Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar januari (Limoentjuh)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
Dan wordt jij uitgeroepen tot winnaar!quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:15 schreef dud0r het volgende:
Wat is er nou 12 februat\ri en waarom telt de op daar naar af?
Stout vogeltje. Stiekem aan de alcohol gezeten. Foei foei.quote:
korte maand danquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan wordt jij uitgeroepen tot winnaar!
Tot straksquote:
Niet voor mijquote:
Met de step.quote:
Net België.quote:
Ik ga zo sportenquote:
GAINS!!!quote:
Nu creatine happen, bek vol met poederquote:
Lekker danquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net België.
Meh, het loopt daar niet helemaal zoals ik zou willen dus deze maand maar elke dinsdag langs gaan in plaats van elke twee weken.
Dan ben je ook laat klaar of nietquote:
Hangt er vanaf, is ie klaar of komt ie klaar.quote:
In ieder geval deze maand en dan kijken wat er uit de audit komt of ik daarna weer terug kan naar elke 2 weken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker danen hoe lang moet dat ?
Hopelijk niet dat laatste op z'n werkquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:27 schreef wadslak het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, is ie klaar of komt ie klaar.
Hoezo?quote:
Ballen nog niet ingedaald?quote:
Gelukkig vond jij het wel leuk om beetje te reizenquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
In ieder geval deze maand en dan kijken wat er uit de audit komt of ik daarna weer terug kan naar elke 2 weken.
Vandaag thuis inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig vond jij het wel leuk om beetje te reizen
woensdag werk je alleen thuis toch ?
Horeca?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Rond 7 uur. Winterseizoen stelt weinig voor.
Oh dat valt wel mee jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben ik al weer hoor..is 10 min op en neer
Zo leuk zijn de vrouwelijke collega's van mijn leeftijd niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopelijk niet dat laatste op z'n werk
Als je genoeg drinkt wordt iedereen vanzelf leukquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo leuk zijn de vrouwelijke collega's van mijn leeftijd niet.
Ah dan weet ik denk ik wie het is.quote:
5uur is te veelquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag thuis inderdaad.
En meestal heb ik met reizen geen probleem.
Heb volgende maand een dag dat ik naar Leeuwarden moet, dat is wat minder.
5 uur reistijd op een dag en dan een volle dag daar maken is wel slopend.
Moet dan de eerste trein hebben anders ben ik niet op tijd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
5uur is te veel
Moet je dan eerder beginnen?
Niet wat ik bedoel mutsjequote:Op woensdag 6 februari 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja M1st1g, dat zeg ik toch net
Daar heb je zoveel alcohol voor nodig dat zelfs blauwe pillen niet met werken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je genoeg drinkt wordt iedereen vanzelf leuk
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar heb je zoveel alcohol voor nodig dat zelfs blauwe pillen niet met werken.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen katje
Hoe gaat het met hoofd? Geen last meer van gehad ?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja M1st1g, dat zeg ik toch net
Extra vroeg van huis vertrekken dusquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet dan de eerste trein hebben anders ben ik niet op tijd.
Ik zoek een vochtige poes!quote:
Ja, 06.01 de trein. Toch weer een kwartier tot half uur eerder dan normaal.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Extra vroeg van huis vertrekken dus
Ik heb nog 1.5 rode pillen liggen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar heb je zoveel alcohol voor nodig dat zelfs blauwe pillen niet met werken.
Rode pillen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb nog 1.5 rode pillen liggen.
Lekker laat eten wordt dat dan. Maar dat is maar 1x dat je zo ver moet reizenquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, 06.01 de trein. Toch weer een kwartier tot half uur eerder dan normaal.
En dan 's avonds pas rond 19.30/20.00 thuis
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb nog 1.5 rode pillen liggen.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja bedankt. Thee op mijn scherm nu.
Ik denk dat ik onderweg maar ergens wat oppik.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker laat eten wordt dat dan. Maar dat is maar 1x dat je zo ver moet reizen
Nooit geprobeerd. Is het wat?quote:
Even bij de burger king ofzo stoppen voor een dubbele cheeseburger menuquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik onderweg maar ergens wat oppik.
Vorige keer waren er broodjes van de lunch over dus kon ik die meenemen.
Klinkt alsof je een griepje wil krijgen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik onderweg maar ergens wat oppik.
En dan #viesdik wordenquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even bij de burger king ofzo stoppen voor een dubbele cheeseburger menu
Is toch echt iets meer voor mannen, ik verdenk AiU nu stiekem dat ze een man is.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Is het wat?
Moest even googlen wat het was.
Uh ik aan een slang. Dat komt wel een beetje in de buurt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is dat ?
Moet dan aan een Duitse serie denken of een auto
Werkt dat?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
https://www.kamagraorigin(...)itrate/cobra-120mg-7
Een halfje was genoeg voor uren plezierquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Is het wat?
Moest even googlen wat het was.
Ja jonge! Als een mongoolquote:
effe bestellen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
https://www.kamagraorigin(...)itrate/cobra-120mg-7
Zal ik je een dickpic sturen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:43 schreef wadslak het volgende:
[..]
Is toch echt iets meer voor mannen, ik verdenk AiU nu stiekem dat ze een man is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |