+1 naja 1600 geloof ikquote:
Dit dus. Beetje een Jean-Marc. Mag je vanalles doen, doe je niks. Dan verdien je het ook niet om te winnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef zoem het volgende:
Jammer. Had liever Sinan zien gaan. Veel te passieve kandidaat.
Ik dénk bij niemand..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Robert was ook nooit verdacht in mijn ogen
Misschien is hij de molquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef zoem het volgende:
De mol hoeft nooit naar huis.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef zoem het volgende:
Bij mij ook niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Robert was ook nooit verdacht in mijn ogen
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef Redefine het volgende:
Het was toch een te moeilijk koekje voor Robert.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik cake graag naar Robèrt in dit seizoen.
Wat was Sinan aan het doen bij die palenopdracht in dat gebouw met die trap bouwen?quote:
Geen idee meerquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat was Sinan aan het doen bij die palenopdracht in dat gebouw met die trap bouwen?
Hij was de enige die het in 30 minuten wilde doen, de rest 45 (Heb ik in mijn notitiesquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat was Sinan aan het doen bij die palenopdracht in dat gebouw met die trap bouwen?
palen los maken en een beetje blokjes er door drukken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sowieso MolTalkquote:
Steekt ook wel een beetje, ja. Hoor je ook nooit meer wat van, van die onbekende deelnemers.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel potsierlijk hoe ze altijd doen alsof er nooit een WIDM met onbekende nederlanders is geweest die je ook kunt uitnodigen.
nee, merel ( ? ) ook toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij was de enige die het in 30 minuten wilde doen, de rest 45 (Heb ik in mijn notities)
Deze week even niet, volgende week weer.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Is die onzin nu alweer voorbij?
George mag soms nog een filmpje doen. Deborah ook geloof ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel potsierlijk hoe ze altijd doen alsof er nooit een WIDM met onbekende nederlanders is geweest die je ook kunt uitnodigen.
Ik had het idee dat de mol daar niet echt zijn best deed om te mollen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Eerste 2 opdrachten waren wel erg saai vandaag, gelukkig was de derde te doen.
Met Arjen Lubach was het tofquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso MolTalk
Ze moeten eerst die presentatoren maar eens vervangen voor ik er überhaupt naar ga kijken.
What else...quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Sarah weer aan het klungelen volgende week?
Best ok idd. Het mag wel wat mysterieuzer vind ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Eerste 2 opdrachten waren wel erg saai vandaag, gelukkig was de derde te doen.
Was ook wel lastig om daar echt te mollenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het idee dat de mol daar niet echt zijn best deed om te mollen.
Ja, die probeerde dat er op het laatst doorheen te duwen op ludieke, maar probeerde niemand over te halen dat ook te doenquote:
Ja dat was een typische opmerking idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
Ik sla Moltalk dit keer over (kijk ik later evt nog wel terug als ik zin heb) want ik wil de aflevering ff nog een keer kijken, paar stukjes terugscrollen.
Jamie had het over de auto-letter opdracht en zat te klagen 'dat de sleutel op de auto's stond'. Even al die letters/medeklinkers erbij pakken en kijken wat je daarvan kan maken.
Deborah heb ik al jaren niet gezien;quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
George mag soms nog een filmpje doen. Deborah ook geloof ik.
Wat heeft hij naast zn oog danquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:32 schreef tralalala het volgende:
Chris Zeegers zit echt zwaar aan de drugs.
jamie wilde er langer over doen want meer letters in een woord zetten.... mmaar ja de medeklinkers gingen gewoon doodleuk de ronde uitquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
Ik sla Moltalk dit keer over (kijk ik later evt nog wel terug als ik zin heb) want ik wil de aflevering ff nog een keer kijken, paar stukjes terugscrollen.
Jamie had het over de auto-letter opdracht en zat te klagen 'dat de sleutel op de auto's stond'. Even al die letters/medeklinkers erbij pakken en kijken wat je daarvan kan maken.
Nee, boven. Dus de dames of Robèrtquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
dat is Margrietquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:33 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Wat heeft hij naast zn oog dan
Nizno heeft mij laatst nog gewezen op een dergelijke opmerking die ik in november 2017 (!!) over Jan maakte. Zodra de afleveringen begonnen die gast nooit meer verdachtquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat was een typische opmerking idd.
nee hij zei idd boven op de autoquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, boven. Dus de dames of Robèrt
Linkje?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nizno heeft mij laatst nog gewezen op een dergelijke opmerking die ik in november 2017 (!!) over Jan maakte. Zodra de afleveringen begonnen die gast nooit meer verdacht
Dus dat laat ik me geen tweede keer gebeuren
Op Twitter legde iemand de link naar Niels die niet naar boven kon kijken omdat hij dan water in zijn oog kreeg... dat zou verblindend zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:34 schreef monkyyy het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar wat de betekenis van de naam van de uitzending was; "Verblindend"
Ja dan is zo'n uitspraak als 'de sleutel stond op de auto's' toch alsnog niet logisch? Viel een beetje buiten de boot na de rest van z'n rede.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jamie wilde er langer over doen want meer letters in een woord zetten.... mmaar ja de medeklinkers gingen gewoon doodleuk de ronde uit
Een onwijs dikke aderquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:33 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Wat heeft hij naast zn oog dan
MOL / WIDM Livetopic - "Moltalk: the Kick-off" (vanavond 21:25 op NPO3)quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:24 schreef Moira. het volgende:
Ooooh Jan zegt 'Ik ga die mol vinden. Mark my words'.
Moluitspraaaak
Best tegenvallend seizoen eigenlijk qua opdrachten. Wel veel leuke kandidaten vind ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:36 schreef Redefine het volgende:
Die opdrachten van volgende week lijken zowaar eens interessant te zijn. Zou ik voor het eerst zijn.
nee joh dan snuift Margriet het op, die wil ik niet zo druk zienquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godver, Chris. Laat de coke effe links liggen, joh...
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
MOL / WIDM Livetopic - "Moltalk: the Kick-off" (vanavond 21:25 op NPO3)
[..]
Bij die opdracht met die foto's zei hij ook iets van: ik ben de leider van de groepquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
ik wou 'm net opzoeken maar je hebt 'm standaard onder je ctrl-c staan ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
MOL / WIDM Livetopic - "Moltalk: the Kick-off" (vanavond 21:25 op NPO3)
[..]
daar had ze wat mee moeten doen......... op inzetten bijv. net als ikquote:
nee ik wist waar ik je gequote hadquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik wou 'm net opzoeken maar je hebt 'm standaard onder je ctrl-c staan ofzo
"Boven op het dak"quote:
dat was gewoon domquote:
Hij wil te graag als mol in beeld komen, dat als hij de mol blijkt te zijn, hij een Maroeska is waar niemand er vrolijk van wordt.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:38 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Bij die opdracht met die foto's zei hij ook iets van: ik ben de leider van de groep
Met wat creativiteit kan dat duiden op hem als mol
Ja klopt, viel mij ook al op. Mono (mijn vriend) zit al langer op Jamie en ik heb wel altijd gezegd 'die zou het ook zomaar kunnen zijn ja'.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:38 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Bij die opdracht met die foto's zei hij ook iets van: ik ben de leider van de groep
Met wat creativiteit kan dat duiden op hem als mol
nouja in elik geval...... jamie is de molquote:
ik wrijf het graag inquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook aan het zoeken maar toen raakte ik afgeleid
tja, ik niet....quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja weet ik 't ik was dat 2 maanden later toch alweer vergeten
Zit je nou godverdomme weer al vanaf aflevering 1 vol op Jamie dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja, ik niet....
nouja. eerlijk gezegd.... ik ben gewoon op de gok op 1 gegaan net als nu.
meestal zondags toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:42 schreef Moira. het volgende:
Wanneer zetten ze de aflevering online eigenlijk?
jaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit je nou godverdomme weer al vanaf aflevering 1 vol op Jamie dan?
Ik heb ziggo, ik spoel zo heen en weer...quote:
nee ik wil de vlaamsequote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je geeft dat bordspel maar mooi aan de #2 dan straks
ohja ik vergeet dat altijd, duurt zo tyfuslang om te laden op m'n laptopquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb ziggo, ik spoel zo heen en weer...
dat doe ik op mn horizonkassiequote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohja ik vergeet dat altijd, duurt zo tyfuslang om te laden op m'n laptop
Ohja die deksel had een deuk bij jou he?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik wil de vlaamse
of nu 1 met een hele deksel
een scheurquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja die deksel had een deuk bij jou he?
wat is een tyfu slang eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohja ik vergeet dat altijd, duurt zo tyfuslang om te laden op m'n laptop
mwach, ik mekker niet, speel wordt niet anders of er nou wel of geen scheur in de deksel zitquote:
Joh ponypackje meer of minder, lekker toch manquote:
Meestal paar uur later? Sowieso de losse opdrachten dezelfde avond.quote:
kloptquote:
moltalk is dan ook gewoon slechtquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Meestal paar uur later? Sowieso de losse opdrachten dezelfde avond.
Moltalk is wel altijd snel on-line.
komt door mijquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:52 schreef egoblokje het volgende:
Gebeuren wel interessante dingen op de app nu. Merel 3 plaatsen gezakt en Jamie nu bovenaan.
ik vind een sinandag hebben leukerquote:
alleen maar door Sinanquote:
Of Susan en de vissersquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:54 schreef Nizno het volgende:
als die vogels echt een hint zijn naar merel, dan vreet ik mn schoen op. Net zo slecht als Margriet met dr kutbloemen
Ja dit dus. En beiden worden het meest verdacht op de app dus dat is juist weer reden om aan te nemen dat ze het beiden niet zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen Jamie en Niels
ja heul slechtquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of Susan en de vissersOf Klaas en de kruizen
geloof mij nou maar, vorig jaar zat ik ook in alf 1 al goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jamie het meest verdacht. Die is het dus niet.
Ik hoop het echt niet, want ik vind hem rete-irritantquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
geloof mij nou maar, vorig jaar zat ik ook in alf 1 al goed.
Misschien wel een hint, naar de winnaresquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:59 schreef Nizno het volgende:
Echt serieus, als het merel is en die kutvogels een hint is kijk ik NOOIT@!!!!@!@!@!!!! weer
Ja ze hadden er duidelijk sinan.quote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien wel een hint, naar de winnares
Té flauwquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ze hadden er duidelijk sinan.
twitter:officieelanne twitterde op zaterdag 02-02-2019 om 22:02:52Ze hebben er gwn al een boek van gemaakt! Iedereen wist al dat Sinan niks ging doen. #watgaatsinandoen #moltalk #wieisdemol #widm https://t.co/uniDMpnCxL reageer retweet
Klopt, maar wie gaat daar wat tegen doen? Sinan i.i.g. nietquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:04 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:officieelanne twitterde op zaterdag 02-02-2019 om 22:02:52Ze hebben er gwn al een boek van gemaakt! Iedereen wist al dat Sinan niks ging doen. #watgaatsinandoen #moltalk #wieisdemol #widm https://t.co/uniDMpnCxL reageer retweet
te koop voor nog geen tientje trouwensquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:04 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:officieelanne twitterde op zaterdag 02-02-2019 om 22:02:52Ze hebben er gwn al een boek van gemaakt! Iedereen wist al dat Sinan niks ging doen. #watgaatsinandoen #moltalk #wieisdemol #widm https://t.co/uniDMpnCxL reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:04 schreef Nizno het volgende:
nope. voor alle deelnemers mis je wel een bepaalde letter.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:14 schreef Moira. het volgende:
Oké, ff de auto-opdracht teruggekeken.
Jamie zegt om 32:01 letterlijk en expliciet "De sleutel stond op het dak."
Medeklinkers uit de auto-rondes (klinkers waren vrij te kiezen):
Ronde 1 - G S T R T
Ronde 2 - L L R S K
Ronde 3 - G L S D R
Ronde 4 - F N S H T
Iemand die hier wat van kan maken?
Ja je kunt verder wel Trénite eruit halen (Jamies achternaam) en ongetwijfeld ook andere achternamen, maar dan hou je alsnog een boel letters over waar ik geen zin uit kan trekken iigquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope. voor alle deelnemers mis je wel een bepaalde letter.
rik paul
sinan
merel
sarah
jamie
niels
ja niels en sarah kan als je rondes mag combineren.
Misschien een sticker ofzo op het dak van zijn autoquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:14 schreef Moira. het volgende:
Ronde 1 - G S T R T
Ronde 2 - L L R S K
Ronde 3 - G L S D R
Ronde 4 - F N S H T
of op de moterkap?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Misschien een sticker ofzo op het dak van zijn auto
De enige letter die in elke opdracht voorkomt is de Squote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:14 schreef Moira. het volgende:
Ronde 1 - G S T R T
Ronde 2 - L L R S K
Ronde 3 - G L S D R
Ronde 4 - F N S H T
Ook even naar gekeken en zag zo snel niks opvallends vergeleken met de andere auto's, allemaal van hetzelfde taxibedrijf.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Misschien een sticker ofzo op het dak van zijn auto
hmz, helaaschquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook even naar gekeken en zag zo snel niks opvallends vergeleken met de andere auto's, allemaal van hetzelfde taxibedrijf.
De simpelste (staan er al zo goed als):quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:14 schreef Moira. het volgende:
Ronde 1 - G S T R T
Ronde 2 - L L R S K
Ronde 3 - G L S D R
Ronde 4 - F N S H T
7 was de max dus glasdeur kan nietquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De simpelste (staan er al zo goed als):
Gestart
Allrisk (gejat van Assepoes)
Glasdeur
Finisht
Ook goedquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
7 was de max dus glasdeur kan niet
Radslag kan wel
Gordels, om in het auto-thema te blijven.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
7 was de max dus glasdeur kan niet
Radslag kan wel
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gordels, om in het auto-thema te blijven.
Een naam die met een S begint? Sarah kan, en Sinan can.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:25 schreef Dave het volgende:
[..]
De enige letter die in elke opdracht voorkomt is de S
Ik denk dat het iets te maken met dat abseilen van die waterval, dat men niet omhoog kon kijken omdat het water in hun ogen "verblindend" werkte, maar aan wie je dat nou moet linken...quote:Op zaterdag 2 februari 2019 23:21 schreef egoblokje het volgende:
Is er trouwens iemand die de titel ‘Verblindend’ ergens aan heeft kunnen linken? Ik heb niet echt iets bruikbaars gezien.
Ik zat te denken dat het misschien sloeg op de titel van een tv programma of film waar één van de kandidaten in zat, maar kon via imdb zo snel niets vinden bij Sarah of Rick Paul, verder heb ik niet gezocht.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 23:21 schreef egoblokje het volgende:
Is er trouwens iemand die de titel ‘Verblindend’ ergens aan heeft kunnen linken? Ik heb niet echt iets bruikbaars gezien.
Nederland heeft er toch geen bal verstand van xD.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jamie het meest verdacht. Die is het dus niet.
En Sarah het meest verdacht, wow
En weer zoenen
WIDM hater gespot.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:36 schreef Redefine het volgende:
Die opdrachten van volgende week lijken zowaar eens interessant te zijn. Zou ik voor het eerst zijn.
quote:Op zondag 3 februari 2019 16:31 schreef DKUp het volgende:
Ik heb het idee dat ik naar allemaal nepmollen aan het kijken ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |