+1 naja 1600 geloof ikquote:
Dit dus. Beetje een Jean-Marc. Mag je vanalles doen, doe je niks. Dan verdien je het ook niet om te winnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef zoem het volgende:
Jammer. Had liever Sinan zien gaan. Veel te passieve kandidaat.
Ik dénk bij niemand..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Robert was ook nooit verdacht in mijn ogen
Misschien is hij de molquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef zoem het volgende:
De mol hoeft nooit naar huis.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef zoem het volgende:
Bij mij ook niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Robert was ook nooit verdacht in mijn ogen
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef Redefine het volgende:
Het was toch een te moeilijk koekje voor Robert.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik cake graag naar Robèrt in dit seizoen.
Wat was Sinan aan het doen bij die palenopdracht in dat gebouw met die trap bouwen?quote:
Geen idee meerquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat was Sinan aan het doen bij die palenopdracht in dat gebouw met die trap bouwen?
Hij was de enige die het in 30 minuten wilde doen, de rest 45 (Heb ik in mijn notitiesquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat was Sinan aan het doen bij die palenopdracht in dat gebouw met die trap bouwen?
palen los maken en een beetje blokjes er door drukken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sowieso MolTalkquote:
Steekt ook wel een beetje, ja. Hoor je ook nooit meer wat van, van die onbekende deelnemers.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel potsierlijk hoe ze altijd doen alsof er nooit een WIDM met onbekende nederlanders is geweest die je ook kunt uitnodigen.
nee, merel ( ? ) ook toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij was de enige die het in 30 minuten wilde doen, de rest 45 (Heb ik in mijn notities)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |