abonnement Unibet Coolblue
pi_184926640
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 20:34 schreef TLC het volgende:
Ajax wordt kannonenvoer tegen Real
mwah ik verwacht gewoon een heel ander Ajax woensdag. Wel gemotiveerd en met strijd.
pi_184926674
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:35 schreef Fatoegenderneutraal het volgende:

[..]

mwah ik verwacht gewoon een heel ander Ajax woensdag. Wel gemotiveerd en met strijd.
ik hoop het niet
pi_184926709
Het Bayern München van Nederland....

Ajax is toch weer het lachertje van Nederland en de te kloppen ploeg. Elke tegenstander geeft 200% als Ajax op bezoek komt. We hebben daar geen weerwoord tegen. Mentaal lijkt er iets geknakt.

Zakelijk gaat het goed maar er worden geen prijzen gewonnen en het is alweer jaren onrustig. Gedoe met Bergkamp en Bosz, Nouri, al jaren geen kampioen en nu deze ontwikkelingen.

Als je een speler verkoopt moet je ook direct verplaatsen, niet nog een half jaar ergens laten spelen. Cruciaal voor groepsdynamica en hiërarchie i zo'n groep. Mentaal zitten teveel spelers al met hun koppie in het buitenland helaas. Ook Real zal de Jong echt niet laten voetballen komende week.

Ps.

'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste'

Als je zoiets zo opzichtig als slogan gebruikt, zelfs zingt in stadions spoor je niet. Overschatte arrogantie. Ik snap dat niet...

De beste bent moet je elke keer weer bewijzen op het veld. Niet uitspreken als imago stuk. Heel kansloos naar mijn mening. Kleuterschool niveau en ik schaam me ervoor dat naïeve supports dit zingen, uitspreken en zelfs op de muren kladden. Kansloos.
Love is in the air!
pi_184926720
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:36 schreef Adames het volgende:

[..]

ik hoop het niet
Eigenlijk hoop ik ook een dikke afgang, wat erg.
pi_184926734
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:36 schreef Adames het volgende:

[..]

ik hoop het niet
Bijzonder. Jij hoopt niet op een leuke wedstrijd?
pi_184926736
Ajax gaat de CL winnen en Real slachten. Fuck de Mickey Mouse league.
pi_184926757
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:39 schreef Fatoegenderneutraal het volgende:

[..]

Bijzonder. Jij hoopt niet op een leuke wedstrijd?
nou ja, hoeft geen dikke afgang te zijn

maar het zou ergens wel triest zijn als het dan opeens wel lukt, waar je vandaag echt een absurd modderfiguur slaat
pi_184926815
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:38 schreef Landgeld het volgende:
Het Bayern München van Nederland....

Ajax is toch weer het lachertje van Nederland en de te kloppen ploeg. Elke tegenstander geeft 200% als Ajax op bezoek komt. We hebben daar geen weerwoord tegen. Mentaal lijkt er iets geknakt.

Zakelijk gaat het goed maar er worden geen prijzen gewonnen en het is alweer jaren onrustig. Gedoe met Bergkamp en Bosz, Nouri, al jaren geen kampioen en nu deze ontwikkelingen.

Als je een speler verkoopt moet je ook direct verplaatsen, niet nog een half jaar ergens laten spelen. Cruciaal voor groepsdynamica en hiërarchie i zo'n groep. Mentaal zitten teveel spelers al met hun koppie in het buitenland helaas. Ook Real zal de Jong echt niet laten voetballen komende week.

Ps.

'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste'

Als je zoiets zo opzichtig als slogan gebruikt, zelfs zingt in stadions spoor je niet. Overschatte arrogantie. Ik snap dat niet...

De beste bent moet je elke keer weer bewijzen op het veld. Niet uitspreken als imago stuk. Heel kansloos naar mijn mening. Kleuterschool niveau en ik schaam me ervoor dat naïeve supports dit zingen, uitspreken en zelfs op de muren kladden. Kansloos.
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:38 schreef Landgeld het volgende:
Het Bayern München van Nederland....

Ajax is toch weer het lachertje van Nederland en de te kloppen ploeg. Elke tegenstander geeft 200% als Ajax op bezoek komt. We hebben daar geen weerwoord tegen. Mentaal lijkt er iets geknakt.

Zakelijk gaat het goed maar er worden geen prijzen gewonnen en het is alweer jaren onrustig. Gedoe met Bergkamp en Bosz, Nouri, al jaren geen kampioen en nu deze ontwikkelingen.

Als je een speler verkoopt moet je ook direct verplaatsen, niet nog een half jaar ergens laten spelen. Cruciaal voor groepsdynamica en hiërarchie i zo'n groep. Mentaal zitten teveel spelers al met hun koppie in het buitenland helaas. Ook Real zal de Jong echt niet laten voetballen komende week.

Ps.

'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste'

Als je zoiets zo opzichtig als slogan gebruikt, zelfs zingt in stadions spoor je niet. Overschatte arrogantie. Ik snap dat niet...

De beste bent moet je elke keer weer bewijzen op het veld. Niet uitspreken als imago stuk. Heel kansloos naar mijn mening. Kleuterschool niveau en ik schaam me ervoor dat naïeve supports dit zingen, uitspreken en zelfs op de muren kladden. Kansloos.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:45:14 #134
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184926857
Ten Hag zijn uitleg waarom hij Neres niet bracht is wel heel erg zwak.

"We hebben meer spelers die een kentering teweeg kunnen brengen", en dan breng je Labyad die dat nog nooit heeft gedaan i.t.t. Neres.
Oh.
pi_184926860
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:38 schreef Landgeld het volgende:
Het Bayern München van Nederland....

Ajax is toch weer het lachertje van Nederland en de te kloppen ploeg. Elke tegenstander geeft 200% als Ajax op bezoek komt. We hebben daar geen weerwoord tegen. Mentaal lijkt er iets geknakt.

Zakelijk gaat het goed maar er worden geen prijzen gewonnen en het is alweer jaren onrustig. Gedoe met Bergkamp en Bosz, Nouri, al jaren geen kampioen en nu deze ontwikkelingen.

Als je een speler verkoopt moet je ook direct verplaatsen, niet nog een half jaar ergens laten spelen. Cruciaal voor groepsdynamica en hiërarchie i zo'n groep. Mentaal zitten teveel spelers al met hun koppie in het buitenland helaas. Ook Real zal de Jong echt niet laten voetballen komende week.

Ps.

'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste'

Als je zoiets zo opzichtig als slogan gebruikt, zelfs zingt in stadions spoor je niet. Overschatte arrogantie. Ik snap dat niet...

De beste bent moet je elke keer weer bewijzen op het veld. Niet uitspreken als imago stuk. Heel kansloos naar mijn mening. Kleuterschool niveau en ik schaam me ervoor dat naïeve supports dit zingen, uitspreken en zelfs op de muren kladden. Kansloos.
Ajax is de beste maar PSV het meest succesvol.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184926937
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:38 schreef Landgeld het volgende:
Ps.

'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste'

Als je zoiets zo opzichtig als slogan gebruikt, zelfs zingt in stadions spoor je niet. Overschatte arrogantie. Ik snap dat niet...

De beste bent moet je elke keer weer bewijzen op het veld. Niet uitspreken als imago stuk. Heel kansloos naar mijn mening. Kleuterschool niveau en ik schaam me ervoor dat naïeve supports dit zingen, uitspreken en zelfs op de muren kladden. Kansloos.
Zo gaat het toch altijd. Andere clubs noemen Ajax arrogant en supporters omarmen dat imago dan omdat je wil provoceren. PSV'ers worden boeren genoemd, dus nu zijn ze er trots op.
pi_184927019
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:39 schreef Vollenhoven het volgende:
Ajax gaat de CL winnen en Real slachten. Fuck de Mickey Mouse league.
Kijk dit zijn tips, easy money volgende week
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184927049
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:48 schreef SocaWarrior het volgende:

[..]

Zo gaat het toch altijd. Andere clubs noemen Ajax arrogant en supporters omarmen dat imago dan omdat je wil provoceren. PSV'ers worden boeren genoemd, dus nu zijn ze er trots op.
Het verschil is dat Ajacieden ook echt arrogant zijn over het algemeen. Op een enkeling met realisme daar gelaten.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:59:44 #139
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184927214
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:54 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het verschil is dat Ajacieden ook echt arrogant zijn over het algemeen. Op een enkeling met realisme daar gelaten.
Dat is natuurlijk generaliseren :+ zo'n club trekt natuurlijk veel mensen aan met verschillende persoonlijkheden.

En waarom is het bij een PSV'er of Feyenoorder die zegt "We gaan winnen en kampioen worden" arrogant maar dan van een Ajacied niet. Is toch gewoon vertrouwen in de goede afloop hebben.
Oh.
pi_184927295
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:38 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Eigenlijk hoop ik ook een dikke afgang, wat erg.
Als het geen dikke afgang wordt is het blijkbaar een mentaal iets waardoor ze zo lopen te kutten in de Eredivisie, waardoor je ze allemaal een enorme teringschop onder de reet toewenst. Dat staat gewoon gelijk aan werkweigering.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_184927367
Oh Oh Nana _O-
pi_184927461
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk generaliseren :+ zo'n club trekt natuurlijk veel mensen aan met verschillende persoonlijkheden.

En waarom is het bij een PSV'er of Feyenoorder die zegt "We gaan winnen en kampioen worden" arrogant maar dan van een Ajacied niet. Is toch gewoon vertrouwen in de goede afloop hebben.
Vertrouwen is goed. Maar bij een hoop Ajacieden heerst een soort superioriteitsgevoel. Dat Ajax het voetbal heeft uitgevonden en in Amsterdam de eerste bal is gaan rollen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184927530
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:54 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het verschil is dat Ajacieden ook echt arrogant zijn over het algemeen. Op een enkeling met realisme daar gelaten.
Top punt was wel hoe boos Sjaak Zwart werd toen de Graafschap Ajax ervan weerhield de landstitel te pakken. Hij vond het belachelijk dat de Graafschap hun overwinning zat te vieren alsof ze de Champions League hadden gewonnen. Bijna lachwekkend hoe Sjaak reageerde van arrogantie. Alsof je niet blij mag zijn met een overwinning op Ajax. _O-
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:12:58 #144
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184927546
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vertrouwen is goed. Maar bij een hoop Ajacieden heerst een soort superioriteitsgevoel. Dat Ajax het voetbal heeft uitgevonden en in Amsterdam de eerste bal is gaan rollen.
Trots op de speelstijl waar de club beroemd mee is geworden ja, is toch ook niet zo gek :) . Bij Feyenoord hebben ze dat met hun stadion en de supporters en PSV met de gemoedelijkheid op de Herdgang.
Oh.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:15:12 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184927602
Dit was niet best boys :{
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:15:42 #146
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_184927617
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:33 schreef Scarface88 het volgende:
Volgens Ten Hag is er niks aan de hand. "Vorm kan morgen weer terugkomen." _O-
pi_184927643
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:38 schreef Landgeld het volgende:
Het Bayern München van Nederland....

Ajax is toch weer het lachertje van Nederland en de te kloppen ploeg. Elke tegenstander geeft 200% als Ajax op bezoek komt. We hebben daar geen weerwoord tegen. Mentaal lijkt er iets geknakt.

Zakelijk gaat het goed maar er worden geen prijzen gewonnen en het is alweer jaren onrustig. Gedoe met Bergkamp en Bosz, Nouri, al jaren geen kampioen en nu deze ontwikkelingen.

Als je een speler verkoopt moet je ook direct verplaatsen, niet nog een half jaar ergens laten spelen. Cruciaal voor groepsdynamica en hiërarchie i zo'n groep. Mentaal zitten teveel spelers al met hun koppie in het buitenland helaas. Ook Real zal de Jong echt niet laten voetballen komende week.

Ps.

'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste'

Als je zoiets zo opzichtig als slogan gebruikt, zelfs zingt in stadions spoor je niet. Overschatte arrogantie. Ik snap dat niet...

De beste bent moet je elke keer weer bewijzen op het veld. Niet uitspreken als imago stuk. Heel kansloos naar mijn mening. Kleuterschool niveau en ik schaam me ervoor dat naïeve supports dit zingen, uitspreken en zelfs op de muren kladden. Kansloos.
Ach ja, PSV doet hetzelfde met Simply the best.
pi_184927677
In de zomer komt De Boer weer terug en pakt Ajax de titel in 2020 met Siem de Jong _O_

:')
pi_184927773
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:12 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Top punt was wel hoe boos Sjaak Zwart werd toen de Graafschap Ajax ervan weerhield de landstitel te pakken. Hij vond het belachelijk dat de Graafschap hun overwinning zat te vieren alsof ze de Champions League hadden gewonnen. Bijna lachwekkend hoe Sjaak reageerde van arrogantie. Alsof je niet blij mag zijn met een overwinning op Ajax. _O-
ging er toen om dat ze helemaal nergens meer om speelden en paar dagen later alweer de nacompetitie moesten beginnen
waar ze dan ook uitgeknikkerd werden met hun verzuurde benen
pi_184927895
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')