quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb wel een paar hete collega's hoor, zou wel met mijn volpipet wat vloeistof in ze willen injecteren.
Werken dat soort opmerkingen bij ze?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb wel een paar hete collega's hoor, zou wel met mijn volpipet wat vloeistof in ze willen injecteren.
Gefeliciteerd, u bent gematcht met de Farao Toetankhamonquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga me ook maar eens verdiepen in zo'n museumdate voor als ik weer mobiel ben.....klinkt leuk!
LELIJKE WIJVEN MOETEN OOK GENEUKT WORDEN!!quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent gematcht met de Farao Toetankhamon
quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, heb nu permanent een blauw oogquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werken dat soort opmerkingen bij ze?
Hij is alleen niet zo spraakzaam.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
staat je beter.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, heb nu permanent een blauw oog
maar hij is wel rijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij is alleen niet zo spraakzaam.....
quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, heb nu permanent een blauw oog
Dat weet iedereen nu wel.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh deze bewaar ik.......voor als ik weer wel te oud word gevonden
Ik ben niet zo van het gewoon neuken hehquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
LELIJKE WIJVEN MOETEN OOK GENEUKT WORDEN!!
GA BROMMERS KIEKEN MET ZE!!!
Dat ik te oud ben?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat weet iedereen nu wel.
Nee daarom ga je ook op museum date zodat je saai kan neuken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het gewoon neuken heh
Wat is ongewoon neuken voor jou?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het gewoon neuken heh
neuken met een ander persoonquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is ongewoon neuken voor jou?
De liefde bedrijvenquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is ongewoon neuken voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |