Okay. Nouja sowieso geen leuke reis dit.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik reis met m'n halfzus, niet helemaal alleen dus
best aardig voor een dinsdagquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prima prima. En met jou dan?
hoeveel mannen bellen jou gemiddeld per dag om wat af te spreken?quote:
Goed geslapen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best aardig voor een dinsdag
[..]
hoeveel mannen bellen jou gemiddeld per dag om wat af te spreken?
Oja?quote:
ja, best wel. jij?quote:
thanksquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay. Nouja sowieso geen leuke reis dit.
Veel sterkte.
Sowieso nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niet gelukt met je bedrijfje in het mooie overijsel?
Heerlijk. Als een blok.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, best wel. jij?
oke. ik bel je straks
Nat broekjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Oja?
Niks mis met lekker knuffelen en een beetje aan elkaar plukken.
dan app ik welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heerlijk. Als een blok.
Ik moet wel werken zometeen.
Ik ben blij dat je terug bentquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:44 schreef scrupuleus het volgende:
Excuses voor de trage site.
Dit komt doordat ik sinds een maand weer online ben, mijn wedergeboorte trekt erg veel bezoekers.
En ik zal mij gedragen om bij jou te kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je terug bent
Awequote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En ik zal mij gedragen om bij jou te kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |