Vertel..quote:
Nou erhm, het is toch een community waarin mensen bij elkaar komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mensen met de privé van andere users gaan spelen?
ik zie een redacteur voor de krant jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou erhm, het is toch een community waarin mensen bij elkaar komen.
Dan vindt er weleens wat plaats.
Ruzies, baby's en andere spannende dingen.
Naam en toenaam hoeft niet perse zoals de Privé bijvoorbeeld. Een meer classy weergave van recentelijk ontstane relaties (waarvoor de mensen ook uitkomen), FOK!kers die zijn gaan samenwonen, kinderen hebben gekregen, getrouwd zijn of trouwplannen hebben...
Dingen om trots op te zijn als community zeg maar, waarvan je vindt dat het leuk is dat zoiets is voortgekomen uit een forum als FOK!.
Maar de focus kan ook liggen op een leuke verbouwing (K&W), iets wat heel erg leeft en een echte hype is op het forum, de meest recente meme, de raarste advertentie van de afgelopen tijd (V&A), de gekte die alvast is losgebarsten is ESF ook al is het pas in mei of gewoon een user die echt opvalt en je beter wil leren kennen.
Ja zoiets.
Ik heb jaaaaren geleden ook wel eens wat stouts gedaan met andere users van FOK! Niks mis mee. Vrij land en zo.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naam en toenaam hoeft niet perse zoals de Privé bijvoorbeeld. Een meer classy weergave van recentelijk ontstane relaties (waarvoor de mensen ook uitkomen), FOK!kers die zijn gaan samenwonen, kinderen hebben gekregen, getrouwd zijn of trouwplannen hebben...
Dingen om trots op te zijn als community zeg maar, waarvan je vindt dat het leuk is dat zoiets is voortgekomen uit een forum als FOK!.
Maar de focus kan ook liggen op een leuke verbouwing (K&W), iets wat heel erg leeft en een echte hype is op het forum, de meest recente meme, de raarste advertentie van de afgelopen tijd (V&A), de gekte die alvast is losgebarsten is ESF ook al is het pas in mei of gewoon een user die echt opvalt en je beter wil leren kennen.
Ja zoiets.
Kennen we hem/haar?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:40 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaren geleden ook wel eens wat stouts gedaan met andere users van FOK! Niks mis mee. Vrij land en zo.
Ohja maar dan moet je die users ook maar net kennen natuurlijk, ik ken vooral de mensen uit VBL maar erbuiten is het al snel vreemd. En dan zegt het mij ook niks als die het allemaal met elkaar doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Zou ik dat mogen zeggen denk je? Is al zoveel jaren geleden, geen idee of ze nog actief zijn op FOK! Eentje is zelfs al getrouwd volgens mij.quote:
Nehh, doe maar niet joh.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:45 schreef Lyzio_NL het volgende:
Zou ik dat mogen zeggen denk je? Is al zoveel jaren geleden, geen idee of ze nog actief zijn op FOK! Eentje is zelfs al getrouwd volgens mij.
Toen waren we nog vrij en onbezonnen zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nehh, doe maar niet joh.
Was even gekkigheid van mijn kant.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:56 schreef Lyzio_NL het volgende:
Okee, leuk spelletje, wie maakt deze lyric af?
He calls me Charlie Mason
A stargazer am I
It seems that I was born
To chart the evening sky
They'd cut me out for baking bread
But I had other dreams instead ...
mooi ditquote:
Hmmm ja, is een kwestie van het forum monitoren.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja maar dan moet je die users ook maar net kennen natuurlijk, ik ken vooral de mensen uit VBL maar erbuiten is het al snel vreemd. En dan zegt het mij ook niks als die het allemaal met elkaar doen.
Ik weet het, maar dat is omdat ik Google heb gebruikt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:56 schreef Lyzio_NL het volgende:
He calls me Charlie Mason
A stargazer am I
It seems that I was born
To chart the evening sky
They'd cut me out for baking bread
But I had other dreams instead ...
Een van de beste liedjes ooit, schaam je...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is omdat ik Google heb gebruikt.
Dan is het niet leuk.
No shame here, ik kan niet alles kennen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Een van de beste liedjes ooit, schaam je...
Je kennie alles kenne ntuuhlak kutjah..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
No shame here, ik kan niet alles kennen.
Oi.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:17 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Je kennie alles kenne ntuuhlak kutjah..
Ik probeerde eens wat als Limburger. Niet goed?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
deze keer werd ik gewoon gebeld, uit het nietsKennelijk waren de deelnemers op
is niet eens tijdens programma Kevinquote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:25 schreef I. het volgende:
[..]Man man man. Je bent echt vaste gast aan het worden daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |