+1 naja 1600 geloof ikquote:
Dit dus. Beetje een Jean-Marc. Mag je vanalles doen, doe je niks. Dan verdien je het ook niet om te winnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef zoem het volgende:
Jammer. Had liever Sinan zien gaan. Veel te passieve kandidaat.
Ik dénk bij niemand..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Robert was ook nooit verdacht in mijn ogen
Misschien is hij de molquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef zoem het volgende:
De mol hoeft nooit naar huis.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef zoem het volgende:
Bij mij ook niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Robert was ook nooit verdacht in mijn ogen
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:28 schreef Redefine het volgende:
Het was toch een te moeilijk koekje voor Robert.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik cake graag naar Robèrt in dit seizoen.
Wat was Sinan aan het doen bij die palenopdracht in dat gebouw met die trap bouwen?quote:
Geen idee meerquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat was Sinan aan het doen bij die palenopdracht in dat gebouw met die trap bouwen?
Hij was de enige die het in 30 minuten wilde doen, de rest 45 (Heb ik in mijn notitiesquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat was Sinan aan het doen bij die palenopdracht in dat gebouw met die trap bouwen?
palen los maken en een beetje blokjes er door drukken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sowieso MolTalkquote:
Steekt ook wel een beetje, ja. Hoor je ook nooit meer wat van, van die onbekende deelnemers.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel potsierlijk hoe ze altijd doen alsof er nooit een WIDM met onbekende nederlanders is geweest die je ook kunt uitnodigen.
nee, merel ( ? ) ook toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij was de enige die het in 30 minuten wilde doen, de rest 45 (Heb ik in mijn notities)
Deze week even niet, volgende week weer.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Is die onzin nu alweer voorbij?
George mag soms nog een filmpje doen. Deborah ook geloof ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel potsierlijk hoe ze altijd doen alsof er nooit een WIDM met onbekende nederlanders is geweest die je ook kunt uitnodigen.
Ik had het idee dat de mol daar niet echt zijn best deed om te mollen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Eerste 2 opdrachten waren wel erg saai vandaag, gelukkig was de derde te doen.
Met Arjen Lubach was het tofquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso MolTalk
Ze moeten eerst die presentatoren maar eens vervangen voor ik er überhaupt naar ga kijken.
What else...quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Sarah weer aan het klungelen volgende week?
Best ok idd. Het mag wel wat mysterieuzer vind ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Eerste 2 opdrachten waren wel erg saai vandaag, gelukkig was de derde te doen.
Was ook wel lastig om daar echt te mollenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het idee dat de mol daar niet echt zijn best deed om te mollen.
Ja, die probeerde dat er op het laatst doorheen te duwen op ludieke, maar probeerde niemand over te halen dat ook te doenquote:
Ja dat was een typische opmerking idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
Ik sla Moltalk dit keer over (kijk ik later evt nog wel terug als ik zin heb) want ik wil de aflevering ff nog een keer kijken, paar stukjes terugscrollen.
Jamie had het over de auto-letter opdracht en zat te klagen 'dat de sleutel op de auto's stond'. Even al die letters/medeklinkers erbij pakken en kijken wat je daarvan kan maken.
Deborah heb ik al jaren niet gezien;quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
George mag soms nog een filmpje doen. Deborah ook geloof ik.
Wat heeft hij naast zn oog danquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:32 schreef tralalala het volgende:
Chris Zeegers zit echt zwaar aan de drugs.
jamie wilde er langer over doen want meer letters in een woord zetten.... mmaar ja de medeklinkers gingen gewoon doodleuk de ronde uitquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
Ik sla Moltalk dit keer over (kijk ik later evt nog wel terug als ik zin heb) want ik wil de aflevering ff nog een keer kijken, paar stukjes terugscrollen.
Jamie had het over de auto-letter opdracht en zat te klagen 'dat de sleutel op de auto's stond'. Even al die letters/medeklinkers erbij pakken en kijken wat je daarvan kan maken.
Nee, boven. Dus de dames of Robèrtquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
dat is Margrietquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:33 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Wat heeft hij naast zn oog dan
Nizno heeft mij laatst nog gewezen op een dergelijke opmerking die ik in november 2017 (!!) over Jan maakte. Zodra de afleveringen begonnen die gast nooit meer verdachtquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat was een typische opmerking idd.
nee hij zei idd boven op de autoquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, boven. Dus de dames of Robèrt
Linkje?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nizno heeft mij laatst nog gewezen op een dergelijke opmerking die ik in november 2017 (!!) over Jan maakte. Zodra de afleveringen begonnen die gast nooit meer verdacht
Dus dat laat ik me geen tweede keer gebeuren
Op Twitter legde iemand de link naar Niels die niet naar boven kon kijken omdat hij dan water in zijn oog kreeg... dat zou verblindend zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:34 schreef monkyyy het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar wat de betekenis van de naam van de uitzending was; "Verblindend"
Ja dan is zo'n uitspraak als 'de sleutel stond op de auto's' toch alsnog niet logisch? Viel een beetje buiten de boot na de rest van z'n rede.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jamie wilde er langer over doen want meer letters in een woord zetten.... mmaar ja de medeklinkers gingen gewoon doodleuk de ronde uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |