Beetje pijn is fijn. Maar SM hoeft van mij nou ook weer niet.quote:
Nee gaat wel fur he. Beetje op de billen slaan moet kunnen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beetje pijn is fijn. Maar SM hoeft van mij nou ook weer niet.
Dus als de striemen op je rug en kont staan gaat te ver voor je?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb alleen wel net een cobra voor je geslikt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een hele?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:00 schreef wadslak het volgende:
[..]
Heb alleen wel net een cobra voor je geslikt.
Ja papa.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:17 schreef dud0r het volgende:
Ja, beetje bij blijven CD. Is in het vorige topic nog besproken.
Mag best een hand op mijn kont staan. En een kras op mijn rug. Maar zweepjes en die gekke fratsen hoeft van mij niet nee.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus als de striemen op je rug en kont staan gaat te ver voor je?
Beter jij die cobra dan die cobra jouquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:00 schreef wadslak het volgende:
[..]
Heb alleen wel net een cobra voor je geslikt.
Fotoquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wil best een foto maken van m'n heup nu de pleister eraf is.....wat een slagveld....is dat SM genoeg voor jullie??
cobra 6?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:15 schreef noodgang het volgende:
Nouja de cobra wordt er wel een beetje taaier van
quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mag best een hand op mijn kont staan. En een kras op mijn rug. Maar zweepjes en die gekke fratsen hoeft van mij niet nee.
Keer bij de keel pakken en haren trekken geen problemen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |