SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Die van Neresquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:15 schreef TheArt het volgende:
Je begint haast te denken dat er een paar spelers over de vriendin van een medespeler heen zijn geweest afgelopen winter.
Die zit niet zo lekker in zn velquote:
Dit is inderdaad wel enorm pijnlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Op alle fronten afgetroefd. Zelfs op techniekop naar 2020!
Who cares. 85 miljoen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
Ik zei toch dat Frenkie gehyped was. Krijg nu gelijk.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
Die gaat een stuk beter spelen zodra die tussen spelers van zijn eigen kaliber speelt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
Prince Boateng en Vidalquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Die gaat een stuk beter spelen zodra die tussen spelers van zijn eigen kaliber speelt.
Tuurlijk, speelt pas twee jaar in het eerste. En dan wordt ie geprezen om z'n techniek, ja hoor, dat lukt mij ook wel om een paar spitsen voorbij te scharen maar op het middenveld loopt die gast zich alweer vast.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Lijkt wel of Ajax is omgekocht
Veel slechter dan deze helft zal haast niet gaan. Derhalve zie ik Ajax nog wel winnen.quote:
Gebrek aan concentratie vooral, zoveel balletjes die slap werden gespeeldquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:23 schreef coronatus het volgende:
Geen drang om te willen winnen lijkt het wel. Meer passie erin en Ajax kan dit winnen. Oftewel meer power geven. Teveel duel kracht gaat verloren.
Er loopt niemand warmquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Zal je zien dat die clown met dezelfde 11 gaat beginnen in de 2e helft.
Onana eruit lijkt mij wel handig.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Zal je zien dat die clown met dezelfde 11 gaat beginnen in de 2e helft.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Onana eruit lijkt mij wel handig.
En dan bij de 2-0 wisselen waarschijnlijk. Er is nog nooit zoveel reden geweest om te wisselen dan nu. Als ie dat zelfs niet aandurft dan is ie nog slechter dan ik al dacht.quote:
De beelden zijn inmiddels wel in Madrid gearriveerd.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik hoop dat deze beelden niet in Barcelona terecht komen
Tadic moet weg vanaf linksbuiten.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
En wederom zie ik Tadic en Blind als eerste met de kop naar beneden lopen. Godverdomme jullie zijn deze zomer gekocht voor de ervaring!
Hij is toch al verkocht dus goed werk van Overmars.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat heb je weer knap opgemerkt! Wat een voetbalgenie ben je ookquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
Dat was dan ook juist de kracht in de eerste seizoenshelft. Nu zit je weer naar het Ajax van de afgelopen seizoenen te kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Natuurlijk speelt Frenkie niet goed (en met hem bijna allemaal) maar er speelt genoeg ervaring mee nu om dit niet te laten gebeuren.
En in Madrid, wissen die tapequote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:28 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:28 schreef TheArt het volgende:
https://twitter.com/DeSpeld/status/1094300945519992832
bij zijn kledinglijnquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:32 schreef XDo het volgende:
Die Blind heeft zn geld ook nog niet echt waar gemaakt he. Waar zit ie met zn hoofd..
hoe concludeer jij dat?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Heb het idee dat ze nu wel wakker aan het worden zijn. Derhalve 1-3
Spurs tegen Dortmund wordt op Ziggo uitgezonden, denk dat ik daar ook meer van ga zien dan vooraf gedacht.quote:
Tja, had na een paar minuten stille hoop. Ijdele hoop blijkt nu.quote:
Dan breng je toch Neres voor v/d Beek en zet je of Tadic of Ziyech op 10?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij durft tadic en ziyech niet te wisselen
Ditquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan breng je toch Neres voor v/d Beek en zet je of Tadic of Ziyech op 10?
Niets lukt bij die vent. En dan heb je ook echt niets aan hem.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech heeft alweer moeilijk veel kansloze afstandsschoten vandaag
Te aanvallendquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan breng je toch Neres voor v/d Beek en zet je of Tadic of Ziyech op 10?
Same. Ten Hag verneukt hem.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:50 schreef TheArt het volgende:
Weer Donny eruit. De vorige keren vond ik dat terecht, nu absoluut niet.
Daarom ook geen echte topper.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niets lukt bij die vent. En dan heb je ook echt niets aan hem.
Ten Hag is dan ook een idiootquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het schijnt dat we een aantal goals moeten maken.
Dan speel je gewoon met 10 man.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niets lukt bij die vent. En dan heb je ook echt niets aan hem.
Ja. Spartaquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denken jullie dat Ten Hag ooit nog bij een grote club aan de slag komt?
Hij heeft nog geen grote club gehad.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zei je?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die snap ik nog wel, Schne bakt er niets van
Feyenoord had ook een slechte reeks (die ze na ons voortzette) dus het ligt echt aan ons.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik keek even naar de reeks van Heracles, bijna alleen maar nederlagen
Internationaal mischien als ze de Europese wedstrijden bekijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
en een tape van VVV.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:53 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Internationaal mischien als ze de Europese wedstrijden bekijken
heeft geleerd van dolbergquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme Overmars heeft op het juiste moment de Jong weten te slijten, die gozer kan er opeens geen ene kut meer van
Aan wie in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kristensen ook verkopen deze zomer.
Jij was toch supporter af?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ajax kan een eventuele kampioenschap na vandaag definitief vergeten.
feyenoord uit was gewoon geen incident. Ze kunnen er opeens geen ene kut meer van.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Feyenoord had ook een slechte reeks (die ze na ons voortzette) dus het ligt echt aan ons.
We laten geen tyfus meer zienquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
feyenoord uit was gewoon geen incident. Ze kunnen er opeens geen ene kut meer van.
Tussenjaar #5quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze zomer dus nieuwe TD, DV en hoofdcoach.
Plus halve selectie. Ga daar maar eens aanstaan.
Kom ff met wat origineels pauper'tjequote:
Waarom plaats je die apostrof daar?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom ff met wat origineels pauper'tje
De wissels vallen ten Hag wel aan te rekenen. Mazraoui moet je gewoon LB zetten. Neres erin voor Tadic. Dolberg mag er ook wel bij.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:56 schreef RensAjacied het volgende:
Tadic balverlies. Eruit met die kwal
Geen overwicht op de groep en durft daarom sommige jongens niet eruit te halen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:59 schreef Pedroso het volgende:
Wat is nou het idee van die kale om geen snelheid te brengen met Neres voorin ? Wat een ongelooflijke matige coach hebben we toch ook. Wil je verder als club dan moet je die zo snel mogelijk lozen.
Die laat gewoon zijn ware aard zien.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mazraoui zet zijn zwakke spel van Feyenoord uit nog ff door.
Ja belachelijke gozer die Erik.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
De wissels vallen ten Hag wel aan te rekenen. Mazraoui moet je gewoon LB zetten. Neres erin voor Tadic. Dolberg mag er ook wel bij.
Tegen Heerenveen nog tochquote:
Hij verdiende zijn transfer naar United door uit te blinken op het middenveld, laat die stomme coach hem daar nou nooit neerzetten.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Recordaankoop Blindgenot
Wat een lachwekkende speler ook
Tagliafico en de Ligt vind ik nog wel een voldoende.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:04 schreef PicoMMP het volgende:
Niemand verdient een hoger cijfer dan een 1
Nee omdat Louis daar heenging . Verder wel eens dat die beter is op het middenveldquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:04 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Hij verdiende zijn transfer naar United door uit te blinken op het middenveld, laat die stomme coach hem daar nou nooit neerzetten.
83e minuut!quote:
Ten Hag is wel in staat om nog een 4de wissel te doen jaquote:
Doet Michael van Gerwen de interviews vandaag?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo even een "Maggewoonniegebeureklaar" interview
Joelleke heeft gelukkig geen speelminuten gekregen want die zorgde altijd voor bonus-contentquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vergeet niet de "we hebben elkaar net even flink de waarheid gezegd".quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb geleerd dat je dan gewoon wedstrijd opnieuw mag uitspelen van moment van de 4e wissel en verder geen consequenties eraan hangen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ten Hag is wel in staat om nog een 4de wissel te doen ja
anders zit ekkelenkamp op de bankquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Waarom sla je een bod af van vele miljoenen op een speler die je toch niet gebruikt ?
40-45 miljoen mislopen voor een speler die op de bank wegrot.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Waarom sla je een bod af van vele miljoenen op een speler die je toch niet gebruikt ?
Flink boos geworden in de kleedkamerquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet niet de "we hebben elkaar net even flink de waarheid gezegd".
Zodat je hem over 4 maanden voor 12mil kan laten gaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Nja ook de spelers hebben verantwoordelijkheid natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:09 schreef Themeparktommy het volgende:
Ten Hag schudt nee... JE DOET HET ZELF, LUL!
Dat kennen we inmiddels wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel zonde, had al veel eerder weggemoeten. Nu weer een jaar verpest.
Zal zo wel 2-0 wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb het idee dat ze nog 4 uur kunnen doorvoetballen maar het gaat niets meer worden.
Het voelt nog steeds als de beginfasequote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb het idee dat ze nog 4 uur kunnen doorvoetballen maar het gaat niets meer worden.
Dat Ten Hag vroeger supporter was van heracles (hij is op een steenworp afstand van Almelo opgegroeid) gaat hem na vandaag veel kritiek opleveren..quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:09 schreef Themeparktommy het volgende:
Ten Hag schudt nee... JE DOET HET ZELF, LUL!
Klopt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:11 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan niet wachten op De Telegraaf maandag
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Onnavolgbaar die Ten Hag.
#TenHagOut
Die was wel klaar ja. Maar ja wie gaan we dan nu krijgenquote:
mokkie mok schreef van de week toch:quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Geen Neres brengen maar wel een niet fitte Mazraoui en een geblesseerde Dolberg.
Wat heeft Neres verkeerd gedaan achterlijke kut boer!
Ontslaan die vent.
Mokkie zei dat we 1 maart bovenaan staan hahahhahahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mokkie mok schreef van de week toch:
Kan in mei de finale vd CL gehaald hebben
Kampioen
Beker
En topscorer Ajax
( iemand die quote zo ff snel ?)
Degenen die jarenlang het beleid mochten maken treffen natuurlijk geen enkele blaamquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Onnavolgbaar die Ten Hag.
#TenHagOut
Mokkiemok schrijft wel meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mokkie mok schreef van de week toch:
Kan in mei de finale vd CL gehaald hebben
Kampioen
Beker
En topscorer Ajax
( iemand die quote zo ff snel ?)
Wat is er mis met vertrouwen in Ajax hebben?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mokkie zei dat we 1 maart bovenaan staan hahahhahahaha
Frank koop je nu niet af. ADvocaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die was wel klaar ja. Maar ja wie gaan we dan nu krijgenfrank let maar op
Mokkie mag maandag weer op de zorgboerderij werkenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mokkie zei dat we 1 maart bovenaan staan hahahhahahaha
Zeker ook omdat je met Tadic en Huntelaar totaal geen snelheid hebt voorin.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het ego van ten Hag is blijkbaar groter dan zijn vermogen om logisch na te denken. Neres is sowieso basismateriaal en anders sowieso de eerste invaller. Onvoorstelbaar dom dit weer...
Echt heel slecht van Ten Hag, wat kut.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:16 schreef Vriezzer het volgende:
Het seizoen zit er alweer op. Lekker man.
Lekker Neres op de bank houden. Tactisch briljant!
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ten Hagje krijg toch lekker de kolere
Val van mijn part allemaal dood
Altijd sneu als dat komt van een fan van een degradatiekandidaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HELEMAAAAAAAALLLLLLLLL NIETS IN AMSTERDAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
![]()
Dit is inmiddels zo standaard geworden dat het niet eens meer grappig isquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Het zit diepquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Altijd sneu als dat komt van een fan van een degradatiekandidaat.
Twee jaar geleden misschien. Kijkende naar de spelersselectie heb ik niet het idee dat het aan Overmars ligt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Degenen die jarenlang het beleid mochten maken treffen natuurlijk geen enkele blaam
tr gemachtquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ten Hagje krijg toch lekker de kolere
Val van mijn part allemaal dood
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
en niemand in Nederland die het begreepquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Daily is een nog grotere miskoop dan Supermani.
Ga eens weg johquote:
Als je nog steeds moet ballen met Kristensen , Schone en Blind .. tja .. Ook op de bank zitten heel veel spelers die amper meekunnen met pakweg Heerenveen en Groningen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Twee jaar geleden misschien. Kijkende naar de spelersselectie heb ik niet het idee dat het aan Overmars ligt.
?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
En dat is 7 punten verspeeld uit 4...
JA MAAR HET KAN NOGquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoop het nietquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens gaat Utrecht winnen van PSV
rekenen moeilijk ?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dan kunnen we wel elk jaar onze trainer gaan ontslaan...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef TheJanitor het volgende:
Het enige voordeel is dat de positie van ten Hag onhoudbaar is geworden. Anders neem je jezelf niet serieus als Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef Lamprou de schuld! Weg met die ventquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef Vriezzer het volgende:
Er is iets goed misgegaan op dat 'trainingskamp'. Het kan niet waar zijn dat dit over is van alles wat er voor de winterstop is opgebouwd.
De club heeft zitten lanterfanten in Amerika. Lekker popi-jopi doen, maar serieus werk leveren ho maar.
Neuh. Of gaan we elke jaar 6-2 verliezen van Feyenoord? En 4 goals tegen krijgen in eigen huis?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel elk jaar onze trainer gaan ontslaan...
*wordtquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:25 schreef coronatus het volgende:
Oef, als je dit soort wedstrijden ook nog gaat verliezen dan word het wel heel moeilijk.
Je hebt geen verstand van voetbal. Ajax ging nog winnen toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik geef Lamprou de schuld! Weg met die vent
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik geef Lamprou de schuld! Weg met die vent
Wauw, jij hebt een 180 graden omgekeerde verhaal. Het verhaal gaat juist dat Ajax daar keihard (te hard) heeft getraind.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef Vriezzer het volgende:
Er is iets goed misgegaan op dat 'trainingskamp'. Het kan niet waar zijn dat dit over is van alles wat er voor de winterstop is opgebouwd.
De club heeft zitten lanterfanten in Amerika. Lekker popi-jopi doen, maar serieus werk leveren ho maar.
Hoeft toch niet? Daar kiest Ten Hag zelf voor. Woensdag gaan we gewoon weer proberen met veteraan Schone Real Madrid te ontregelen. Diep triest.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je nog steeds moet ballen met Kristensen , Schone en Blind .. tja .. Ook op de bank zitten heel veel spelers die amper meekunnen met pakweg Heerenveen en Groningen.
Ik zit er soms graag naastquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand van voetbal. Ajax ging nog winnen toch?
Zie jij nog potentie in hem dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel elk jaar onze trainer gaan ontslaan...
Pover?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie jij nog potentie in hem dan?
Met dit materiaal zo pover presteren is een kunst op zich.
Het was al klaar na Heerenveen. Toen zag je al dat er geen enkele lijn meer in het spel zat. Toen gingen mensen Lamprou de schuld geven, maar daar zag je al dat het totaal niet meer klopte.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:25 schreef coronatus het volgende:
Oef, als je dit soort wedstrijden ook nog gaat verliezen dan word het wel heel moeilijk.
Neres vind ik ook wel een basisplaats verdient hebben, staat er gewoon naast. Dan is het gewoon een hele grote leugen van ten Hag. En wat denk je, gewoon de miljoenen weggegooid voor Labyad.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:26 schreef BobW het volgende:
Tadic of Ziyech mag ook wel eens gewisseld worden als het zo slecht gaat.
Hoe moet Neres naar die gasten kijken terwijl hij op de bank zit?
Blij dat we die gozer zo hebben kunnen verpatsenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig hebben we 85 miljoen al binnen
Labyad was al gehaald voordat we wisten dat we Tadic konden halen. Dit is afgeven om het afgeven.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:29 schreef coronatus het volgende:
[..]
Neres vind ik ook wel een basisplaats verdient hebben, staat er gewoon naast. Dan is het gewoon een hele grote leugen van ten Hag. En wat denk je, gewoon de miljoenen weggegooid voor Labyad.
Labyad verkozen boven Neres is best wel dodelijk ja maar Netto stelt toch echt die trainer aan en hij koopt ook die reeks miskopen die nu niet eens meer de selectie zitten .quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Daar kiest Ten Hag zelf voor. Woensdag gaan we gewoon weer proberen met veteraan Schone Real Madrid te ontregelen. Diep triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |