abonnement Unibet Coolblue
pi_184932767
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 09:53 schreef hatsaflats het volgende:
Vooralsnog regent het precies hard genoeg om het heerlijk loopweer te maken.
Mooi zo, dat worden dus hele blije selfies op Insta. Succes, ook voor de andere Schoorl'ers.
pi_184932805
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 10:14 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Mooi zo, dat worden dus hele blije selfies op Insta. Succes, ook voor de andere Schoorl'ers.
Ik schijn gisteren ook op instagram te zijn gezet. Gelukkig van achteren, blijkbaar wel herkenbaar genoeg. Ik hoor er nu helemaal bij.
pi_184933932
Ik heb gisterenavond lekker door de modder en tegen de wind in lopen stampen op de Petzl Night Trail, als bezemloper.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_184934106
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 10:14 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Mooi zo, dat worden dus hele blije selfies op Insta. Succes, ook voor de andere Schoorl'ers.
Nee, dat wordt het niet. Hopelijk wel een PR, maar ik heb geen idee of dat haalbaar is met m'n huidige vorm.

Het nadeel van die middagloopjes is wel dat ik al de hele ochtend onrustig ben :')
pi_184934689
Blijft altijd leuk om ergens een eerste editie van te lopen, vaak klopt er het een en ander niet.

Strongviking is zijn markt aan het uitbreiden en heeft nu ook een trailrun georganiseerd. De afstanden waren 7,13,19 en 42. Routes waren bij inschrijven allemaal niet bekend alleen waar het was. Het was bij Wanroij in de buurt. De 19 vond ik iets te weinig en de 42 eigenlijk teveel. Toch maar voor de 42 gegaan.

Een week van tevoren kreeg ik te horen dat de route op instagram stond. Wat ik er uit kon opmaken werden het dus rondjes. Maar hoe of wat was totaal onduidelijk. Ach we volgen de personen voor mij wel.
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet

Start was pas om 10 uur dus hoefde niet heel vroeg mijn bed uit. In de auto gestapt en die kant opgegaan. De locatie zelf was slecht aangegeven. Parkeren zou ¤5 kosten. Kom je bij dat terrein aan en staat er bij de slagboom dat parkeren ¤2,50 kost en waar je de uitrijmunt kan halen. Iets verderop na de slagboom stonden ze de munten te verkopen voor ¤5.

Startnummer opgehaald. Strongviking werkt met een enkelband met chip erin om je tijd te registreren. Ook krijg je een polsbandje voor welke afstand je loopt. De marathonafstand noemen ze ook wel de ironviking. Je krijgt dan een groen hesje mee. Normaal krijg je dan voorrang bij obstakels, nu leek het mij dus niet erg nuttig.

Kleedruimte was netjes verzorgd. Tassenafname ook, krijg je nog een polsbandje erbij. Ze hadden afgifte voor alleen waardevolle spullen. Nog steeds geen idee wat nu de bedoeling van de route was.
Dat werd ook nergens aangegeven. In het startvak hoorde ik van een andere loper dat het gewoon eerst de 19, daarna de 13 en daarna de 7 lopen. Voor de oplettende rekenaar kom je dan 3 km te kort. Maar goed het is een trail dus zijn de afstanden altijd bij benadering.

Er hadden 90 personen ingeschreven voor de iron Viking, was dus niet echt dringen geblazen. En dat kwam mooi uit er waren een hoop stukjes single track. Route was goed aangegeven en prima begaanbaar. Na een km of 5 kreeg je een stuk van iets meer dan een kilometer mul zand voor je kiezen met ook nog eens vol wind tegen. Heerlijk al dat geklaag om je heen. Op dat stuk haal ik iemand in met een rat achterop zijn rugtas. Door het mulle zand raakten we aan de praat. Hij was begonnen op zijn 37e met lopen en zijn doel was voor zijn 50ste 100 marathons te lopen. Dat heeft hij iets bijgesteld daarna naar 150. De rat op zijn rugtas kwam door carnaval en is er sindsdien niet meer vanaf gegaan. Zo’n km of 10 samen opgelopen.

Bij een drankpost dook ik even de dixie in en hij ging verder. Wel mooi, door die dixie hoefde je ook het bos niet te bevuilen. Meteen even een iets dunner shirtje aangetrokken. En weer door. Lekker loopweertje. Het grootste deel was onverhard en waar de route langs de weg liep werd je de berm ingestuurd, zelfs als er een greppel lag.

Bij start finish was het erg onduidelijk hoe je de volgende ronde in moest gaan. Ben dus over de finish gegaan wat blijkbaar niet de bedoeling. Je hoorde daar vlak voor iets af te buigen. Geen nood gewoon creatief met de route omgaan en de volgende ronde in.

De route van de 13 was voor een groot gedeelte hetzelfde. Het liep allemaal wel lekker. Er zat veel minder hoogteverschil in de route dan ik verwacht had. Eigenlijk zat er nauwelijks hoogteverschil in. Goed opletten dat je per ongeluk niet weer de 19 pakt. Vrij vlot in de ronde kwam ik de man met de rat weer tegen, besloten om op eigen tempo maar door te gaan. Inmiddels liepen de andere afstanden ook op het parcours en haalde je de wat langzamere deelnemers daarvan in. En toen bleek dat groene hesje toch wel handig te zijn. Zodra sommige in gaten kregen dat er een groen hesje achter ze zat op een single trail werd er ruimte gemaakt. Ook kon je zo je mede iron vikingers inde gaten houden. Bij de drankpost ongeveer 2 km voor de finish aangekomen heerlijk om het geklaag te horen dat ze al 13 km op hun gps hadden staan en nog niet bij de finish te zijn.

Vermoeidheid kwam er bij mij ook wel in en als je dan met 35 km op de teller nog een klein rondje in mag. Op het laatste stukje voordat je de tweede ronde in gaat lekker in jezelf keren en aanhaken bij de andere lopers. Zo haal ik vlak voor de finish nog wat lopers in. Mijzelf nu voorgenomen om wel de juiste route te nemen. Rechthoudend en vlak voor de finish afbuigen naar rechts. Op dat moment wordt ik zowel links als rechts al sprintend ingehaald en krijg een bodycheck van degene rechts van mij. Dan maar weer rechtdoor over de finish en daar al terug bodycheckend naar die persoon de route vervolgen.

En toen werd het opeens erg stil op de route. Alleen de iron vikingers bleven over, en die waren over het algemeen aardig op aan het gaan en wisselend hardlopend en wandelend het laatste rondje af te leggen. Bij een drankpost 2 km in de ronde even staan praten met een vrijwilliger over wat verbeterpunten en of het beviel. Daar wist zij mij te vertellen dat de winnaar binnen 2 uur binnen was. Nou zeg ik dat is mooi dan is er vandaag een nieuw wereldrecord op de marathon gelopen. Hierna maar weer door gegaan.

Bij de afsplitsing van de 19/13 en de 7 aangekomen moest ik rechtsaf. Aan degene die daar zat in het voorbij gaan gevraagd of dat klopte kwam er niet echt een zinnig antwoord uit. En zo kom je op een plek aan waar wel wordt verteld dat op km 5 van de 19/13 zit maar niks over de 7. Ho wacht eens even loop ik nu wel goed, absoluut geen zin in zoveel extra bonus kilometers. Nu zat er vlak achter mij nog een paar iron vikingers, daar maar even opgewacht. Na een tijdje zag ik een groen hesje verschijnen, hij begreep mijn punt. Daarna zag ik in de verte er nog eentje verschijnen. Toen maar verder gaan lopen op goed geluk. Weer lekker door het mullezand met volle wind tegen. Niet lang daarna weer bij de laatste drankpost aangekomen. Was blijkbaar niet de enige die vond dat dat wat beter kon.

Nu nog het laatste stuk toch nog aardig wat lopers tegen gekomen die er klaar mee waren. Bij mij ging het ook niet helemaal meer. En zo kom je bij de finish. Bij strongviking obstacle krijg je normaal gesproken een rubberen armbandje met de afstand erop. Behalve de marathon en de ultra dan krijg je een medaille. En wat kreeg ik nu? Een armbandje van de 19 km. Prima geen medaille maar geef dan op zijn minst een bandje van alle drie de afstanden. Op mijn bandje waarmee ik starte stond op t-shirt. Daar maar naar gevraagd en dat bleek ook niet zo te zijn. Ik mocht wel het groene hesje houden. Uiteindelijk op bijna 44 km uitgekomen.

Die medaille en t-shirt komen nog wel een keer mocht ik de echte iron Viking met obstacles er tussendoor gaan door.

Al met al leuk loopje en lekker gelopen en op naar de volgende.
  zondag 10 februari 2019 @ 12:46:14 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_184934779
Hats, op naar een PR! Succes!

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 11:53 schreef Guard het volgende:
Ik heb gisterenavond lekker door de modder en tegen de wind in lopen stampen op de Petzl Night Trail, als bezemloper.
Tof zeg. Lijkt me geen verkeerde bezigheid. Blijft een leuke loop! Nog wat mentale en/of fysieke bijstand moeten leveren?

3x 8 minuten gelopen gister. Begint weer richting het halve uur te kruipen. Laatste set was wel werken (als koploper vol tegen de wind in 8-) ).

Het mooie van weer (en weer :') ) opbouwen: elke stap is echt vol genieten.
pi_184937198
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:46 schreef Quoi het volgende:
Hats, op naar een PR! Succes!

[..]

Tof zeg. Lijkt me geen verkeerde bezigheid. Blijft een leuke loop! Nog wat mentale en/of fysieke bijstand moeten leveren?

Op het eind de laatste loper in koers gezelschap gehouden. Had het een beetje zwaar, maar kwam toch een kwartier voor de tijdslimiet binnen.
Was een leuk loopje weer, de lus bij Bleiswijk was een grote modderpoel :D

quote:
3x 8 minuten gelopen gister. Begint weer richting het halve uur te kruipen. Laatste set was wel werken (als koploper vol tegen de wind in 8-) ).

Het mooie van weer (en weer :') ) opbouwen: elke stap is echt vol genieten.
Goed bezig ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_184937301
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
*knip*
Die gast met die rat ben ik ook ooit onderweg ergens tegengekomen.
Ik herken het het verhaal van de rat en carnaval :)

Handig, zo'n voorangshesje :s)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 10 februari 2019 @ 15:38:55 #84
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_184937597
Schoorl was een kleine domper. Nog voor de start moeten opgeven. Mn kuit in het linkerpootje voelt aan alsof er iets verrekt is. Dr Google neigt ri zweepslag. Meh. Hats gezien en gesproken, dat was dan wel weer leuk.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 10 februari 2019 @ 16:11:59 #85
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_184938440
Mooi verhaal TWC! Maar wat bizar dat de route zo onduidelijk was.

@slacker_nl balen!!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 16:42:53 #86
155227 crew  Guppy
dus
pi_184939225
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 15:38 schreef slacker_nl het volgende:
Schoorl was een kleine domper. Nog voor de start moeten opgeven. Mn kuit in het linkerpootje voelt aan alsof er iets verrekt is. Dr Google neigt ri zweepslag. Meh. Hats gezien en gesproken, dat was dan wel weer leuk.
Nou lekker dan. Dat klinkt een beetje als mijn kuit een paar weken terug, maar toen viel het allemaal mee gelukkig. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 10 februari 2019 @ 16:50:09 #87
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_184939378
Wow, dat was een fijne race! Ik had een plan, dat heb ik uitgevoerd, en het ging nog beter dan verwacht! 2:04:24!! Happy. :)

Mijn HM split was 1:27:21, En mijn eerste 15 km ging in 1:02:35. De tweede 15 km ging in 1:01:47. Mijn langzaamste km ging in 4:17. Dat was km 8 en die ging redelijk omhoog. Mijn snelste was 3:57 en dat was km 28. WOW! Doe ik dat?

Ik heb van de omgeving weinig mee gekregen. Mijn brillenglazen besloegen direct dus ik heb de eerste 18 km blind achter anderen aangelopen. Soweiso heb ik een groot deel van de wedstrijd mooie 'hazen' voor me gehad.

Met al het wachten koelde ik nog wel enorm af. Ik heb de hele rit terug naar huis de verwarming op maximaal gehad, en toen ging het weer een beetje...

Uiteindelijk: 67 van de 1352
https://results.sporthive(...)6693632/races/443988

Ik werd ook door iemand aangesproken: Ben jij van Fok!? Euh, euh, ik? Ja, ik gebruik jouw tool atijd. Ik blij. Hij lurkt hier vooral, maar ik hoop nu toch dat hij zich aangespoord voelt om zelf ook een verslagje te krassen.

Ik loop nog even op wolkjes.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  zondag 10 februari 2019 @ 16:55:58 #88
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_184939524
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:42 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nou lekker dan. Dat klinkt een beetje als mijn kuit een paar weken terug, maar toen viel het allemaal mee gelukkig. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is!
Wat had jij dan? En vooral hoe lang duurde dat?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_184939537
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 15:25 schreef Guard het volgende:

[..]

Die gast met die rat ben ik ook ooit onderweg ergens tegengekomen.
Ik herken het het verhaal van de rat en carnaval :)

Handig, zo'n voorangshesje :s)
Dat verbaast mij niks. Hij komt uit Maastricht. Trail des fantomes en dat soort loopjes kent hij ook.
pi_184939541
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 10:14 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Mooi zo, dat worden dus hele blije selfies op Insta. Succes, ook voor de andere Schoorl'ers.
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:46 schreef Quoi het volgende:
Hats, op naar een PR! Succes!

[..]

Tof zeg. Lijkt me geen verkeerde bezigheid. Blijft een leuke loop! Nog wat mentale en/of fysieke bijstand moeten leveren?

3x 8 minuten gelopen gister. Begint weer richting het halve uur te kruipen. Laatste set was wel werken (als koploper vol tegen de wind in 8-) ).

Het mooie van weer (en weer :') ) opbouwen: elke stap is echt vol genieten.
Helaas ruim geen PR, tijd was echt ff een flinke domper bij de finish. Dacht goed te lopen, af en toe wat in te zakken maar steeds wel het tempo weer te kunnen herpakken. Blijkbaar toch erg veel verloren.

Voor mijn doen wel mentaal redelijk sterk gelopen en mezelf amper gemiep toegestaan. Blijft dan wel jammer om daar qua tijd niets van te merken.

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:50 schreef Corniel het volgende:
Wow, dat was een fijne race! Ik had een plan, dat heb ik uitgevoerd, en het ging nog beter dan verwacht! 2:04:24!! Happy. :)

Mijn HM split was 1:27:21, En mijn eerste 15 km ging in 1:02:35. De tweede 15 km ging in 1:01:47. Mijn langzaamste km ging in 4:17. Dat was km 8 en die ging redelijk omhoog. Mijn snelste was 3:57 en dat was km 28. WOW! Doe ik dat?

Ik heb van de omgeving weinig mee gekregen. Mijn brillenglazen besloegen direct dus ik heb de eerste 18 km blind achter anderen aangelopen. Soweiso heb ik een groot deel van de wedstrijd mooie 'hazen' voor me gehad.

Met al het wachten koelde ik nog wel enorm af. Ik heb de hele rit terug naar huis de verwarming op maximaal gehad, en toen ging het weer een beetje...

Uiteindelijk: 67 van de 1352
https://results.sporthive(...)6693632/races/443988

Ik werd ook door iemand aangesproken: Ben jij van Fok!? Euh, euh, ik? Ja, ik gebruik jouw tool atijd. Ik blij. Hij lurkt hier vooral, maar ik hoop nu toch dat hij zich aangespoord voelt om zelf ook een verslagje te krassen.

Ik loop nog even op wolkjes.
Lekker!

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 15:38 schreef slacker_nl het volgende:
Schoorl was een kleine domper. Nog voor de start moeten opgeven. Mn kuit in het linkerpootje voelt aan alsof er iets verrekt is. Dr Google neigt ri zweepslag. Meh. Hats gezien en gesproken, dat was dan wel weer leuk.
Ja, sucks! Dat is nog kutter dan een slechte tijd lopen!
pi_184939556
Mooie tijd Corniel, er was dus een sterk deelnemersveld.
pi_184942542
Prima prestaties in Schoorl, leuke afstanden daar. Helaas nog nooit zelf mee gedaan, die omgeving moet lekker zijn om in te lopen.

Ik liep vanmiddag 4 x 2000m1000p...het was stormachtig en winderig en werd 'kouder', maar dat alles maakte het heerlijk loopweer. ^O^
Jack does it in real time...
  zondag 10 februari 2019 @ 18:59:56 #93
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_184942609
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:50 schreef Corniel het volgende:
Wow, dat was een fijne race! Ik had een plan, dat heb ik uitgevoerd, en het ging nog beter dan verwacht! 2:04:24!! Happy. :)

Mijn HM split was 1:27:21, En mijn eerste 15 km ging in 1:02:35. De tweede 15 km ging in 1:01:47. Mijn langzaamste km ging in 4:17. Dat was km 8 en die ging redelijk omhoog. Mijn snelste was 3:57 en dat was km 28. WOW! Doe ik dat?

Ik heb van de omgeving weinig mee gekregen. Mijn brillenglazen besloegen direct dus ik heb de eerste 18 km blind achter anderen aangelopen. Soweiso heb ik een groot deel van de wedstrijd mooie 'hazen' voor me gehad.

Met al het wachten koelde ik nog wel enorm af. Ik heb de hele rit terug naar huis de verwarming op maximaal gehad, en toen ging het weer een beetje...

Uiteindelijk: 67 van de 1352
https://results.sporthive(...)6693632/races/443988

Ik werd ook door iemand aangesproken: Ben jij van Fok!? Euh, euh, ik? Ja, ik gebruik jouw tool atijd. Ik blij. Hij lurkt hier vooral, maar ik hoop nu toch dat hij zich aangespoord voelt om zelf ook een verslagje te krassen.

Ik loop nog even op wolkjes.
_O_ goed gedaan! Wel verrast dat je met deze snelheden 'maar' 67ste bent geworden.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_184942788
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:50 schreef Corniel het volgende:
...

Ik werd ook door iemand aangesproken: Ben jij van Fok!? Euh, euh, ik? Ja, ik gebruik jouw tool atijd. Ik blij. Hij lurkt hier vooral, maar ik hoop nu toch dat hij zich aangespoord voelt om zelf ook een verslagje te krassen.

Ik loop nog even op wolkjes.
Dat was ik! Ik herkende je door je rode bril omdat je hier laatst een foto postte.

Mooie tijd en lekker gelopen dus, gefeliciteerd! 4:17 als langzaamste km :D

Ik was er voor de HM afstand. Het was even onzeker of ik 'm zou lopen, omdat ik 1,5 wk geleden mijn pols brak. Maar mijn goede voornemen was om dit jaar elke maand een wedstrijd te lopen, en om daar nou in maand 2 al in te falen... :P

Heb dus lekker zonder plan gelopen, als duurloop in het schema voor de M van Rotterdam. Na een paar km me even losgemaakt van de 2 vrienden waar ik mee was, omdat het ouwehoeren me iets te veel werd. Na een km of 10-12 zat ik er weer lekkerder in en ben ik weer bij 1 van de 2 aangehaakt. Rond die afstand begon ik mijn linkerschouder en rug ook wel te voelen, aangezien ik met mijn arm in een sling liep wat natuurlijk niet echt top is voor je balans. Ik had ook een continue steek in m'n zij en een hoge HR voor mijn doen. Uiteindelijk 1:53 als eindtijd, terwijl ik met 2:00 in deze omstandigheden al blij zou zijn en ik vorige week niet dacht dat ik zou lopen, prima dus!

Oh ja, veel aanspraak en vooral heel veel blikken gehad naar mijn gipsarmpje :+

pi_184942863
Gewoon met een gebroken arm een halve marathon uitlopen. Nice!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 10 februari 2019 @ 19:26:27 #96
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_184943173
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:08 schreef Daantke het volgende:

[..]

Dat was ik! Ik herkende je door je rode bril omdat je hier laatst een foto postte.

Mooie tijd en lekker gelopen dus, gefeliciteerd! 4:17 als langzaamste km :D

Ik was er voor de HM afstand. Het was even onzeker of ik 'm zou lopen, omdat ik 1,5 wk geleden mijn pols brak. Maar mijn goede voornemen was om dit jaar elke maand een wedstrijd te lopen, en om daar nou in maand 2 al in te falen... :P

Heb dus lekker zonder plan gelopen, als duurloop in het schema voor de M van Rotterdam. Na een paar km me even losgemaakt van de 2 vrienden waar ik mee was, omdat het ouwehoeren me iets te veel werd. Na een km of 10-12 zat ik er weer lekkerder in en ben ik weer bij 1 van de 2 aangehaakt. Rond die afstand begon ik mijn linkerschouder en rug ook wel te voelen, aangezien ik met mijn arm in een sling liep wat natuurlijk niet echt top is voor je balans. Ik had ook een continue steek in m'n zij en een hoge HR voor mijn doen. Uiteindelijk 1:53 als eindtijd, terwijl ik met 2:00 in deze omstandigheden al blij zou zijn en ik vorige week niet dacht dat ik zou lopen, prima dus!

Oh ja, veel aanspraak en vooral heel veel blikken gehad naar mijn gipsarmpje :+

[ afbeelding ]
Gast _O_ goed gedaan!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 19:31:58 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_184943321
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:08 schreef Daantke het volgende:

[..]

Dat was ik! Ik herkende je door je rode bril omdat je hier laatst een foto postte.

Mooie tijd en lekker gelopen dus, gefeliciteerd! 4:17 als langzaamste km :D

Ik was er voor de HM afstand. Het was even onzeker of ik 'm zou lopen, omdat ik 1,5 wk geleden mijn pols brak. Maar mijn goede voornemen was om dit jaar elke maand een wedstrijd te lopen, en om daar nou in maand 2 al in te falen... :P

Heb dus lekker zonder plan gelopen, als duurloop in het schema voor de M van Rotterdam. Na een paar km me even losgemaakt van de 2 vrienden waar ik mee was, omdat het ouwehoeren me iets te veel werd. Na een km of 10-12 zat ik er weer lekkerder in en ben ik weer bij 1 van de 2 aangehaakt. Rond die afstand begon ik mijn linkerschouder en rug ook wel te voelen, aangezien ik met mijn arm in een sling liep wat natuurlijk niet echt top is voor je balans. Ik had ook een continue steek in m'n zij en een hoge HR voor mijn doen. Uiteindelijk 1:53 als eindtijd, terwijl ik met 2:00 in deze omstandigheden al blij zou zijn en ik vorige week niet dacht dat ik zou lopen, prima dus!

Oh ja, veel aanspraak en vooral heel veel blikken gehad naar mijn gipsarmpje :+

[ afbeelding ]
Stoer :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184943510
Wat een toppers _O_
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 19:41:41 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_184943521
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:55 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wat had jij dan? En vooral hoe lang duurde dat?
Dit had ik :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 10 februari 2019 @ 19:42:04 #100
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_184943527
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:59 schreef Maraca het volgende:

_O_ goed gedaan! Wel verrast dat je met deze snelheden 'maar' 67ste bent geworden.
Beste 4,5% van het deelnemersveld. Dat is bij deze afstand denk ik niet heel gek. Als ik niet op de baan loop, en niet aan heel locale loopjes meedoe, zit ik doorgaans tussen de beste 2% en 5% van het deelnemersveld. En ik denk dat een 30 km toch relatief ontoegankelijk is, dus valt er iets meer weg aan de onderkant.

@Daantke: Ik was zelf nog niet helemaal helder toen je me aansprak. Het duurde in mijn hoofd een halfuur voordat ik de zin "Ben jij van Fok?!" begreep. En ik denk wat vooral goed was aan deze race (voor mij) was hoe constant ik hem liep: Volgens SmashRun met een pace variability van 4%. Dat haal ik zelden.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')