Zeker ook omdat je met Tadic en Huntelaar totaal geen snelheid hebt voorin.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het ego van ten Hag is blijkbaar groter dan zijn vermogen om logisch na te denken. Neres is sowieso basismateriaal en anders sowieso de eerste invaller. Onvoorstelbaar dom dit weer...
Echt heel slecht van Ten Hag, wat kut.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:16 schreef Vriezzer het volgende:
Het seizoen zit er alweer op. Lekker man.
Lekker Neres op de bank houden. Tactisch briljant!
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ten Hagje krijg toch lekker de kolere
Val van mijn part allemaal dood
Altijd sneu als dat komt van een fan van een degradatiekandidaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HELEMAAAAAAAALLLLLLLLL NIETS IN AMSTERDAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
![]()
Dit is inmiddels zo standaard geworden dat het niet eens meer grappig isquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Het zit diepquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Altijd sneu als dat komt van een fan van een degradatiekandidaat.
Twee jaar geleden misschien. Kijkende naar de spelersselectie heb ik niet het idee dat het aan Overmars ligt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Degenen die jarenlang het beleid mochten maken treffen natuurlijk geen enkele blaam
tr gemachtquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ten Hagje krijg toch lekker de kolere
Val van mijn part allemaal dood
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
en niemand in Nederland die het begreepquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Daily is een nog grotere miskoop dan Supermani.
Ga eens weg johquote:
Als je nog steeds moet ballen met Kristensen , Schone en Blind .. tja .. Ook op de bank zitten heel veel spelers die amper meekunnen met pakweg Heerenveen en Groningen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Twee jaar geleden misschien. Kijkende naar de spelersselectie heb ik niet het idee dat het aan Overmars ligt.
?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
En dat is 7 punten verspeeld uit 4...
JA MAAR HET KAN NOGquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
En dat is 7 punten verspeeld uit 4...
Hoop het nietquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens gaat Utrecht winnen van PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |