rekenen moeilijk ?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
En dat is 7 punten verspeeld uit 4...
Dan kunnen we wel elk jaar onze trainer gaan ontslaan...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef TheJanitor het volgende:
Het enige voordeel is dat de positie van ten Hag onhoudbaar is geworden. Anders neem je jezelf niet serieus als Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef Lamprou de schuld! Weg met die ventquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef Vriezzer het volgende:
Er is iets goed misgegaan op dat 'trainingskamp'. Het kan niet waar zijn dat dit over is van alles wat er voor de winterstop is opgebouwd.
De club heeft zitten lanterfanten in Amerika. Lekker popi-jopi doen, maar serieus werk leveren ho maar.
Neuh. Of gaan we elke jaar 6-2 verliezen van Feyenoord? En 4 goals tegen krijgen in eigen huis?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel elk jaar onze trainer gaan ontslaan...
*wordtquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:25 schreef coronatus het volgende:
Oef, als je dit soort wedstrijden ook nog gaat verliezen dan word het wel heel moeilijk.
Je hebt geen verstand van voetbal. Ajax ging nog winnen toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik geef Lamprou de schuld! Weg met die vent
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik geef Lamprou de schuld! Weg met die vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |