nee, iedereen mag kijken wat hij/zij/het wil, maar de zieke obsessie om er constant over te praten mag wel eens voorbij zijn.quote:
Dit is wel een opmerking waar ik het wel eens mee moet zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, iedereen mag kijken wat hij/zij/het wil, maar de zieke obsessie om er constant over te praten mag wel eens voorbij zijn.
Ja, toen ik 9 was.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:33 schreef Driepink het volgende:
DBZ is leuk hoor.
Heb je het wel eens gekeken?
Vind zijn enthousiasme wel leuk inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit is wel een opmerking waar ik het wel eens mee moet zijn.
Al moet ik het Kiid wel nageven, hij blijft het wel trouw
toen azpi door de shredder ging heeft hij het een tijdje vol gehouden om er niet over te beginnen, maar hij heeft een terugval gehadquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit is wel een opmerking waar ik het wel eens mee moet zijn.
Al moet ik het Kiid wel nageven, hij blijft het wel trouw
Rtquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen azpi door de shredder ging heeft hij het een tijdje vol gehouden om er niet over te beginnen, maar hij heeft een terugval gehad
Ik heb azpi nooit meegemaakt, alleen Kiid.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen azpi door de shredder ging heeft hij het een tijdje vol gehouden om er niet over te beginnen, maar hij heeft een terugval gehad
Blijkbaar welquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan niet weer de hele dag caren he
Ik moet vanmiddag vloeistoffen mengenquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spannend zegquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag vloeistoffen mengen
nou nou, wat een enthousiasmequote:
Ik care altijd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is vast niet zo geil als het klinktquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag vloeistoffen mengen
Studie, morgen weer museummatch, maar eentje die al eerder was geregeld en wat meer platonisch lijkt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag weer een date? Of druk aan de studie?
Ah cool. Drukke dagen zeg.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Studie, morgen weer museummatch, maar eentje die al eerder was geregeld en wat meer platonisch lijkt.
Je houdt het bijna niet voor mogelijk hehquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah cool. Drukke dagen zeg.
Dus het is of een man, of een hele oude vrouw, of een hele lelijke vrouw.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Studie, morgen weer museummatch, maar eentje die al eerder was geregeld en wat meer platonisch lijkt.
Ga me ook maar eens verdiepen in zo'n museumdate voor als ik weer mobiel ben.....klinkt leuk!quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
O N M O G E L I J Kquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je houdt het bijna niet voor mogelijk heh
Heb wel een paar hete collega's hoor, zou wel met mijn volpipet wat vloeistof in ze willen injecteren.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is vast niet zo geil als het klinkt
Niet een enorme schoonheid neequote:Op woensdag 6 februari 2019 09:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dus het is of een man, of een hele oude vrouw, of een hele lelijke vrouw.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb wel een paar hete collega's hoor, zou wel met mijn volpipet wat vloeistof in ze willen injecteren.
Werken dat soort opmerkingen bij ze?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb wel een paar hete collega's hoor, zou wel met mijn volpipet wat vloeistof in ze willen injecteren.
Gefeliciteerd, u bent gematcht met de Farao Toetankhamonquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga me ook maar eens verdiepen in zo'n museumdate voor als ik weer mobiel ben.....klinkt leuk!
LELIJKE WIJVEN MOETEN OOK GENEUKT WORDEN!!quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent gematcht met de Farao Toetankhamon
quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, heb nu permanent een blauw oogquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werken dat soort opmerkingen bij ze?
Hij is alleen niet zo spraakzaam.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
staat je beter.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, heb nu permanent een blauw oog
maar hij is wel rijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij is alleen niet zo spraakzaam.....
quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, heb nu permanent een blauw oog
Dat weet iedereen nu wel.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh deze bewaar ik.......voor als ik weer wel te oud word gevonden
Ik ben niet zo van het gewoon neuken hehquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
LELIJKE WIJVEN MOETEN OOK GENEUKT WORDEN!!
GA BROMMERS KIEKEN MET ZE!!!
Dat ik te oud ben?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat weet iedereen nu wel.
Nee daarom ga je ook op museum date zodat je saai kan neuken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het gewoon neuken heh
Wat is ongewoon neuken voor jou?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het gewoon neuken heh
neuken met een ander persoonquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is ongewoon neuken voor jou?
De liefde bedrijvenquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is ongewoon neuken voor jou?
maar wel ongewoonquote:
Sorry, we zullen over een onderwerp beginnen waar jij wel ervaring mee hebtquote:
Graagquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry, we zullen over een onderwerp beginnen waar jij wel ervaring mee hebt
quote:
Eerst poepen!quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:56 schreef naatje_1 het volgende:
Nog 5 minuten en ik stap onder de douche
Nee, nou ja dat mag ook maar dat is chiller onder en na de douchequote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dan ook nog de dames eerst laten komen......zeldzame man deze.....
Voel geen schijtbehoefte atmquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, nou ja dat mag ook maar dat is chiller onder en na de douche
Maar ik heb daar altijd zo'n hekel aan als je net helemaal schoon bent en je moet ineens schijten.
Heb je helemaal voor niks je reet gewassen
CD heeft gelijk interesse naat!quote:
Zoals zalm eten op de woensdagen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry, we zullen over een onderwerp beginnen waar jij wel ervaring mee hebt
Heb al héél lang interesse hoor.....maar ja.....te oud hèquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
CD heeft gelijk interesse naat!
Ik zie je volgende date al!
Hij moet gewoon wat minder kieskeurig zijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb al héél lang interesse hoor.....maar ja.....te oud hè
quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij moet gewoon wat minder kieskeurig zijn
hoe oud is te oud?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb al héél lang interesse hoor.....maar ja.....te oud hè
oh wacht, gebroken heup he. dus 60+quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh wacht, gebroken heup he. dus 60+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |