Zeker ook omdat je met Tadic en Huntelaar totaal geen snelheid hebt voorin.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het ego van ten Hag is blijkbaar groter dan zijn vermogen om logisch na te denken. Neres is sowieso basismateriaal en anders sowieso de eerste invaller. Onvoorstelbaar dom dit weer...
Echt heel slecht van Ten Hag, wat kut.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:16 schreef Vriezzer het volgende:
Het seizoen zit er alweer op. Lekker man.
Lekker Neres op de bank houden. Tactisch briljant!
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ten Hagje krijg toch lekker de kolere
Val van mijn part allemaal dood
Altijd sneu als dat komt van een fan van een degradatiekandidaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HELEMAAAAAAAALLLLLLLLL NIETS IN AMSTERDAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
![]()
Dit is inmiddels zo standaard geworden dat het niet eens meer grappig isquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Het zit diepquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Altijd sneu als dat komt van een fan van een degradatiekandidaat.
Twee jaar geleden misschien. Kijkende naar de spelersselectie heb ik niet het idee dat het aan Overmars ligt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Degenen die jarenlang het beleid mochten maken treffen natuurlijk geen enkele blaam
tr gemachtquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ten Hagje krijg toch lekker de kolere
Val van mijn part allemaal dood
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
en niemand in Nederland die het begreepquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Daily is een nog grotere miskoop dan Supermani.
Ga eens weg johquote:
Als je nog steeds moet ballen met Kristensen , Schone en Blind .. tja .. Ook op de bank zitten heel veel spelers die amper meekunnen met pakweg Heerenveen en Groningen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Twee jaar geleden misschien. Kijkende naar de spelersselectie heb ik niet het idee dat het aan Overmars ligt.
?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
En dat is 7 punten verspeeld uit 4...
JA MAAR HET KAN NOGquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoop het nietquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens gaat Utrecht winnen van PSV
rekenen moeilijk ?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dan kunnen we wel elk jaar onze trainer gaan ontslaan...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef TheJanitor het volgende:
Het enige voordeel is dat de positie van ten Hag onhoudbaar is geworden. Anders neem je jezelf niet serieus als Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef Lamprou de schuld! Weg met die ventquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef Vriezzer het volgende:
Er is iets goed misgegaan op dat 'trainingskamp'. Het kan niet waar zijn dat dit over is van alles wat er voor de winterstop is opgebouwd.
De club heeft zitten lanterfanten in Amerika. Lekker popi-jopi doen, maar serieus werk leveren ho maar.
Neuh. Of gaan we elke jaar 6-2 verliezen van Feyenoord? En 4 goals tegen krijgen in eigen huis?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel elk jaar onze trainer gaan ontslaan...
*wordtquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:25 schreef coronatus het volgende:
Oef, als je dit soort wedstrijden ook nog gaat verliezen dan word het wel heel moeilijk.
Je hebt geen verstand van voetbal. Ajax ging nog winnen toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik geef Lamprou de schuld! Weg met die vent
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik geef Lamprou de schuld! Weg met die vent
Wauw, jij hebt een 180 graden omgekeerde verhaal. Het verhaal gaat juist dat Ajax daar keihard (te hard) heeft getraind.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef Vriezzer het volgende:
Er is iets goed misgegaan op dat 'trainingskamp'. Het kan niet waar zijn dat dit over is van alles wat er voor de winterstop is opgebouwd.
De club heeft zitten lanterfanten in Amerika. Lekker popi-jopi doen, maar serieus werk leveren ho maar.
Hoeft toch niet? Daar kiest Ten Hag zelf voor. Woensdag gaan we gewoon weer proberen met veteraan Schone Real Madrid te ontregelen. Diep triest.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je nog steeds moet ballen met Kristensen , Schone en Blind .. tja .. Ook op de bank zitten heel veel spelers die amper meekunnen met pakweg Heerenveen en Groningen.
Ik zit er soms graag naastquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand van voetbal. Ajax ging nog winnen toch?
Zie jij nog potentie in hem dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel elk jaar onze trainer gaan ontslaan...
Pover?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie jij nog potentie in hem dan?
Met dit materiaal zo pover presteren is een kunst op zich.
Het was al klaar na Heerenveen. Toen zag je al dat er geen enkele lijn meer in het spel zat. Toen gingen mensen Lamprou de schuld geven, maar daar zag je al dat het totaal niet meer klopte.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:25 schreef coronatus het volgende:
Oef, als je dit soort wedstrijden ook nog gaat verliezen dan word het wel heel moeilijk.
Neres vind ik ook wel een basisplaats verdient hebben, staat er gewoon naast. Dan is het gewoon een hele grote leugen van ten Hag. En wat denk je, gewoon de miljoenen weggegooid voor Labyad.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:26 schreef BobW het volgende:
Tadic of Ziyech mag ook wel eens gewisseld worden als het zo slecht gaat.
Hoe moet Neres naar die gasten kijken terwijl hij op de bank zit?
Blij dat we die gozer zo hebben kunnen verpatsenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig hebben we 85 miljoen al binnen
Labyad was al gehaald voordat we wisten dat we Tadic konden halen. Dit is afgeven om het afgeven.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:29 schreef coronatus het volgende:
[..]
Neres vind ik ook wel een basisplaats verdient hebben, staat er gewoon naast. Dan is het gewoon een hele grote leugen van ten Hag. En wat denk je, gewoon de miljoenen weggegooid voor Labyad.
Labyad verkozen boven Neres is best wel dodelijk ja maar Netto stelt toch echt die trainer aan en hij koopt ook die reeks miskopen die nu niet eens meer de selectie zitten .quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Daar kiest Ten Hag zelf voor. Woensdag gaan we gewoon weer proberen met veteraan Schone Real Madrid te ontregelen. Diep triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |