SPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar januari (Limoentjuh)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Bedankt voor deze infoquote:Op maandag 4 februari 2019 20:48 schreef Mikeytt het volgende:
Zelfde als dat het vaak heel rustig is in t weekend tussem 11 en 12 of bijvoorbeeld tussen 14 en 15 doordeweeks
Homijn geen punten gunnenquote:
Bratt Pritt ja.quote:
Je moeder is nummer 1.quote:
Mijn moeder op nummer 1 zettenquote:
Uh, okequote:Op maandag 4 februari 2019 21:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Какая жалкая группа киски!
😂😂😂
Брам ван Стеенис грустный кобель !! Иди трахайся со своими братьями в стиле хардстайл! 😂😂
Ik heb het ook nooit langer dan een paar dagen volgehoudenquote:Op maandag 4 februari 2019 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Kost best wel wat moeite om mijn positie te behouden, ik heb er geen zin meer in
Daar moet je nu nog helemaal niet naar kijken joh, pas aan het einde kun je die zekerheid een beetje krijgenquote:Op maandag 4 februari 2019 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Kost best wel wat moeite om mijn positie te behouden, ik heb er geen zin meer in
Denken dat er maar 1 persoon achter het acount homijn zitquote:Op maandag 4 februari 2019 21:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit langer dan een paar dagen volgehouden
Dat verplicht bolken kost me teveel moeite idd
Alsof ik maar 1 persoon benquote:Op maandag 4 februari 2019 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Denken dat er maar 1 persoon achter het acount homijn zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op maandag 4 februari 2019 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-02-2019 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. dud0r / 302 / 781
2. aloa / 276 / 1002
3. Mikeytt / 232 / 592
4. Quotidien / 166 / 358
5. wadslak / 157 / 624
6. R-woud88 / 153 / 563
7. hemarookworst / 151 / 427
8. Already_in_use / 149 / 599
9. Grrrrrrrr / 117 / 469
10. Dr.Mikey / 96 / 257
11. Driepink / 83 / 373
12. Limoentjuh / 82 / 245
13. devzero / 80 / 195
14. naatje_1 / 52 / 62
15. madam-april / 51 / 233
16. DerRabbit / 49 / 227
17. Nattekat / 48 / 203
18. charmed_angel / 46 / 252
19. Homijn / 42 / 157
20. Cinderelladreamer / 40 / 120SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op maandag 4 februari 2019 21:31 schreef R-woud88 het volgende:
37. OmgevallenFlat2 / 0 / 18
43. FlippingCoin / 0 / 16
(lol)
dat is misschien nog wel veel ergerquote:
Dat denk ik wel inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2019 21:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
dat is misschien nog wel veel erger
waarom zou ik dat doenquote:Op maandag 4 februari 2019 21:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hebben jullie wel eens in je hand gekotst
quote:Op maandag 4 februari 2019 21:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
jij wel dan?quote:Op maandag 4 februari 2019 21:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maakt ook zo'n bendequote:Op maandag 4 februari 2019 21:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Anders kwam het in zijn bed.
Dit iddquote:Op maandag 4 februari 2019 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig was de laatste keer dat ik had gekotst jaren geleden en alleen door drank
quote:Op maandag 4 februari 2019 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
uit raam gegooid en daarna mn handen gewassen
Netjes opgevoed jijquote:Op maandag 4 februari 2019 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
uit raam gegooid en daarna mn handen gewassen
Behalve van alle rondes waarvan ik de echte winnaar ben geweestquote:Op maandag 4 februari 2019 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben de enige echte winnaar van alle ronden
Jammerquote:Op maandag 4 februari 2019 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon in de tuin. De aarde doet het dan weg
racistquote:Op maandag 4 februari 2019 21:53 schreef noodgang het volgende:
Ik gooi mijn kots altijd op de hond van de buren
jawelquote:Op maandag 4 februari 2019 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
ah flatje woont niet in een flat
benedenwoning of eentje met meerdere lagen per woning?quote:Op maandag 4 februari 2019 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jawelmaar dit is zo'n luxe, dus we hebben een tuin
Tweede, maar zijn vrij groot.quote:Op maandag 4 februari 2019 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
benedenwoning of eentje met meerdere lagen per woning?
Kuthondquote:Op maandag 4 februari 2019 21:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Klopt, die hond loopt steeds albino's te pesten
nou vind ik niet normaalquote:Op maandag 4 februari 2019 21:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Klopt, die hond loopt steeds albino's te pesten
gooi je weleens een pan bami naar benedenquote:Op maandag 4 februari 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tweede, maar zijn vrij groot.
\quote:Op maandag 4 februari 2019 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gooi je weleens een pan bami naar beneden
Ik weet waar je op doelt maar nee, pan gooi je nooit mee natuurlijk. Pan omdraaien en leegtikken is wel 'eens' gebeurd.quote:Op maandag 4 februari 2019 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gooi je weleens een pan bami naar beneden
jammer idd.quote:Op maandag 4 februari 2019 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
Jezus, nog altijd geen puntjes te pakken nu
En kreeg die ruzie ofniet?quote:Op maandag 4 februari 2019 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
een buurtgenoot had een keer een aangebrande ei in de tuin van de buren geflikkerd
Zeer jammer, maar het is niet andersquote:
gewoon doorgaan.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeer jammer, maar het is niet anders
nee, was niemand in de tuinquote:Op maandag 4 februari 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En kreeg die ruzie ofniet?
gelukkig kon die om lachen, beter dat die boos wordtquote:Op maandag 4 februari 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Had wel een keer een tosti aan laten branden maar was daar boos om en toen deed ik dus het raam open maar maakte beetje herrie maar was warme dag dus overbuurman zat op balkon en hij keek en ik gooi die zwarte tosti uit het raam en ik hoor HAHAHA ja kop dicht stuk aarde.
Top man!quote:
Ja het komt niet in zijn tuinquote:Op maandag 4 februari 2019 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig kon die om lachen, beter dat die boos wordt
ja, maar er zijn ook van die bemoeizuchtige figuren die wel zeikenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja het komt niet in zijn tuin
Ja dat heb je hier niet zoveel, vooral laatste tijd met allemaal geweld, mensen passen wel op. Gelukkig kom ik nooit buitenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja, maar er zijn ook van die bemoeizuchtige figuren die wel zeiken
De moeite waard?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
De Taiwanese hiphopscene heeft er een onverwachte nieuwkomer bij. Niemand minder dan de burgemeester van de hoofdstad Taipei heeft zijn eerste muziekvideo op YouTube gezet. De boodschap van de 59-jarige Ko Wen-je is direct duidelijk: ‘Doe wat juist is’. Hij herhaalt de frase maar liefst 24 keer in het nummer.
valt tegen hoorquote:Op maandag 4 februari 2019 22:10 schreef aloa het volgende:
Ik ga ook iets doen met youtube.
Lekker makkelijk geld verdienen.
Ja maar kijk naar zijn uploads en views. Dat level bereiken is heel lastig, heb het ook een tijdje geprobeerd, pakte gemiddeld 500 views per video en dan na 20 vids had ik 77 centquote:Op maandag 4 februari 2019 22:11 schreef aloa het volgende:
[..]
denk ik ook.
Maar zo'n Enzo Knol b.v. die is miljonair door youtube.
kan altijd proberenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:10 schreef aloa het volgende:
Tips vragen aan braddie, die schijnt ervaring te hebben met het maken van youtube moneyzzzzquote:
die zwemt ook in het geld natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2019 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tips vragen aan braddie, die schijnt ervaring te hebben met het maken van youtube moneyzzzz
Mukbangquote:Op maandag 4 februari 2019 22:10 schreef aloa het volgende:
Dat schiet niet op.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar kijk naar zijn uploads en views. Dat level bereiken is heel lastig, heb het ook een tijdje geprobeerd, pakte gemiddeld 500 views per video en dan na 20 vids had ik 77 cent
Nope. Groeide wel hard maar op een bepaald punt waren de ideeen op en ik kon ook niet echt meer pushen helaasquote:
Echt.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mukbanggewoon video waarin je aan het eten bent. Praten is niet nodig, alleen eten en klaar.
dat doet braddie ook, vind die eetgeluiden best goorquote:Op maandag 4 februari 2019 22:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mukbanggewoon video waarin je aan het eten bent. Praten is niet nodig, alleen eten en klaar.
Ik ken die hele Braddie niet.quote:
jaquote:Op maandag 4 februari 2019 22:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken die hele Braddie niet.
Heeft die hier ook niet een paar keer gepost?
quote:Op maandag 4 februari 2019 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat doet braddie ook, vind die eetgeluiden best goor
Die eetgeluiden zijn vies ja, maar wel grappig om te zien soms en dan vooral als het zo'n kleine dame isquote:Op maandag 4 februari 2019 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die muil gaat alleen maar op en neer met zijn geknauw.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doet is liefquote:Op maandag 4 februari 2019 22:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die muil gaat alleen maar op en neer met zijn geknauw.
Ik heb hem altijd al willen zien etenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd al willen zien eten
welke kloon hebben we nu weerquote:Op maandag 4 februari 2019 22:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd al willen zien eten
Zo rolt hij, letterlijkquote:Op maandag 4 februari 2019 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die zwemt ook in het geld natuurlijk
Nou dikkie over hem zeggen is anders ook niet lief hoor.quote:
GMTAquote:Op maandag 4 februari 2019 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
welke kloon hebben we nu weer
Das zo maarja je moet wat hequote:Op maandag 4 februari 2019 22:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou dikkie over hem zeggen is anders ook niet lief hoor.
Ben je ziek?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Das zo maarja je moet wat he
Heeft het wat te maken met ana?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja beetje maar wel minder nu, laatste tijd ben ik echt veel ziek terwijl ik nooit ziek ben
Ja denk ik wel, slechtere weerstandquote:Op maandag 4 februari 2019 22:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heeft het wat te maken met ana?
?
hobba hobbaquote:
Was een lurker ;pquote:Op maandag 4 februari 2019 22:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
?quote:
Als de wekker mama roept en dat zal vannacht nog zelfs wel een paar keer zijn kleine man heeft griepquote:
Ach ja. Altijd vervelend.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Als de wekker mama roept en dat zal vannacht nog zelfs wel een paar keer zijn kleine man heeft griep
jquote:Op maandag 4 februari 2019 22:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja. Altijd vervelend.
Gewoon thuis houden
Hoe oud?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
j
O ja maar dat kan ook niet anders
of life toch?quote:
Dat zijn heel veel nummers .quote:Op maandag 4 februari 2019 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geen slecht nummer, alleen beetje depri
hema kent zijn klassiekers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |