Anders eindig ik nooit bovenaan. Morgen heb ik minder tijd om te sprokkelen door vergaderingen enzo dus het moet vandaag en vrijdag. Weekend is meestal ook geen optie. Dus een punt of 200 uitlopen op aloa is wel gewenst.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij gaat veel te makkelijk punten sprokkelen deze ochtend....
Hey C_Aquote:
Dan zal ik je nog even 'helpen'quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders eindig ik nooit bovenaan. Morgen heb ik minder tijd om te sprokkelen door vergaderingen enzo dus het moet vandaag en vrijdag. Weekend is meestal ook geen optie. Dus een punt of 200 uitlopen op aloa is wel gewenst.
Ik had het ook niet tegen jou lekker dingquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry ik speel het spel niet, ik post hier voor de gezelligheid
Nou vooruit.....een paar puntjes dan voor jou....quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou lekker ding
quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou lekker ding
Ja wel met iemand die je vertrouwd dan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Riem is veel leuker dan een hand om je keel
Ja, altijd met iemand die vertrouwt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja wel met iemand die je vertrouwd dan.
Nooit gedaan eerlijk gezegd met een riem
Is alles wat je hebt van Apple? je telefoon, je tablet, je laptop?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar gun je de punten wel hoor. Even spelletje spelen op iPad
Kunt hem ook in een spoiler zetten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan stuur ik je wel dm....wil hier verder niemand afschrikken.....
Ohja spoilertje dan....quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kunt hem ook in een spoiler zetten.![]()
Dmen mag altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |