Zo leuk zijn de vrouwelijke collega's van mijn leeftijd niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopelijk niet dat laatste op z'n werk
Als je genoeg drinkt wordt iedereen vanzelf leukquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo leuk zijn de vrouwelijke collega's van mijn leeftijd niet.
Ah dan weet ik denk ik wie het is.quote:
5uur is te veelquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag thuis inderdaad.
En meestal heb ik met reizen geen probleem.
Heb volgende maand een dag dat ik naar Leeuwarden moet, dat is wat minder.
5 uur reistijd op een dag en dan een volle dag daar maken is wel slopend.
Moet dan de eerste trein hebben anders ben ik niet op tijd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
5uur is te veel
Moet je dan eerder beginnen?
Niet wat ik bedoel mutsjequote:Op woensdag 6 februari 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja M1st1g, dat zeg ik toch net
Daar heb je zoveel alcohol voor nodig dat zelfs blauwe pillen niet met werken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je genoeg drinkt wordt iedereen vanzelf leuk
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar heb je zoveel alcohol voor nodig dat zelfs blauwe pillen niet met werken.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen katje
Hoe gaat het met hoofd? Geen last meer van gehad ?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja M1st1g, dat zeg ik toch net
Extra vroeg van huis vertrekken dusquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet dan de eerste trein hebben anders ben ik niet op tijd.
Ik zoek een vochtige poes!quote:
Ja, 06.01 de trein. Toch weer een kwartier tot half uur eerder dan normaal.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Extra vroeg van huis vertrekken dus
Ik heb nog 1.5 rode pillen liggen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar heb je zoveel alcohol voor nodig dat zelfs blauwe pillen niet met werken.
Rode pillen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb nog 1.5 rode pillen liggen.
Lekker laat eten wordt dat dan. Maar dat is maar 1x dat je zo ver moet reizenquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, 06.01 de trein. Toch weer een kwartier tot half uur eerder dan normaal.
En dan 's avonds pas rond 19.30/20.00 thuis
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb nog 1.5 rode pillen liggen.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja bedankt. Thee op mijn scherm nu.
Ik denk dat ik onderweg maar ergens wat oppik.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker laat eten wordt dat dan. Maar dat is maar 1x dat je zo ver moet reizen
Nooit geprobeerd. Is het wat?quote:
Even bij de burger king ofzo stoppen voor een dubbele cheeseburger menuquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik onderweg maar ergens wat oppik.
Vorige keer waren er broodjes van de lunch over dus kon ik die meenemen.
Klinkt alsof je een griepje wil krijgen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik onderweg maar ergens wat oppik.
En dan #viesdik wordenquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even bij de burger king ofzo stoppen voor een dubbele cheeseburger menu
Is toch echt iets meer voor mannen, ik verdenk AiU nu stiekem dat ze een man is.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Is het wat?
Moest even googlen wat het was.
Uh ik aan een slang. Dat komt wel een beetje in de buurt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is dat ?
Moet dan aan een Duitse serie denken of een auto
Werkt dat?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
https://www.kamagraorigin(...)itrate/cobra-120mg-7
Een halfje was genoeg voor uren plezierquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Is het wat?
Moest even googlen wat het was.
Ja jonge! Als een mongoolquote:
effe bestellen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
https://www.kamagraorigin(...)itrate/cobra-120mg-7
Zal ik je een dickpic sturen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:43 schreef wadslak het volgende:
[..]
Is toch echt iets meer voor mannen, ik verdenk AiU nu stiekem dat ze een man is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |