Met een vetpercentage van 28% aan het eind van vorig jaar, echt wel.quote:
Gewoon op brood is ook goed.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekkermet rijst en een salade erbij
Hoe reken je dat uit ?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met een vetpercentage van 28% aan het eind van vorig jaar, echt wel.
Heb ik ook eens naar zitten kijken maar je schijnt vooral hoofdpijn er van te krijgen wat ik ervan lees. Nou ja als bijwerking.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat werkt ook als een tierelier. Ook bij de vrouw.. is alleen erg goor spul.
Als je het echt goed wil doen dan moet dat met zo'n tang en huidplooien en je gewicht en weet ik het allemaal.quote:
Ik heb daar geen last van gehad. Zal ook per keer schelen denk ik.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik ook eens naar zitten kijken maar je schijnt vooral hoofdpijn er van te krijgen wat ik ervan lees. Nou ja als bijwerking.
IK ga wel eens wat bestellen en het proberen als de kleine een nachtje bij opa en oma wil slapen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van gehad. Zal ook per keer schelen denk ik.
Nog beter!quote:
Ow die weegschalen. Ik geloof niet dat die dat kunnen berekenen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je het echt goed wil doen dan moet dat met zo'n tang en huidplooien en je gewicht en weet ik het allemaal.
Ik heb een weegschaal die het me vertelt.
Is niet de meest betrouwbare methode maar het geeft een aardig beeld
Jij zit toch binnen ?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die regen is wel irritant nu
Jawel, maar ik hoor de regen iets te goed kletteren en moet daardoor pissen.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow die weegschalen. Ik geloof niet dat die dat kunnen berekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |