Die muil gaat alleen maar op en neer met zijn geknauw.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat doet braddie ook, vind die eetgeluiden best goor
doet is liefquote:Op maandag 4 februari 2019 22:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die muil gaat alleen maar op en neer met zijn geknauw.
Ik heb hem altijd al willen zien etenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat doet braddie ook, vind die eetgeluiden best goor
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd al willen zien eten
welke kloon hebben we nu weerquote:Op maandag 4 februari 2019 22:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd al willen zien eten
Zo rolt hij, letterlijkquote:Op maandag 4 februari 2019 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die zwemt ook in het geld natuurlijk
Nou dikkie over hem zeggen is anders ook niet lief hoor.quote:
GMTAquote:Op maandag 4 februari 2019 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
welke kloon hebben we nu weer
Das zo maarja je moet wat hequote:Op maandag 4 februari 2019 22:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou dikkie over hem zeggen is anders ook niet lief hoor.
Ben je ziek?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Das zo maarja je moet wat he
Heeft het wat te maken met ana?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja beetje maar wel minder nu, laatste tijd ben ik echt veel ziek terwijl ik nooit ziek ben
Ja denk ik wel, slechtere weerstandquote:Op maandag 4 februari 2019 22:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heeft het wat te maken met ana?
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |