Dat zeg ik helemaal nergens. Hoe kom je daar in godsnaam bij?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
Jij zegt het niet te snappen dat hij terug wil naar een club waar hij regelmatig werd uitgefloten.
* Dat Ajax hem terug wil halen, my bad.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 11:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal nergens. Hoe kom je daar in godsnaam bij?
PSV wist onder Brands vaak bepaalde dealtjes te sluiten, nadeel hiervan is wel dat men bij spelers in kwestie voor een schijntje moest laten gaan (Moreno, Guardado) of een flink percentage zal moeten afstaan bij doorverkoop (Lozano).quote:Op zaterdag 14 juli 2018 09:15 schreef bianconeri het volgende:
Oh oh Ajax, wat zetten die zich weer voor schut zeg met die Blind.
Waarom krijgt bv een PSV het wel altijd voor elkaar goede aankopen te doen voor goede prijzen (en vroeger bv Groningen ook) en maakt Ajax altijd de meest achterlijke moves?
Blind voor 16-21 miljoen? Wat is dat voor paniek aankoop zeg.
Een speler die degelijk is, raakt de bal niet snel kwijt en kan de bal naar een ploeggenoot passen.
Thats it. Oh en inmiddels heeft hij ervaring. Zelfs in de Eredivisie was hij niet bijzonder.
Bij Man Utd gewoon het waterdragertje dat mocht passen.
Dolberg, en dan Neres als tweede spits eromheen laten zwerven. Met Tadic, Labyad, van de Beek als opties als aanvallende middenvelders erachter.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg je weer onzin als Huntelaar en Dolberg naast elkaar die elkaar ook niet echt aanvullen.
Je bevestigt mijn punt, goed gedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, oke.
https://www.fcupdate.nl/v(...)-worden-is-pijnlijk/
Welnee, die zullen nog wel voldoende mogelijkheden krijgen hoor. Alleen volgend jaar vertrekt er waarschijnlijk al een hoop waar echt niet allemaal aankopen voor terug komen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik bedoel het in het algemeen dat talentjes bij ajax steeds minder ruimte gaan krijgen.....
DIt gaat gewoon een trend worden bij ajax
Eigen jeugd gaat gewoon minder kansen krijgen de komende jaren,....
Maar daar waren Bergkamp en Jonk de bewakers voor ...maar die zijn er niet meer he..
Allemaal goed uitgedokterd van Sar en Overmars
Nou ja, hij is 28 en dat schijnt ongeveer je beste tijd te zijn. We hebben hem op verschillende vlakken nodig, en voor dat bedrag haal je denk ik niet een vergelijkbare speler binnen. Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik groot fan ben van Blind, zowel als voetballer als persoonquote:Op zaterdag 14 juli 2018 11:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow, maar een keer dik geld neergooien om meerwaarde te halen is geen probleem. Prima dat dat gebeurt in de Eredivisie. Heel mooi zelfs dat een Tadic hier komt spelen, goed voor de competitie.
Ik doelde specifiek op Blind en het bedrag. Dat vind ik niet marktconform.
Maar goed, daar mag iedereen het zijne van vinden hoor.
Tadic en Neres als binnenspelers gebruiken.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 11:09 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dolberg, en dan Neres als tweede spits eromheen laten zwerven. Met Tadic, Labyad, van de Beek als opties als aanvallende middenvelders erachter.
Die bakte er gister in ieder geval helemaal niks van. Maar zo waren er wel meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 11:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic en Neres als binnenspelers gebruiken.
Labyad weet ik nog niet van of ik hem goed genoeg vind voor de basis van Ajax.
Ja daarom, die heeft volgens mij ook geen actie voor op de flankenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bakte er gister in ieder geval helemaal niks van. Maar zo waren er wel meer.
Flauwekulaankoop, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 12:16 schreef KingRadler het volgende:
Alleen met Blind gaat Ajax de Oorlog niet winnen.
Leuke vleugelspeler mag ook wel van mijquote:Op zaterdag 14 juli 2018 12:16 schreef KingRadler het volgende:
Alleen met Blind gaat Ajax de Oorlog niet winnen.
Die heeft Ajax toch zat?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 12:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Leuke vleugelspeler mag ook wel van mij
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan welke bron je leest, zie genoeg Man Utd fans die opzich wel fan waren van zijn spelintelligentie alleen dat hij wat snelheid tekort komt zeker voor de CV positie.
Dat is inderdaad een prima speler maar met één vleugelspeler hebben we niet genoegquote:Op zaterdag 14 juli 2018 12:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die heeft Ajax toch zat?.
Als ik iedereen hier mag geloven is Neres echt een toppertje op rechts.
Ziyech op rechts in de Twente-rol, speelde puike wedstrijd op die plek tegen Sparta-uit afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 13:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een prima speler maar met één vleugelspeler hebben we niet genoeg
Ja alleen die Mourinhofans die van GROOT STERK FYSIEK houden vinden hem niks.quote:
Dit ja, ook geen idee wie je anders had moeten halen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 13:13 schreef Wotte het volgende:
Tikkelje prijzig dat wel maar zie het liever op het veld staan dan dat ik het moet lezen in het jaarverslag.
liever op het veld dan naar de belasting inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2018 13:13 schreef Wotte het volgende:
Tikkelje prijzig dat wel maar zie het liever op het veld staan dan dat ik het moet lezen in het jaarverslag.
En die krijgen zo Clasie die op de bank zat bij Club Brugge.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 13:37 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Dit ja, ook geen idee wie je anders had moeten halen.
Al die kakkies komen hier trollen, die zijn al lang blij dat ze Ayoub kunnen contracteren.
Ga toch weg man.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die krijgen zo Clasie die op de bank zat bij Club Brugge.
Was die ook niet ooit voorbestemd voor Real of Barca volgens Willem?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die krijgen zo Clasie die op de bank zat bij Club Brugge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |