Vertel..quote:
Nou erhm, het is toch een community waarin mensen bij elkaar komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mensen met de privé van andere users gaan spelen?
ik zie een redacteur voor de krant jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou erhm, het is toch een community waarin mensen bij elkaar komen.
Dan vindt er weleens wat plaats.
Ruzies, baby's en andere spannende dingen.
Naam en toenaam hoeft niet perse zoals de Privé bijvoorbeeld. Een meer classy weergave van recentelijk ontstane relaties (waarvoor de mensen ook uitkomen), FOK!kers die zijn gaan samenwonen, kinderen hebben gekregen, getrouwd zijn of trouwplannen hebben...
Dingen om trots op te zijn als community zeg maar, waarvan je vindt dat het leuk is dat zoiets is voortgekomen uit een forum als FOK!.
Maar de focus kan ook liggen op een leuke verbouwing (K&W), iets wat heel erg leeft en een echte hype is op het forum, de meest recente meme, de raarste advertentie van de afgelopen tijd (V&A), de gekte die alvast is losgebarsten is ESF ook al is het pas in mei of gewoon een user die echt opvalt en je beter wil leren kennen.
Ja zoiets.
Ik heb jaaaaren geleden ook wel eens wat stouts gedaan met andere users van FOK! Niks mis mee. Vrij land en zo.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naam en toenaam hoeft niet perse zoals de Privé bijvoorbeeld. Een meer classy weergave van recentelijk ontstane relaties (waarvoor de mensen ook uitkomen), FOK!kers die zijn gaan samenwonen, kinderen hebben gekregen, getrouwd zijn of trouwplannen hebben...
Dingen om trots op te zijn als community zeg maar, waarvan je vindt dat het leuk is dat zoiets is voortgekomen uit een forum als FOK!.
Maar de focus kan ook liggen op een leuke verbouwing (K&W), iets wat heel erg leeft en een echte hype is op het forum, de meest recente meme, de raarste advertentie van de afgelopen tijd (V&A), de gekte die alvast is losgebarsten is ESF ook al is het pas in mei of gewoon een user die echt opvalt en je beter wil leren kennen.
Ja zoiets.
Kennen we hem/haar?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:40 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaren geleden ook wel eens wat stouts gedaan met andere users van FOK! Niks mis mee. Vrij land en zo.
Ohja maar dan moet je die users ook maar net kennen natuurlijk, ik ken vooral de mensen uit VBL maar erbuiten is het al snel vreemd. En dan zegt het mij ook niks als die het allemaal met elkaar doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Zou ik dat mogen zeggen denk je? Is al zoveel jaren geleden, geen idee of ze nog actief zijn op FOK! Eentje is zelfs al getrouwd volgens mij.quote:
Nehh, doe maar niet joh.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:45 schreef Lyzio_NL het volgende:
Zou ik dat mogen zeggen denk je? Is al zoveel jaren geleden, geen idee of ze nog actief zijn op FOK! Eentje is zelfs al getrouwd volgens mij.
Toen waren we nog vrij en onbezonnen zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nehh, doe maar niet joh.
Was even gekkigheid van mijn kant.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:56 schreef Lyzio_NL het volgende:
Okee, leuk spelletje, wie maakt deze lyric af?
He calls me Charlie Mason
A stargazer am I
It seems that I was born
To chart the evening sky
They'd cut me out for baking bread
But I had other dreams instead ...
mooi ditquote:
Hmmm ja, is een kwestie van het forum monitoren.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja maar dan moet je die users ook maar net kennen natuurlijk, ik ken vooral de mensen uit VBL maar erbuiten is het al snel vreemd. En dan zegt het mij ook niks als die het allemaal met elkaar doen.
Ik weet het, maar dat is omdat ik Google heb gebruikt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:56 schreef Lyzio_NL het volgende:
He calls me Charlie Mason
A stargazer am I
It seems that I was born
To chart the evening sky
They'd cut me out for baking bread
But I had other dreams instead ...
Een van de beste liedjes ooit, schaam je...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is omdat ik Google heb gebruikt.
Dan is het niet leuk.
No shame here, ik kan niet alles kennen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Een van de beste liedjes ooit, schaam je...
Je kennie alles kenne ntuuhlak kutjah..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
No shame here, ik kan niet alles kennen.
Oi.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:17 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Je kennie alles kenne ntuuhlak kutjah..
Ik probeerde eens wat als Limburger. Niet goed?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
deze keer werd ik gewoon gebeld, uit het nietsKennelijk waren de deelnemers op
is niet eens tijdens programma Kevinquote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:25 schreef I. het volgende:
[..]Man man man. Je bent echt vaste gast aan het worden daar.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is niet eens tijdens programma Kevin
Kun je nagaan hoe geweldig je wel niet bent.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:26 schreef naatje_1 het volgende:
En ik was al overgeschakeld naar KINK, lol
Hij is zeker weten geweldig.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe geweldig je wel niet bent.
quote:
Jij bent vast gezellig op feestjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe geweldig je wel niet bent.
Kan 'm ook in het Limburgs voor je doen. Of nog specifieker; in het Sittards (het enige échte dialect in Limburg).quote:
Ik draai meestal.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:28 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Jij bent vast gezellig op feestjes.
Ok ok, met deze omschrijving kan ik nog wel leven.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:29 schreef Lyzio_NL het volgende:
Kan 'm ook in het Limburgs voor je doen. Of nog specifieker; in het Sittards (het enige échte dialect in Limburg).
De kens neit alles höbbe an sich zelf pruumke.
nog bezigquote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah shit ik luisterde niet mee.
Wat zei je precies?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:35 schreef moemoe het volgende:
Die I. he, zo maar ineens een God geworden.
SMACK MY BITCH UP!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
Wel een mooi nummertje nuff prodigy knallen
KINK!!!!! Michiel Veenstra van 6-10 ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:41 schreef moemoe het volgende:
Ik zoek nog een goede radioshow voor in de ochtend.
Weet jij iets naatje?
Q-music ben ik een beetje zat geworden.
En van 10-13 is Jorien prima te pruimen op 3fm trouwens, weet niet wat jij onder ochtend verstaatquote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:41 schreef moemoe het volgende:
Ik zoek nog een goede radioshow voor in de ochtend.
Weet jij iets naatje?
Q-music ben ik een beetje zat geworden.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KINK!!!!! Michiel Veenstra van 6-10 ofzo
corr 7-10
Ja, vanaf 10.00 uur is beter inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En van 10-13 is Jorien prima te pruimen op 3fm trouwens, weet niet wat jij onder ochtend verstaat
Ik heb mijn wekker om 9 uur staan en dan zet ik m om 10 uur omquote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ja, vanaf 10.00 uur is beter inderdaad.
Ah cool, zal mijn wekker zo instellen op 3fm dan. Wakker worden met leuke muziekjes.
Vloai. Ja, daar wordt iedere Limburger mee opgevoed. Maar Limburg is zoveel meer dan vlaaien. Man, man, man...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ok ok, met deze omschrijving kan ik nog wel leven.
Kun jij dan ook geweldige goede vlaaien bakken? #dtv
Wat doe jij jezelf aan jonge.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 06:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben te excited om verder te slapen, slechts een uur of 3 gemaakt, niet goed nie...
Date vandaag, pas in de middag, ga me denk ik nog maar even omdraaienquote:Op dinsdag 5 februari 2019 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat doe jij jezelf aan jonge.
Drukke dag?
oe oe oe!!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 06:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Date vandaag, pas in de middag, ga me denk ik nog maar even omdraaien
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 06:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
OKe oke MET 2 KEER BLAUW KOM MAAR!!!!! Ik zet vast koffie, appelflap erbij ?
Mooi toch beetje ouwehoeren !quote:Op dinsdag 5 februari 2019 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik lig in een deuk hier. Maar komt door een dronken persoon
Nee.quote:
Als in sleutels zoeken ?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee.
Val alleen op mannen.
Wel eens met een vrouw gevoosd maar dat is puur fun.
hoe was dat?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee.
Val alleen op mannen.
Wel eens met een vrouw gevoosd maar dat is puur fun.
Sleutels zoeken? Dat doe ik niet voor de fun meestal.quote:
wtfquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geil. Maar dat kwam omdat er 3 mannen toekeken.
3 maar ? Driepink apte net die zocht nog 5 manquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geil. Maar dat kwam omdat er 3 mannen toekeken.
Bijna een volle zaal dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
3 maar ? Driepink apte net die zocht nog 5 man
zit ik op Schiphol met een miquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik geef toch gewoon eerlijk antwoord.
Kan je vertellen, er lag meer sneeuw binnen dan buiten maar dat kan ook ergens anders aan liggenquote:
ja coolquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik geef toch gewoon eerlijk antwoord.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan je vertellen, er lag meer sneeuw binnen dan buiten maar dat kan ook ergens anders aan liggen
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]![]()
Zal wel aan het weer liggen.
Ow hihi.quote:
nope, op naar Curaçao, begrafenis van m'n paquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow hihi.![]()
Ga je vliegen? Of aan het werk daar ofzo?
Ja daarom zei ik toch al leuke foto enzulksquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zie dat je mijn fobo gekeken hebt.![]()
Stalker.
Aiu's foboquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zie dat je mijn fobo gekeken hebt.![]()
Stalker.
Ohja vergeten.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, op naar Curaçao, begrafenis van m'n pa
En niet eens een reactie achter laten. Tsss.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik toch al leuke foto enzulks![]()
9:25, in totaal bijna 11 uur (tussenlanding op Sint Maarten)quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ohja vergeten.![]()
Hoelaat vlieg je? En hoelang is het vliegen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En niet eens een reactie achter laten. Tsss.
Pfoeee flinke trip dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
9:25, in totaal bijna 11 uur (tussenlanding op Sint Maarten)
lolquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:23 schreef Driepink het volgende:
Bij het RTL nieuws over die roof in België
"Ja ik denk dat ze uit het Midden Oosten komen, want ze hadden zwart haar."![]()
Zwart haar komt normaal gesproken niet in het Westen voorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:23 schreef Driepink het volgende:
Bij het RTL nieuws over die roof in België
"Ja ik denk dat ze uit het Midden Oosten komen, want ze hadden zwart haar."![]()
of het zijn heksenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zwart haar komt normaal gesproken niet in het Westen voor
Maar om dan maar te generaliseren dat het dan uit het Midden Oosten komtquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zwart haar komt normaal gesproken niet in het Westen voor
Uhmzz Okeeuh misschien russen met een kleurtjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar om dan maar te generaliseren dat het dan uit het Midden Oosten komt
Er zijn er meer die daar last van hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn computer wil niet met fok praten
Ik zou jou wel willen bellen om wat af te spreken..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ban me danals je kan.
![]()
Kan je lekker toch niet![]()
gewoon doenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou jou wel willen bellen om wat af te spreken..
ik reis met m'n halfzus, niet helemaal alleen dusquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Pfoeee flinke trip dan.
Ben je alleen?
Afspreken? Uhu.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou jou wel willen bellen om wat af te spreken..
hoe ist met mevrowu aiu?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Er zijn er meer die daar last van hebben.
picsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik reis met m'n halfzus, niet helemaal alleen dus
Wie is jullie ?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Afspreken? Uhu.![]()
Noemen jullie dat zo?
Okay. Nouja sowieso geen leuke reis dit.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik reis met m'n halfzus, niet helemaal alleen dus
best aardig voor een dinsdagquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prima prima. En met jou dan?
hoeveel mannen bellen jou gemiddeld per dag om wat af te spreken?quote:
Goed geslapen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best aardig voor een dinsdag
[..]
hoeveel mannen bellen jou gemiddeld per dag om wat af te spreken?
Oja?quote:
thanksquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay. Nouja sowieso geen leuke reis dit.
Veel sterkte.
Sowieso nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niet gelukt met je bedrijfje in het mooie overijsel?
Heerlijk. Als een blok.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, best wel. jij?
oke. ik bel je straks
Nat broekjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Oja?
Niks mis met lekker knuffelen en een beetje aan elkaar plukken.
dan app ik welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heerlijk. Als een blok.
Ik moet wel werken zometeen.
Ik ben blij dat je terug bentquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:44 schreef scrupuleus het volgende:
Excuses voor de trage site.
Dit komt doordat ik sinds een maand weer online ben, mijn wedergeboorte trekt erg veel bezoekers.
En ik zal mij gedragen om bij jou te kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je terug bent
Awequote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En ik zal mij gedragen om bij jou te kunnen zijn
Was dat niet serieus dan?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Was dat niet serieus dan?
Fuck. Net mezelf speciaal gewassen voor jou.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
nou..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:16 schreef Already_in_use het volgende:
Nou genoeg gelachen. Hop weer door.
man man manquote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ha ha mooi!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:57 schreef HPLC het volgende:
Ik heb een man voor CD gevonden:
Cinderella_Man
Ik denk dat die geen interesse heeft in vrouwenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:57 schreef HPLC het volgende:
Ik heb een man voor CD gevonden:
Cinderella_Man
Ik welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat die geen interesse heeft in vrouwen
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat die geen interesse heeft in vrouwen
gooi jezelf wegquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:02 schreef Kiid het volgende:
Maar laten we eerlijk blijven. Vrouwen zijn leuk, maar Dragonball is ook heel leuk
Vrouwen met Dragonball vergelijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:02 schreef Kiid het volgende:
Maar laten we eerlijk blijven. Vrouwen zijn leuk, maar Dragonball is ook heel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |