nee, iedereen mag kijken wat hij/zij/het wil, maar de zieke obsessie om er constant over te praten mag wel eens voorbij zijn.quote:
Dit is wel een opmerking waar ik het wel eens mee moet zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, iedereen mag kijken wat hij/zij/het wil, maar de zieke obsessie om er constant over te praten mag wel eens voorbij zijn.
Ja, toen ik 9 was.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:33 schreef Driepink het volgende:
DBZ is leuk hoor.
Heb je het wel eens gekeken?
Vind zijn enthousiasme wel leuk inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit is wel een opmerking waar ik het wel eens mee moet zijn.
Al moet ik het Kiid wel nageven, hij blijft het wel trouw
toen azpi door de shredder ging heeft hij het een tijdje vol gehouden om er niet over te beginnen, maar hij heeft een terugval gehadquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit is wel een opmerking waar ik het wel eens mee moet zijn.
Al moet ik het Kiid wel nageven, hij blijft het wel trouw
Rtquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen azpi door de shredder ging heeft hij het een tijdje vol gehouden om er niet over te beginnen, maar hij heeft een terugval gehad
Ik heb azpi nooit meegemaakt, alleen Kiid.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen azpi door de shredder ging heeft hij het een tijdje vol gehouden om er niet over te beginnen, maar hij heeft een terugval gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |