jammer idd.quote:Op maandag 4 februari 2019 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
Jezus, nog altijd geen puntjes te pakken nu
En kreeg die ruzie ofniet?quote:Op maandag 4 februari 2019 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
een buurtgenoot had een keer een aangebrande ei in de tuin van de buren geflikkerd
Zeer jammer, maar het is niet andersquote:
gewoon doorgaan.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeer jammer, maar het is niet anders
nee, was niemand in de tuinquote:Op maandag 4 februari 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En kreeg die ruzie ofniet?
gelukkig kon die om lachen, beter dat die boos wordtquote:Op maandag 4 februari 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Had wel een keer een tosti aan laten branden maar was daar boos om en toen deed ik dus het raam open maar maakte beetje herrie maar was warme dag dus overbuurman zat op balkon en hij keek en ik gooi die zwarte tosti uit het raam en ik hoor HAHAHA ja kop dicht stuk aarde.
Top man!quote:
Ja het komt niet in zijn tuinquote:Op maandag 4 februari 2019 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig kon die om lachen, beter dat die boos wordt
ja, maar er zijn ook van die bemoeizuchtige figuren die wel zeikenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja het komt niet in zijn tuin
Ja dat heb je hier niet zoveel, vooral laatste tijd met allemaal geweld, mensen passen wel op. Gelukkig kom ik nooit buitenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja, maar er zijn ook van die bemoeizuchtige figuren die wel zeiken
De moeite waard?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
De Taiwanese hiphopscene heeft er een onverwachte nieuwkomer bij. Niemand minder dan de burgemeester van de hoofdstad Taipei heeft zijn eerste muziekvideo op YouTube gezet. De boodschap van de 59-jarige Ko Wen-je is direct duidelijk: ‘Doe wat juist is’. Hij herhaalt de frase maar liefst 24 keer in het nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |