valt tegen hoorquote:Op maandag 4 februari 2019 22:10 schreef aloa het volgende:
Ik ga ook iets doen met youtube.
Lekker makkelijk geld verdienen.
Ja maar kijk naar zijn uploads en views. Dat level bereiken is heel lastig, heb het ook een tijdje geprobeerd, pakte gemiddeld 500 views per video en dan na 20 vids had ik 77 centquote:Op maandag 4 februari 2019 22:11 schreef aloa het volgende:
[..]
denk ik ook.
Maar zo'n Enzo Knol b.v. die is miljonair door youtube.
kan altijd proberenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:10 schreef aloa het volgende:
Tips vragen aan braddie, die schijnt ervaring te hebben met het maken van youtube moneyzzzzquote:
die zwemt ook in het geld natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2019 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tips vragen aan braddie, die schijnt ervaring te hebben met het maken van youtube moneyzzzz
Mukbangquote:Op maandag 4 februari 2019 22:10 schreef aloa het volgende:
Dat schiet niet op.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar kijk naar zijn uploads en views. Dat level bereiken is heel lastig, heb het ook een tijdje geprobeerd, pakte gemiddeld 500 views per video en dan na 20 vids had ik 77 cent
Nope. Groeide wel hard maar op een bepaald punt waren de ideeen op en ik kon ook niet echt meer pushen helaasquote:
Echt.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mukbanggewoon video waarin je aan het eten bent. Praten is niet nodig, alleen eten en klaar.
dat doet braddie ook, vind die eetgeluiden best goorquote:Op maandag 4 februari 2019 22:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mukbanggewoon video waarin je aan het eten bent. Praten is niet nodig, alleen eten en klaar.
Ik ken die hele Braddie niet.quote:
jaquote:Op maandag 4 februari 2019 22:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken die hele Braddie niet.
Heeft die hier ook niet een paar keer gepost?
quote:Op maandag 4 februari 2019 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat doet braddie ook, vind die eetgeluiden best goor
Die eetgeluiden zijn vies ja, maar wel grappig om te zien soms en dan vooral als het zo'n kleine dame isquote:Op maandag 4 februari 2019 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat doet braddie ook, vind die eetgeluiden best goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |