overmars puik werk aflevert als verkoper, is het aankoopbeleid al jaren een lachertje. Daarnaast worden er gigantische scheve verhouding gecreëerd.
Joden lopen altijd wegquote:Op zondag 10 februari 2019 14:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar maak ik weinig onderscheid in. Maar ik kan best begrijpen dat mensen er over na zitten te denken om te stoppen met de scc.
Als PSV straks verliest kan de wereld er weer opeens helemaal anders uitzien. Maar wat voor mij als paal boven water staat, is in ieder geval dat ik een blindelings vertrouwen heb in het beleid dat PSV aan het voeren is onder Toon. Daar heb je geen 100en miljoenen voor nodig. -al zouden deze van harte welkom zijnquote:Op zondag 10 februari 2019 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
is me allemaal iets te kort door de bocht dit maar dat PSV hier wel bij vaart is duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |