SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:25 schreef Aja4life het volgende:
Klote tyfus kut pot ......
Er is maar één ding mooi aan deze nederlaag, ja echt waar er is iets moois....
...IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig zit ik niet in groepschats met voetbalvolk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De appjes stromen alweer binnen
genot
Ik wel maar die zijn gelukkig niet zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet in groepschats met voetbalvolk.
Terecht. Als je nu nog gaat zeggen dat het kan (hoi Schöne), dan ben je echt niet realistisch.quote:
Jullie krijgen het kampioenschap zo op een presenteerblaadje.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had niet verwacht dat Ajax dit soort potjes zou beginnen te verliezen.
Who cares?quote:
De mokerslag was de 4-4, toen knakte er iets. Je kon daar de koppositie pakken en mentaal een tik uitdelen en dat doe je niet. Nu ben je zelf mentaal een puddinkje geworden.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Terecht. Als je nu nog gaat zeggen dat het kan (hoi Schöne), dan ben je echt niet realistisch.
Ach een beetje banter is wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wel maar die zijn gelukkig niet zo kinderachtig.
Natuurlijk, maar ik vind dat altijd zo vermoeiond.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach een beetje banter is wel te begrijpen.
Ten Hag Out en Van der Sar mag ook in de spiegel kijken, mag best weg.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:38 schreef KingRoland het volgende:
NOG EEN TUSSENJAARTJE
HOEVEEL TUSSENJAARTJES HEBBEN WIJ NODIG?
@:rensajacied godverdomme wat gaan we nu doen
Dat kan het sentiment tegen de club hebben gekeerd, maar ik denk dat we niet moeten onderschatten hoever jaloezie er heerst sinds de transfer van Frenkie. Dat heeft ook veel kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:38 schreef TheArt het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat het laten gaan van Wober door Marcje Netto de boel heeft doen ploffen. Dat, hoe belachelijk het ook mag klinken, de rest zoiets had van ‘oh zoveel is het ‘we willen niemand laten gaan in de winterstop en de groep bij elkaar houden’ dus waard. Hoe dan ook, het lijkt me helder dat deze groep er helemaal klaar mee is, ook met elkaar.
Het begon al met het toegeven van ten Hag aan het gejank van Vd Beek. Daarna was Donny onbetwist basis en Neres ineens bankzitter. Dat kan geen goed doen voor je status lijkt me.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:38 schreef TheArt het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat het laten gaan van Wober door Marcje Netto de boel heeft doen ploffen. Dat, hoe belachelijk het ook mag klinken, de rest zoiets had van ‘oh zoveel is het ‘we willen niemand laten gaan in de winterstop en de groep bij elkaar houden’ dus waard. Hoe dan ook, het lijkt me helder dat deze groep er helemaal klaar mee is, ook met elkaar.
O ja, pruillipje. Die vervolgens in de CL 5 à 6 100% kansen om zeep helpt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het begon al met het toegeven van ten Hag aan het gejank van Vd Beek. Daarna was Donny onbetwist basis en Neres ineens bankzitter. Dat kan geen goed doen voor je status lijkt me.
Er werd gevraagd of hij boos was, maar dat kwam er niet echt uit. Eerder berusting.quote:
Goede grappen erover zijn best prima, maar alleen maar uitlachen heb je weinig aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vind dat altijd zo vermoeiond.(andersom ook)
daarop reageren ipv op wat er in de spoiler staatquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezelf quoten
En dan je naam in de quote wijzigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.true story
Edit nummertj3
ook in slechte tijden achter Ajax![]()
Denk dat vooral Ziyech jaloers is op de transfer van Frenkie. Ziyech voelde zich de grote man die naar de top zou gaan. Maar zijn carriere gaat als een nachtkaarsje uit. Eindigt ergens rechterrijtje Bundesliga.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat kan het sentiment tegen de club hebben gekeerd, maar ik denk dat we niet moeten onderschatten hoever jaloezie er heerst sinds de transfer van Frenkie. Dat heeft ook veel kapot gemaakt.
Vond hem vandaag juist weer één van de weinige die 't nog goed deed. Werkte hard, "versierde" meerdere hoekschoppen etc etcquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk dat vooral Ziyech jaloers is op de transfer van Frenkie. Ziyech voelde zich de grote man die naar de top zou gaan. Maar zijn carriere gaat als een nachtkaarsje uit. Eindigt ergens rechterrijtje Bundesliga.
Die liet vandaag ook weer zien geen teamspeler te zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk dat vooral Ziyech jaloers is op de transfer van Frenkie. Ziyech voelde zich de grote man die naar de top zou gaan. Maar zijn carriere gaat als een nachtkaarsje uit. Eindigt ergens rechterrijtje Bundesliga.
Ik ook, kerel werkt zich een slag in de rondte itt zijn medespelers.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Vond hem vandaag juist weer één van de weinige die 't nog goed deed. Werkte hard, "versierde" meerdere hoekschoppen etc etc
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Hij werkte heel hard, absoluut, maar daar hield het ook bij op. Er lukte werkelijk waar helemaal niets bij hem aan de bal.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Vond hem vandaag juist weer één van de weinige die 't nog goed deed. Werkte hard, "versierde" meerdere hoekschoppen etc etc
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als hij nu iets van die strekking roept, word ik gek.
Ja dusquote:Ten Hag "Tweede helft hebben we onze rug gerecht"
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:44 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
daarop reageren ipv op wat er in de spoiler staat![]()
![]()
Hoofdzaken en bijzaken en zulks. Of begrijp je 'm niet? Want je zal zien dat een aantal nu ineens doen alsof ze geen voetbal kijken.......Ah, je haalt hier troost uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.true story
Edit nummertj3
ook in slechte tijden achter Ajax
Succes daarmee.
Is die gozer wel goed?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezelf quoten
quote:Heracles Almelo heeft Ajax een enorme knal uitgedeeld in de titelstrijd met PSV. De Amsterdammers kwamen in Almelo ronduit belabberd voor de dag en bleven puntloos achter: 1-0. Heracles verraste Ajax op de eerste speeldag van dit seizoen ook al (1-1).
Heracles Almelo
Heracles Almelo
1 - 0
Ajax
Ajax
Ajax speelt woensdagavond om 21.00 uur in de eigen Johan Cruijff Arena tegen Real Madrid. Een affiche om je vingers bij af te likken en een wedstrijd waar spelers een paar dagen van tevoren zonder twijfel mee bezig zijn, ook als de trainer elke dag een paar keer herhaalt dat er eerst nog gewonnen moet worden van Heracles Almelo. Dat die boodschap van Erik ten Hag niet is overgekomen deze week, werd vanaf minuut één duidelijk.
Heracles zette Ajax onder leiding van het fanatieke publiek in het Polman Stadion flink onder druk en overblufte de Amsterdammers. Matthijs de Ligt, Daley Blind, Nicolás Tagliafico en Frenkie de Jong, ze leverden stuk voor de stuk de ene na de andere bal in. Ajax was verre van scherp en ontsnapte in de openingsfase al een paar keer aan een doelpunt. De grootste kans was voor Brandley Kuwas, die na een overtreding van Blind op Joey Konings mocht aanleggen vanaf elf meter. De aanvaller schoot de bal via de vingertoppen van Andre Onana snoeihard tegen de paal.
Diezelfde Onana groeide in de zeventiende minuut uit tot de grote schlemiel bij Ajax. Na een terugspeelbal van Blind schoot de keeper de bal zomaar in de voeten bij Mo Osman, die geen moment twijfelde en Heracles op 1-0 zette. Het doelpunt schudde Ajax nauwelijks wakker. De Jong zorgde met een schot voor dreiging en legde de bal vlak voor rust nog een keer goed terug, maar meer lieten de bezoekers niet zien. Wel bleef Ajax extreem slordig in balbezit.
Mo Osman profiteert van een enorme flater van Andre Onana en schiet Heracles Almelo op voorsprong tegen Ajax.
Mo Osman profiteert van een enorme flater van Andre Onana en schiet Heracles Almelo op voorsprong tegen Ajax.
Na ongetwijfeld een flinke donderspeech van Ten Hag te hebben aangehoord, kwam Ajax na rust iets beter voor de dag. De Ligt testte doelman Janis Blaswich met een pegel van afstand, maar dé kans kwam er na ruim een uur voor Klaas Jan Huntelaar. De ervaren spits, die de voorkeur kreeg boven de niet helemaal fitte Kasper Dolberg, werd door Hakim Ziyech alleen voor de keeper gezet, maar schoot recht op Blaswich. Ziyech kon zijn frustratie niet verbergen na de misser van zijn ploeggenoot.
De druk op Heracles werd meer en meer opgebouwd door Ajax. De ploeg van trainer Frank Wormuth kwam nauwelijks nog aan aanvallen toe en mocht van geluk spreken dat invaller Zakaria Labyad na goed voorbereidend werk van Rasmus Kristensen in vrijstaande positie over het doel van Blaswich schoot. Door gepruts van Blind en Onana kreeg Kristoffer Peterson aan de andere kant nog een flinke kans op de 2-0, maar de linksbuiten schoot de bal in het zijnet.
Met Dolberg voor De Jong, die een negatief persoonlijk record pakte door twintig keer balverlies te lijden, ging Ajax de laatste tien minuten vol op de aanval spelen. Een slotoffensief kwam echter totaal niet van de grond. Heracles bleef kinderlijk eenvoudig op de been en deelde Ajax op die manier een gigantische dreun uit in de titelstrijd. Koploper PSV kan het gat met zijn grootste concurrent zondag vergroten tot acht punten door van FC Utrecht te winnen. Ten Hag heeft bovendien slechts drie dagen om zijn ploeg klaar te stomen voor de wedstrijd tegen Real.
Sjakie red maandag niet, die vinden ze morgen dood in zijn bed.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Sjaakie, Kale & Kokkie het wordt weer ouderwets genieten maandag
Mentaal? Hou toch op man.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Toch sluit ik niet uit dat ze het woensdag niet slecht doen. Dit is echt puur mentaal. Vandaag was het vooral een kwestie van niet geblesseerd raken en niet teveel energie verspillen voor onze verwaande godenzonen.
Die kan niet praten denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:58 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd of Neres al tegen Ten Hag heeft gezegd dat hij dood mag vallen
Neres heeft een enorm lekker wijf. Die maakt zich echt niet druk om Ten Hag hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:58 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd of Neres al tegen Ten Hag heeft gezegd dat hij dood mag vallen
ten hag is een parodie op een voetbaltrainerquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh god krijgen we dit soort opportunistische teksten.
Kan je je onze discussie over Ten Hag nog herinneren?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh god krijgen we dit soort opportunistische teksten.
Word die kaart weer gespeeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Toch sluit ik niet uit dat ze het woensdag niet slecht doen. Dit is echt puur mentaal. Vandaag was het vooral een kwestie van niet geblesseerd raken en niet teveel energie verspillen voor onze verwaande godenzonen.
Jr ziet het ook zitten in Sinkgraven en Blind op cv.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan je je onze discussie over Ten Hag nog herinneren?
Dit is een mooi iets, succes supporters mogen wel elders heen gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je haalt hier troost uit?
Succes daarmee.
Wat zijn die slecht zegquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jr ziet het ook zitten in Sinkgraven en Blind op cv.
Hij doet het slecht na de winterstop inderdaad, dat zag ik niet aankomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan je je onze discussie over Ten Hag nog herinneren?
Blind was dan ook een uitstekende CV in de eerste seizoenshelft.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jr ziet het ook zitten in Sinkgraven en Blind op cv.
Het feit dat we al niet zo snel iemand weten zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:09 schreef Heeinz het volgende:
Geen idee wie hem zou moeten vervangen maar van mij mag Ten Hag meteen opdonderen
Toch is dat geen reden om vast te houden aan iemand die niet presteertquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het feit dat we al niet zo snel iemand weten zegt al genoeg.
Type door het ijs zakken als het erom gaat? hebben er al genoeg van.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Ajax mist een type Hendrix op het middenveld.
Aan de andere kant levert emotioneel beleid van elk jaar een nieuwe trainer ook niet veel op, zie je namelijk vaak genoeg (ook bij Ajax van 2004-2011).quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch is dat geen reden om vast te houden aan iemand die niet presteert
We hebben Ziyech al voor de kansloze afstandsschoten hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Ajax mist een type Hendrix op het middenveld.
3 kampioenschappen , als een van de belangrijke schakels.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Type door het ijs zakken als het erom gaat? hebben er al genoeg van.
Is geen strijder op het middenveld,iemand die veel meters maakt en counters eruit haalt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben Ziyech al voor de kansloze afstandsschoten hoor.
Ten Hag maakt nog steeds dezelfde debiele wissels.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant levert emotioneel beleid van elk jaar een nieuwe trainer ook niet veel op, zie je namelijk vaak genoeg (ook bij Ajax van 2004-2011).
En Ten Hag heeft in de eerste seizoenshelft wel zijn capaciteiten laten zien, maar tijdens het trainingskamp is er iets mis gegaan of spelers zijn teveel met randzaken bezig geweest. Wöber zijn vertrek is dom geweest.
Inderdaad, oprotten met die troep van niveau Theo Lucius.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
3 kampioenschappen , als een van de belangrijke schakels.
Maar jullie hebben liever tikie taka zomeravond voetballers op het middenveld.
Okequote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:23 schreef SocaWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad, oprotten met die troep van niveau Theo Lucius.
Je moet dat gewoon met het hele team doen, en niet afhankelijk van één speler.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is geen strijder op het middenveld,iemand die veel meters maakt en counters eruit haalt.
Zijn wissels zijn kut ja, aan de andere kant heb ik nog geen trainer meegemaakt waar ik het niet ergens oneens was over zijn wisselbeleid. Zelfs bij Bosz ergerde ik mij vaak aan het vasthouden aan die Traoré op rechts of Younes op links.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten Hag maakt nog steeds dezelfde debiele wissels.
En nog steeds nemen de spelers hem niet serieus.
Een type Davids.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:31 schreef Buitendam het volgende:
Ajax mist in mijn ogen gewoon een stofzuiger op nummer 6. Bal afpakken en snel inleveren bij Tadic en Ziyech.
Neuh Ajax heeft gewoon een alles-of-niets speelstijl waarin juist op het middenveld allemaal goede voetballers horen te staan om goed te combineren. Maar goed dan ga je er wel eens de mist mee in, maar dat kan ook met een balafpakker op die plek hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:31 schreef Buitendam het volgende:
Ajax mist in mijn ogen gewoon een stofzuiger op nummer 6. Bal afpakken en snel inleveren bij Tadic en Ziyech.
Oude opportunist.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:31 schreef Monopoly het volgende:
Ajax mist een Jaap Stam in alle opzichten.
Eens maar dat past niet in de punt naar voren omdat je twee spelmakers op rcm en lcmquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:31 schreef Buitendam het volgende:
Juist dat hele team principe werkt erg lekker in Amsterdamquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet dat gewoon met het hele team doen, en niet afhankelijk van één speler.
Davids was toch veel te aanvallend voor een stofzuiger.quote:
Als een paar spelers het laten afweten stort het dan al snel in elkaar, maar als het loopt behaal je hoge pieken.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Juist dat hele team principe werkt erg lekker in Amsterdam
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een paar spelers het laten afweten stort het dan al snel in elkaar, maar als het loopt behaal je hoge pieken.
Met pragmatisch spel zoals PSV ben je vast wel stabieler en pak je vaker de landstitel, maar reik je ook tot minder grote hoogtes.
Doe normaaaaaaaaaaaaalquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een paar spelers het laten afweten stort het dan al snel in elkaar, maar als het loopt behaal je hoge pieken.
Met pragmatisch spel zoals PSV ben je vast wel stabieler en pak je vaker de landstitel, maar reik je ook tot minder grote hoogtes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |