ja coolquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik geef toch gewoon eerlijk antwoord.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan je vertellen, er lag meer sneeuw binnen dan buiten maar dat kan ook ergens anders aan liggen
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]![]()
Zal wel aan het weer liggen.
Ow hihi.quote:
nope, op naar Curaçao, begrafenis van m'n paquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow hihi.![]()
Ga je vliegen? Of aan het werk daar ofzo?
Ja daarom zei ik toch al leuke foto enzulksquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zie dat je mijn fobo gekeken hebt.![]()
Stalker.
Aiu's foboquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zie dat je mijn fobo gekeken hebt.![]()
Stalker.
Ohja vergeten.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, op naar Curaçao, begrafenis van m'n pa
En niet eens een reactie achter laten. Tsss.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik toch al leuke foto enzulks![]()
9:25, in totaal bijna 11 uur (tussenlanding op Sint Maarten)quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ohja vergeten.![]()
Hoelaat vlieg je? En hoelang is het vliegen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En niet eens een reactie achter laten. Tsss.
Pfoeee flinke trip dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
9:25, in totaal bijna 11 uur (tussenlanding op Sint Maarten)
lolquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:23 schreef Driepink het volgende:
Bij het RTL nieuws over die roof in België
"Ja ik denk dat ze uit het Midden Oosten komen, want ze hadden zwart haar."![]()
Zwart haar komt normaal gesproken niet in het Westen voorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:23 schreef Driepink het volgende:
Bij het RTL nieuws over die roof in België
"Ja ik denk dat ze uit het Midden Oosten komen, want ze hadden zwart haar."![]()
of het zijn heksenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zwart haar komt normaal gesproken niet in het Westen voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |