abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184935266
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Wow mad.
Valt mee hoor, ik heb btw PSV ingevuld maar je mag een willekeurige andere club invullen
  zondag 10 februari 2019 @ 13:19:09 #277
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_184935282
Ze zouden die vol gevreten nep vedetten eens een week af moeten beulen vanwege al deze wanprestaties.
  zondag 10 februari 2019 @ 13:19:09 #278
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184935283
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

krijgen we dat weer, zeiken hoort bij Ajax en zeker als het terecht is
Sommige mensen zijn de eckte eckte.
Oh.
  zondag 10 februari 2019 @ 13:19:19 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184935285
quote:
7s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Valt mee hoor, ik heb btw PSV ingevuld maar je mag een willekeurige andere club invullen
Bij ajax zit het ook niet vol als het goed gaat, wat dat aangaat is er wel enige consistentie te ontdekken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184935299
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

krijgen we dat weer, zeiken hoort bij Ajax en zeker als het terecht is
Zeiken, kritisch zijn, boos zijn, mag allemaal hoort er allemaal bij zolang je maar niet de club verlaat.. Of wel, ach ieder maakt zijn eigen keuzes...
pi_184935329
Je moet gewoon een analyse maken waarom het psv wel lukt en ajax niet

Het is gewoon simpel

PSV heeft een paar top spelers en daarom heen heleboel poetsers die snappen dat ze voor die top spelers moeten werken

bij ajax is het helemaal doorgeslagen naar teveel spelers met voetballend vermogen en te weinig poetsers....

voetbal is niet ingewikkdeld

voor mensen van Harvard
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 10 februari 2019 @ 13:38:17 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184935549
quote:
19s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Zeiken, kritisch zijn, boos zijn, mag allemaal hoort er allemaal bij zolang je maar niet de club verlaat.. Of wel, ach ieder maakt zijn eigen keuzes...
is toch niemand die de club verlaat en zeker niet voor een andere club maar na zo'n flater en waarschijnlijk op naar 5 jaar zonder kampioenschap mag je echt wel pissig zijn
  zondag 10 februari 2019 @ 13:39:08 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184935565
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

is toch niemand die de club verlaat en zeker niet voor een andere club maar na zo'n flater en waarschijnlijk op naar 5 jaar zonder kampioenschap mag je echt wel pissig zijn
https://twitter.com/sam69478284/status/1094327164722446338?s=21
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 10 februari 2019 @ 13:40:58 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184935590
quote:
hij is nu online op zoek naar superlijm
pi_184935632
Na Feyenoord heeft ajax nu ook een trainers probleem

Wie wordt het volgend seizoen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zondag 10 februari 2019 @ 13:46:29 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184935669
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kun je na 5 jaar hetzelfde liedje nog boos zijn?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 10 februari 2019 @ 13:48:33 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184935711
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kun je na 5 jaar hetzelfde liedje nog boos zijn?
nog? het is meer weer, ik had toch het idee dat ze het aardig op de rit hadden dit seizoen
  zondag 10 februari 2019 @ 13:49:33 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184935724
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

nog? het is meer weer, ik had toch het idee dat ze het aardig op de rit hadden dit seizoen
Toch het idee dat al die transfergeruchten meer invloed hebben op een team dan gedacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 10 februari 2019 @ 13:50:28 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184935734
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch het idee dat al die transfergeruchten meer invloed hebben op een team dan gedacht.
dat moet het inderdaad wel zijn
  zondag 10 februari 2019 @ 13:51:01 #290
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_184935740
Het had nu gewoon moeten gebeuren, met dit team
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_184935905
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ja veilig vanuit achter je pc is dat veilig zeggen ja. Die club kost je duizenden euro's per jaar en laten het altijd afweten op de meest belangrijke momenten. Het zeiken op Ajax hoort bij de clubcultuur. Als je dat niet begrijpt zout je zelf maar op naar psv ofzo.
Grootste gedeelte wat hier post wil gewoon vermaakt worden en de enige uitgave is een abonnement op fox. Voelen zich een half uurtje klote en gaan daarna weer over tot de orde van de dag.
pi_184935920
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet gewoon een analyse maken waarom het psv wel lukt en ajax niet

Het is gewoon simpel

PSV heeft een paar top spelers en daarom heen heleboel poetsers die snappen dat ze voor die top spelers moeten werken

bij ajax is het helemaal doorgeslagen naar teveel spelers met voetballend vermogen en te weinig poetsers....

voetbal is niet ingewikkdeld

voor mensen van Harvard
Voetbaltechnisch gezien zal er vast het een en ander te verklaren zijn. Maar het ligt veel dieper. Het zit 'm in de cultuur. Waar PSV echt beleid voert (dank aan ome Toon), spelersgroepen bij elkaar houdt (probeert), geen al te scheve verhoudingen creëert, wordt Ajax door 2 amateurs gerund. Waar Overmars puik werk aflevert als verkoper, is het aankoopbeleid al jaren een lachertje. Daarnaast worden er gigantische scheve verhouding gecreëerd. Frenkie in de winter verkopen, terwijl je nog gewoon op het seizoen moet concentreren. Die is gewoon al weg. PSV maakt duidelijk dat het in de winter niks verkoopt. En de spelers zelf concentreren zich in de tussentijd volledig op het seizoen en zien van de zomer wel weer.
Tadic, de vedette van 4mio per jaar, die liever 90 minuten lang huilend over het veld loopt dan z'n mouwen opstroopt. Voor hetzelfde bedrag dat Blind kost en gekost heeft zijn er volgens mij echt wel betere spelers te vinden, mét restwaarde. En het meest typische vind ik nog hoe ze hun marketing aanpakken. -hoe het uitpakt zal nog moeten blijken natuurlijk-, maar waar PSV met een idee Mexicaanse oud-PSV'ers als ambassadeur aanneemt om de naam van PSV te vermarkten, en zo langzaam via de zuidwestelijke en -oostelijke staten van de VS, waar veel Mexicanen wonen, naar boven trekken. Opent Ajax gewoon random een Ajax-store ergens in New York hartje Manhatten, laat de New York Times een 'geweldig' interview met het orakel vdSar opstellen over het geweldige Ajax-beleid, maar ondertussen ben je al 5 jaar geen kampioen. Maar hé Ajax verdient wel geld! Maar ja, zo blijkt maar weer eens; met geld koop je (nog) geen kampioenschappen. Met goed beleid wel. En daar zit het al jaren fout bij Ajax. Veel te beel belangen bij het witte boordenclubje dat veel te veel te zeggen wil hebben daar.

Komende zomer maar weer een zak geld er tegenaan gooien en wie weet dat Ajax dan weer eens kampioen wordt. Misschien eens beginnen met een grote schoonmaak binnen de RvC, de familie Blind een stadionverbod geven, en vdSar heel snel eruit bonjouren. Dat scheelt wellicht al een hoop.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 10 februari 2019 @ 14:05:32 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184935944
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 14:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Voetbaltechnisch gezien zal er vast het een en ander te verklaren zijn. Maar het ligt veel dieper. Het zit 'm in de cultuur. Waar PSV echt beleid voert (dank aan ome Toon), spelersgroepen bij elkaar houdt (probeert), geen al te scheve verhoudingen creëert, wordt Ajax door 2 amateurs gerund. Waar Overmars puik werk aflevert als verkoper, is het aankoopbeleid al jaren een lachertje. Daarnaast worden er gigantische scheve verhouding gecreëerd. Frenkie in de winter verkopen, terwijl je nog gewoon op het seizoen moet concentreren. Die is gewoon al weg. PSV maakt duidelijk dat het in de winter niks verkoopt. En de spelers zelf concentreren zich in de tussentijd volledig op het seizoen en zien van de zomer wel weer.
Tadic, de vedette van 4mio per jaar, die liever 90 minuten lang huilend over het veld loopt dan z'n mouwen opstroopt. Voor hetzelfde bedrag dat Blind kost en gekost heeft zijn er volgens mij echt wel betere spelers te vinden, mét restwaarde. En het meest typische vind ik nog hoe ze hun marketing aanpakken. -hoe het uitpakt zal nog moeten blijken natuurlijk-, maar waar PSV met een idee Mexicaanse oud-PSV'ers als ambassadeur aanneemt om de naam van PSV te vermarkten, en zo langzaam via de zuidwestelijke en -oostelijke staten van de VS, waar veel Mexicanen wonen, naar boven trekken. Opent Ajax gewoon random een Ajax-store ergens in New York hartje Manhatten, laat de New York Times een 'geweldig' interview met het orakel vdSar opstellen over het geweldige Ajax-beleid, maar ondertussen ben je al 5 jaar geen kampioen. Maar hé Ajax verdient wel geld! Maar ja, zo blijkt maar weer eens; met geld koop je (nog) geen kampioenschappen. Met goed beleid wel. En daar zit het al jaren fout bij Ajax. Veel te beel belangen bij het witte boordenclubje dat veel te veel te zeggen wil hebben daar.

Komende zomer maar weer een zak geld er tegenaan gooien en wie weet dat Ajax dan weer eens kampioen wordt. Misschien eens beginnen met een grote schoonmaak binnen de RvC, de familie Blind een stadionverbod geven, en vdSar heel snel eruit bonjouren. Dat scheelt wellicht al een hoop.
is me allemaal iets te kort door de bocht dit maar dat PSV hier wel bij vaart is duidelijk
pi_184935972
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat moet het inderdaad wel zijn
Of het ligt aan Ten Hag

Als je zoveel kwaliteit heb als ajax kan je eigenlijk nooit van Heracles verliezen....
pi_184935975
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 14:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Grootste gedeelte wat hier post wil gewoon vermaakt worden en de enige uitgave is een abonnement op fox. Voelen zich een half uurtje klote en gaan daarna weer over tot de orde van de dag.
Daar maak ik weinig onderscheid in. Maar ik kan best begrijpen dat mensen er over na zitten te denken om te stoppen met de scc.
Groot fan van User Wotte
pi_184935987
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 14:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Voetbaltechnisch gezien zal er vast het een en ander te verklaren zijn. Maar het ligt veel dieper. Het zit 'm in de cultuur. Waar PSV echt beleid voert (dank aan ome Toon), spelersgroepen bij elkaar houdt (probeert), geen al te scheve verhoudingen creëert, wordt Ajax door 2 amateurs gerund. Waar Overmars puik werk aflevert als verkoper, is het aankoopbeleid al jaren een lachertje. Daarnaast worden er gigantische scheve verhouding gecreëerd.
mee eens
  zondag 10 februari 2019 @ 14:08:57 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184935989
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 14:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Daar maak ik weinig onderscheid in. Maar ik kan best begrijpen dat mensen er over na zitten te denken om te stoppen met de scc.
Joden lopen altijd weg
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184936002
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 14:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

is me allemaal iets te kort door de bocht dit maar dat PSV hier wel bij vaart is duidelijk
Als PSV straks verliest kan de wereld er weer opeens helemaal anders uitzien. Maar wat voor mij als paal boven water staat, is in ieder geval dat ik een blindelings vertrouwen heb in het beleid dat PSV aan het voeren is onder Toon. Daar heb je geen 100en miljoenen voor nodig. -al zouden deze van harte welkom zijn :+-
Bij Ajax voelt dit (buiten mijn clubvoorkeur natuurlijk), toch anders aan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184936003
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 14:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Joden lopen altijd weg
Tr gemaakt :)
Groot fan van User Wotte
pi_184936033
:(
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties