Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar januari (Limoentjuh)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
Dan wordt jij uitgeroepen tot winnaar!quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:15 schreef dud0r het volgende:
Wat is er nou 12 februat\ri en waarom telt de op daar naar af?
Stout vogeltje. Stiekem aan de alcohol gezeten. Foei foei.quote:
korte maand danquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan wordt jij uitgeroepen tot winnaar!
Tot straksquote:
Niet voor mijquote:
Met de step.quote:
Net België.quote:
Ik ga zo sportenquote:
GAINS!!!quote:
Nu creatine happen, bek vol met poederquote:
Lekker danquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net België.
Meh, het loopt daar niet helemaal zoals ik zou willen dus deze maand maar elke dinsdag langs gaan in plaats van elke twee weken.
Dan ben je ook laat klaar of nietquote:
Hangt er vanaf, is ie klaar of komt ie klaar.quote:
In ieder geval deze maand en dan kijken wat er uit de audit komt of ik daarna weer terug kan naar elke 2 weken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker danen hoe lang moet dat ?
Hopelijk niet dat laatste op z'n werkquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:27 schreef wadslak het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, is ie klaar of komt ie klaar.
Hoezo?quote:
Ballen nog niet ingedaald?quote:
Gelukkig vond jij het wel leuk om beetje te reizenquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
In ieder geval deze maand en dan kijken wat er uit de audit komt of ik daarna weer terug kan naar elke 2 weken.
Vandaag thuis inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig vond jij het wel leuk om beetje te reizen
woensdag werk je alleen thuis toch ?
Horeca?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Rond 7 uur. Winterseizoen stelt weinig voor.
Oh dat valt wel mee jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben ik al weer hoor..is 10 min op en neer
Zo leuk zijn de vrouwelijke collega's van mijn leeftijd niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopelijk niet dat laatste op z'n werk
Als je genoeg drinkt wordt iedereen vanzelf leukquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo leuk zijn de vrouwelijke collega's van mijn leeftijd niet.
Ah dan weet ik denk ik wie het is.quote:
5uur is te veelquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag thuis inderdaad.
En meestal heb ik met reizen geen probleem.
Heb volgende maand een dag dat ik naar Leeuwarden moet, dat is wat minder.
5 uur reistijd op een dag en dan een volle dag daar maken is wel slopend.
Moet dan de eerste trein hebben anders ben ik niet op tijd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
5uur is te veel
Moet je dan eerder beginnen?
Niet wat ik bedoel mutsjequote:Op woensdag 6 februari 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja M1st1g, dat zeg ik toch net
Daar heb je zoveel alcohol voor nodig dat zelfs blauwe pillen niet met werken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je genoeg drinkt wordt iedereen vanzelf leuk
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar heb je zoveel alcohol voor nodig dat zelfs blauwe pillen niet met werken.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen katje
Hoe gaat het met hoofd? Geen last meer van gehad ?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja M1st1g, dat zeg ik toch net
Extra vroeg van huis vertrekken dusquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet dan de eerste trein hebben anders ben ik niet op tijd.
Ik zoek een vochtige poes!quote:
Ja, 06.01 de trein. Toch weer een kwartier tot half uur eerder dan normaal.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Extra vroeg van huis vertrekken dus
Ik heb nog 1.5 rode pillen liggen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar heb je zoveel alcohol voor nodig dat zelfs blauwe pillen niet met werken.
Rode pillen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb nog 1.5 rode pillen liggen.
Lekker laat eten wordt dat dan. Maar dat is maar 1x dat je zo ver moet reizenquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, 06.01 de trein. Toch weer een kwartier tot half uur eerder dan normaal.
En dan 's avonds pas rond 19.30/20.00 thuis
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb nog 1.5 rode pillen liggen.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja bedankt. Thee op mijn scherm nu.
Ik denk dat ik onderweg maar ergens wat oppik.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker laat eten wordt dat dan. Maar dat is maar 1x dat je zo ver moet reizen
Nooit geprobeerd. Is het wat?quote:
Even bij de burger king ofzo stoppen voor een dubbele cheeseburger menuquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik onderweg maar ergens wat oppik.
Vorige keer waren er broodjes van de lunch over dus kon ik die meenemen.
Klinkt alsof je een griepje wil krijgen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik onderweg maar ergens wat oppik.
En dan #viesdik wordenquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even bij de burger king ofzo stoppen voor een dubbele cheeseburger menu
Is toch echt iets meer voor mannen, ik verdenk AiU nu stiekem dat ze een man is.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Is het wat?
Moest even googlen wat het was.
Uh ik aan een slang. Dat komt wel een beetje in de buurt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is dat ?
Moet dan aan een Duitse serie denken of een auto
Werkt dat?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
https://www.kamagraorigin(...)itrate/cobra-120mg-7
Een halfje was genoeg voor uren plezierquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Is het wat?
Moest even googlen wat het was.
Ja jonge! Als een mongoolquote:
effe bestellen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
https://www.kamagraorigin(...)itrate/cobra-120mg-7
Zal ik je een dickpic sturen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:43 schreef wadslak het volgende:
[..]
Is toch echt iets meer voor mannen, ik verdenk AiU nu stiekem dat ze een man is.
Nice. Maar een potje bestellen danquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een halfje was genoeg voor uren plezier
Snap. Nu.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zal ik je een dickpic sturen?
Okee egaa , dan krijg je weinig slaap de komende nacht.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een halfje was genoeg voor uren plezier
Heb vannacht maar amper geslapen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Okee egaa , dan krijg je weinig slaap de komende nacht.
Prijs technisch is dat ook wat verstandiger.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zou eerst eens bij een stripje beginnen lol.
Dat is niet mijn fout.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb vannacht maar amper geslapen.
Wat zat ik ernaastquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uh ik aan een slang. Dat komt wel een beetje in de buurt.
Of een cobraquote:
Ik probeer juist niet meer #viesdik te zijn,quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is toch ook een Duitse serie. Cobra 11 ofzo?
Ja toch welquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is toch ook een Duitse serie. Cobra 11 ofzo?
quote:
Jij was nooit viesdikquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik probeer juist niet meer #viesdik te zijn,
Met een vetpercentage van 28% aan het eind van vorig jaar, echt wel.quote:
Gewoon op brood is ook goed.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekkermet rijst en een salade erbij
Hoe reken je dat uit ?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met een vetpercentage van 28% aan het eind van vorig jaar, echt wel.
Heb ik ook eens naar zitten kijken maar je schijnt vooral hoofdpijn er van te krijgen wat ik ervan lees. Nou ja als bijwerking.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat werkt ook als een tierelier. Ook bij de vrouw.. is alleen erg goor spul.
Als je het echt goed wil doen dan moet dat met zo'n tang en huidplooien en je gewicht en weet ik het allemaal.quote:
Ik heb daar geen last van gehad. Zal ook per keer schelen denk ik.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik ook eens naar zitten kijken maar je schijnt vooral hoofdpijn er van te krijgen wat ik ervan lees. Nou ja als bijwerking.
IK ga wel eens wat bestellen en het proberen als de kleine een nachtje bij opa en oma wil slapen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van gehad. Zal ook per keer schelen denk ik.
Nog beter!quote:
Ow die weegschalen. Ik geloof niet dat die dat kunnen berekenen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je het echt goed wil doen dan moet dat met zo'n tang en huidplooien en je gewicht en weet ik het allemaal.
Ik heb een weegschaal die het me vertelt.
Is niet de meest betrouwbare methode maar het geeft een aardig beeld
Jij zit toch binnen ?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die regen is wel irritant nu
Jawel, maar ik hoor de regen iets te goed kletteren en moet daardoor pissen.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow die weegschalen. Ik geloof niet dat die dat kunnen berekenen.
Dat noem je werkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:33 schreef dud0r het volgende:
Ik ben ook aan het werk.
Beetje auditplanningen maken.
Thuis werken en vrouw en kind zijn de deur uit dus switch technique over de speakers ipv m'n headset.
Lekker hoor.
Ik zei niet dat ik hard aan het werken was.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik hard aan het werken was.
Waren er drie hoor.quote:
Nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je poste in het verkeerde topic
Hele slechte grap.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
een cd heeft geen heup.
Als die te strak zit kan je et dan zelf bijstellen. Schroevendraaier erin en beetje losser zetten?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zit gelukkig nog goed vastgeschroefd.....
Altijd. Fruitmandje al ontvangen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dank voor je medeleven hoor
Nee??quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd. Fruitmandje al ontvangen?
Hahahaquote:
Zou wat zijn ja ha haquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als die te strak zit kan je et dan zelf bijstellen. Schroevendraaier erin en beetje losser zetten?
Hebben we het hier over SM?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als die te strak zit kan je et dan zelf bijstellen. Schroevendraaier erin en beetje losser zetten?
Nee, over CD haar heupplatenquote:
O dat dacht ik evenquote:
komen eraanquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar heb ook liever bloemen hoor....of bonbons
He AiU we hadden het hier bijna over SMquote:
Kunnen het wel over SM hebben hoor.quote:
O shit gaat los hier.quote:
Baasje hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:56 schreef wadslak het volgende:
[..]
He AiU we hadden het hier bijna over SM
Beetje pijn is fijn. Maar SM hoeft van mij nou ook weer niet.quote:
Nee gaat wel fur he. Beetje op de billen slaan moet kunnen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beetje pijn is fijn. Maar SM hoeft van mij nou ook weer niet.
Dus als de striemen op je rug en kont staan gaat te ver voor je?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb alleen wel net een cobra voor je geslikt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een hele?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:00 schreef wadslak het volgende:
[..]
Heb alleen wel net een cobra voor je geslikt.
Ja papa.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:17 schreef dud0r het volgende:
Ja, beetje bij blijven CD. Is in het vorige topic nog besproken.
Mag best een hand op mijn kont staan. En een kras op mijn rug. Maar zweepjes en die gekke fratsen hoeft van mij niet nee.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus als de striemen op je rug en kont staan gaat te ver voor je?
Beter jij die cobra dan die cobra jouquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:00 schreef wadslak het volgende:
[..]
Heb alleen wel net een cobra voor je geslikt.
Fotoquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wil best een foto maken van m'n heup nu de pleister eraf is.....wat een slagveld....is dat SM genoeg voor jullie??
cobra 6?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:15 schreef noodgang het volgende:
Nouja de cobra wordt er wel een beetje taaier van
quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mag best een hand op mijn kont staan. En een kras op mijn rug. Maar zweepjes en die gekke fratsen hoeft van mij niet nee.
Keer bij de keel pakken en haren trekken geen problemen mee.
Anders eindig ik nooit bovenaan. Morgen heb ik minder tijd om te sprokkelen door vergaderingen enzo dus het moet vandaag en vrijdag. Weekend is meestal ook geen optie. Dus een punt of 200 uitlopen op aloa is wel gewenst.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij gaat veel te makkelijk punten sprokkelen deze ochtend....
Hey C_Aquote:
Dan zal ik je nog even 'helpen'quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders eindig ik nooit bovenaan. Morgen heb ik minder tijd om te sprokkelen door vergaderingen enzo dus het moet vandaag en vrijdag. Weekend is meestal ook geen optie. Dus een punt of 200 uitlopen op aloa is wel gewenst.
Ik had het ook niet tegen jou lekker dingquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry ik speel het spel niet, ik post hier voor de gezelligheid
Nou vooruit.....een paar puntjes dan voor jou....quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou lekker ding
quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou lekker ding
Ja wel met iemand die je vertrouwd dan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Riem is veel leuker dan een hand om je keel
Ja, altijd met iemand die vertrouwt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja wel met iemand die je vertrouwd dan.
Nooit gedaan eerlijk gezegd met een riem
Is alles wat je hebt van Apple? je telefoon, je tablet, je laptop?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar gun je de punten wel hoor. Even spelletje spelen op iPad
Kunt hem ook in een spoiler zetten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan stuur ik je wel dm....wil hier verder niemand afschrikken.....
Ohja spoilertje dan....quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kunt hem ook in een spoiler zetten.![]()
Dmen mag altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is alles wat je hebt van Apple? je telefoon, je tablet, je laptop?
toch wel minpuntjesquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
En heb een acer laptop voor wat andere shit
Dit was alles.?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beter jij die cobra dan die cobra jou
quote:
schaatsbaan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:37 schreef wadslak het volgende:
WTF wordt gewoon gebeld voor een baan
Uit Engeland ook gewoonquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
Je bent verbaasd dat mensen je willen hebben?
Helemaal chill! Hoppa emigrerenquote:
Nee is wel iets voor in NLquote:
We gaan het zien, krijg zo bericht.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:41 schreef dud0r het volgende:
Oh, dat valt dan wel weer mee.
Maar lijkt het je wat?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ohja spoilertje dan....Wow heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Ik heb een eigen bedrijf.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:43 schreef dud0r het volgende:
Wel leuk slak.
Heb je nu werk of ben je koos werkeloos
quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee die haalt het gemiddelde weer omhoog. Niet veel maar toch
Jij bent mijn baasquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:45 schreef Already_in_use het volgende:
En ik ben de baas van Nederland
Moeten we je nu maxima gaan noemen dan? Of liever willempiequote:Op woensdag 6 februari 2019 11:45 schreef Already_in_use het volgende:
En ik ben de baas van Nederland
Gewoon doorgaan op de oude voet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten we je nu maxima gaan noemen dan? Of liever willempie
Ik ga voor slakkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat hebben we voor lunch vandaag?
Vang mij maar.quote:
Jij bent al in gebruik zie ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |