Blijkbaar welquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan niet weer de hele dag caren he
Ik moet vanmiddag vloeistoffen mengenquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spannend zegquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag vloeistoffen mengen
nou nou, wat een enthousiasmequote:
Ik care altijd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is vast niet zo geil als het klinktquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag vloeistoffen mengen
Studie, morgen weer museummatch, maar eentje die al eerder was geregeld en wat meer platonisch lijkt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag weer een date? Of druk aan de studie?
Ah cool. Drukke dagen zeg.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Studie, morgen weer museummatch, maar eentje die al eerder was geregeld en wat meer platonisch lijkt.
Je houdt het bijna niet voor mogelijk hehquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah cool. Drukke dagen zeg.
Dus het is of een man, of een hele oude vrouw, of een hele lelijke vrouw.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Studie, morgen weer museummatch, maar eentje die al eerder was geregeld en wat meer platonisch lijkt.
Ga me ook maar eens verdiepen in zo'n museumdate voor als ik weer mobiel ben.....klinkt leuk!quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
O N M O G E L I J Kquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je houdt het bijna niet voor mogelijk heh
Heb wel een paar hete collega's hoor, zou wel met mijn volpipet wat vloeistof in ze willen injecteren.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is vast niet zo geil als het klinkt
Niet een enorme schoonheid neequote:Op woensdag 6 februari 2019 09:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dus het is of een man, of een hele oude vrouw, of een hele lelijke vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |