Altijd al geweest tochquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Sinds wanneer ben jij zo'n diva Yur
Ohjaquote:
Veel plezier ermee!quote:
Neu, Alleen de 1e km heb je daar last van, als de wandelroute maar lang genoeg is.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zijn dat niet de wandelroutes waar gezinnen het hele pad in beslag nemen, honden je aanvallen en fotograven je boos aankijken omdat je door hun “perfecte” shot loopt?
Ik heb zowaar eens geduld en neus nog even verderquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Veel plezier ermee!
of je moet hem nog steeds te duur vinden
Ik zie geen 645 in de aanbieding, hoor...quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zie het! Maar alleen in de verkeerde kleur![]()
Wel als je bij het afrekenen de code van rechts bovenin je scherm intiktquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:39 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Ik zie geen 645 in de aanbieding, hoor...
Tssskquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb zowaar eens geduld en neus nog even verder
https://www.intersporttwi(...)tLS0&sqr=Forerunner"e:Op vrijdag 8 februari 2019 10:39 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Ik zie geen 645 in de aanbieding, hoor...
Niet bij mij komen uithuilen als de actie morgen voorbij lijkt te zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet het...herken mezelf ook nauwelijks terug
Dank je!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tsssk
[..]
https://www.intersporttwi(...)tLS0&sqr=Forerunner&
En dan in je winkelwagen de code TWIN20 invoeren
Ik ren weer een beetje. Inmiddels al 2 of 3x weer opgebouwd naar de 10 km en dan krijg ik of een verkoudheid from hell of griep from hell. Dus volgende week eens kijken wat ik nog red qua afstand. Ik sta ingeschreven voor de 10 km bij de CPC, ik hoop dat ik die nog red. Desnoods met een waardeloze tijd.quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:05 schreef wyccie het volgende:
Hee Murmeli!
Je rent dus weer. Mooi!
Schoorl lijkt me ook leuk. Jaren geleden een halve gedaan en nog steeds blij met de handdoek. Maar ja, ik kan niet mee, want jullie gaan niet over paadjes hč ... en ook iets met Rotterdam en zo.
Dit vandaag ook voor het eerst eens geprobeerd, met 11 ipv 10 keer zodat ik de 5km vol kon makenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:24 schreef Tem het volgende:
Gisteren de tip van YUR gevolgd wat betreft de interval training 10x200m met tussenpozen van 90 sec. Beviel goed! De 200m liep ik tussen de 5 en 5:10/km en het rustig dribbelen tussen de 6 en 6:50/km. Inclusief warming up en cooling down ongeveer 6km gelopen. Was goed doen, bedankt voor de tips
Mooi dan! Als je nou 5 weken flink traint, kun je de laatste week misschien nog wat rust inbouwen om fris aan de start te staan.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:26 schreef Pinuts het volgende:
De datum van mijn coopertest is bekend. 25 maart. Wat betekend dat ik nog meer dan 1,5 maand heb om te trainen !!
Nou ja, als je totaal geen training hebt is 12 minuten achter elkaar stevig doorlopen vrij pittigquote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:00 schreef Murmeli het volgende:
OMG trainen voor een coopertest? Die ga je gewoon lopen toch? Ik heb die dingen alleen nog maar onverwacht voor m’n kiezen gekregen. Hobbelen maar, hoppa!
Welke afstand wil je halen pinuts?
Ehm ja, dat wel. Ik ging er vanuit dat ie al wel gewoon hardliep.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als je totaal geen training hebt is 12 minuten achter elkaar stevig doorlopen vrij pittig
Een jaar geleden kwam ik écht niet aan de tien minuten.
Waar is die coopertest voor?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:26 schreef Pinuts het volgende:
De datum van mijn coopertest is bekend. 25 maart. Wat betekend dat ik nog meer dan 1,5 maand heb om te trainen !!
Selectie voor defensie toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waar is die coopertest voor?
Ah oké, dan zou ik maar eens beginnen met trainen.quote:
word je hard van ;-)quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:31 schreef Tem het volgende:
Man man man. Wat een teringwind. Laatste 5 km vol in mijn kanis. Is dat nog ergens goed voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |