Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het Grrrrote DTS kerrrrst gedichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kroeg zelf staat in Eindhoven geloof ikquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:24 schreef devzero het volgende:
oh ik dacht dat AiU in een klein plaatsje woonde in de buurt van Eindhoven
Wat noem jij klein dan. Ik noem <30.000 inwoners kleinquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:24 schreef Driepink het volgende:
vergeleken met amerika wel natuurlijk
Oh ok, dat wist ik niet. Nee, Eindhoven is niet kleinquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
De kroeg zelf staat in Eindhoven geloof ik
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:24 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up![]()
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Aangezien ONZ nogal dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel.
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. De punten worden automatisch opgeteld.Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic.
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten. Duurt het openen te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder.
Gelieve de OP duidelijk en overzichtelijk te houden en de uitleg/regels niet te veranderen, bij voorbaat dank.Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
[ afbeelding ]
Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Winnaars: [ afbeelding ]
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: LimoentjuhSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas meteen even de datum aan in de OP!SPOILER: Het Grrrrote DTS kerrrrst gedichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog -0 dagen tot vrijdag 1 februari 2019Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Zondag weer naar Eindje voor foebal.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:25 schreef Already_in_use het volgende:
Dat klopt dev. Maar ik ga altijd naar dezelfde kroeg in Eindhoven.
Dan heeft Limburg maar 1 stad die jij niet klein noemtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat noem jij klein dan. Ik noem <30.000 inwoners klein
[..]
Oh ok, dat wist ik niet. Nee, Eindhoven is niet klein
Kijken hoe ze slaag krijgen van Fortunaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zondag weer naar Eindje voor foebal.![]()
Klopt, Limburg is voor lilliputtersquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heeft Limburg maar 1 stad die jij niet klein noemt
Ik sluit het niet eens uitquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijken hoe ze slaag krijgen van Fortuna
Eigenlijk gun ik het die Fortunezen niet eens, maar gezien ze de laatste tijd spelen tegen top clubs zou het me niet eens verbazenquote:
Gezien Lozano er niet bij is en PSV speelt als onder Cocu na de winterstop zou het mij ook niet verbazen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk gun ik het die Fortunezen niet eens, maar gezien ze de laatste tijd spelen tegen top clubs zou het me niet eens verbazen
meerdere steden van meer dan 30k hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja en, daar is toch niets mis mee. Moet alles maar groot zijn?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
PSV jonguhhhquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zondag weer naar Eindje voor foebal.![]()
Zelfs Sneek heeft 33K inwoners en het was maar een willekeurige grens.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
In Friesland en Zeeland zijn alle plaatsen wel klein behalve de hoofdstad
Ach, we gaan het wel zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gezien Lozano er niet bij is en PSV speelt als onder Cocu na de winterstop zou het mij ook niet verbazen.
Heftigquote:
Vraag je dit nu aan mij?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
Niet in centrum maar in een buurt waar men elkaar kent zeker?
Pfewquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neuh. Zal mij aan mijn reet roesten wie er wint.
Door wie?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er wordt hard to get gespeeld
Dat sowiesoquote:
Nee man, door mij natuurlijk.quote:
Oh Den Haagquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Minder dan je best doenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:41 schreef wadslak het volgende:
Jullie doen gewoon veel te veel jullie best.
Is idd niet in het centrum.quote:
Precies. Jij snapt hem.quote:
Ha broeder van een andere moeder.quote:
Jaa altijd toch?quote:
Nou, dat is met vlagen wel anders geweest.quote:
Waarom? Het is gewoon een forumquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, dat is met vlagen wel anders geweest.
Geen idee, een of andere waarderingsscore waar danny nogal vaag over blijft doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:46 schreef devzero het volgende:
Wat is trouwens die score in je profiel?
* devzero komt onder een steen vandaan
FB / 'Score'quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, een of andere waarderingsscore waar danny nogal vaag over blijft doen.
Ja als echte fok tweakersquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:50 schreef devzero het volgende:
Krijgen we nu ook van die grafiekjes zoals je karma score op tweakers
Jammer dat ik niet in jouw onderbroek zit nu, bedoel ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2019 15:59:29 ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in jouw onderbroek zit nu bedoel ikDaar pas jij toch helemaal niet in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O is dat de reden dat ik steeds nee te horen krijg joh!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar pas jij toch helemaal niet in?
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in jouw onderbroek zit nu, bedoel ik.Had het kunnen weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Sowieso, mannen die vrouwenondergoed dragenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
O is dat de reden dat ik steeds nee te horen krijg joh!
Ja ok, hier heb je wel een puntje hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Sowieso, mannen in vrouwen ondergoed
Daar had hij het wel overquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:50 schreef devzero het volgende:
Lol.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Sowieso, mannen die vrouwenondergoed dragen
Niet weten dat FOK! een fork van Tweakers isquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:50 schreef devzero het volgende:
Jawel!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je baas is er zeker niet?
Ik heb niks ontvangenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zoek je mooiste foto's maar alvast uit.
Even onderonsje houden met je baas en aansturen op opslag?quote:
Nee als vrouw in zo'n grote oma onderbroek rondlopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als man in zo'n grote oma-onderbroek rondlopen.
Oh, zal ik dan toch maar reageren op die open positie in DIGquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet weten dat FOK! een fork van Tweakers is
sociaal kredietsysteemquote:
Alweer?quote:
mooi werk is dat.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:16 schreef devzero het volgende:
[..]
haags is een gediplomeerd poepexpert,
Dat klinkt en is echt supergoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
Lekker in vers gelegde drollen knijpen
Klopt, hoe ik er zo 123 bij kwam weet ik ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat klinkt en is echt supergoor.
En toch raar opkijken dat je geen pics van AiU krijgtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
Lekker in vers gelegde drollen knijpen
Doe jij ook altijd poepen onder de douche, dit dat opvangen met je hand en in de wc gooien vanonder de douche vandaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch raar opkijken dat je geen pics van AiU krijgt
Krijg ik ze daarom wel? Omdat ik niet dat soort rare dingen zeg?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch raar opkijken dat je geen pics van AiU krijgt
trek jij je string naar beneden tijdens het kakken?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat klinkt en is echt supergoor.
Nee, ik duw ze zo snel mogelijk door het putje met mijn voetenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd poepen onder de douche, dit dat opvangen met je hand en in de wc gooien vanonder de douche vandaan?
was een topic toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd poepen onder de douche, dit dat opvangen met je hand en in de wc gooien vanonder de douche vandaan?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg ik ze daarom wel? Omdat ik niet dat soort rare dingen zeg?
Ik poep nooit.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
trek jij je string naar beneden tijdens het kakken?
hihihiiquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik poep nooit.![]()
Ja natuurlijk trek ik mijn string naar beneden. Anders is het een gespleten drol.
Haal je dan wel die poep onder je teennagels vandaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik duw ze zo snel mogelijk door het putje met mijn voeten
Mag toch hopen van wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haal je dan wel die poep onder je teennagels vandaan?
Nooit aangedachtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haal je dan wel die poep onder je teennagels vandaan?
straksquote:
KOEKOEKquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
5000 in nog geen 20 minuten erbij
Dat is wel leukquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HEEL FOK IS 1 GROOT DTS SPEL
Dat sowieso ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij post in heel veel forums, dus dat zal wel een invloed hebben
Jij dan ook?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij post in heel veel forums, dus dat zal wel een invloed hebben
waar moet je anders heenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo'n groot forum, en dan komt ie alleen in DTS en een enkele DIG uitstap..
Wat maakt dat nou weer uit dan. Voor 2015 kwam ik alleen in VBL, omdat daar toen mijn interesse lag.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik in MEN of KLB of VBL zou moeten postenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oi, begrijp me niet verkeerd, dev is een gouden kerel, maar zijn pohi is nog eenzijdiger dan wat ik eetquote:
heb niks te zoeken daarquote:
Ja en dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Koffie SlowChatquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
40+ SC zit toch vol met oud UTO lui? KLB isen wat is KSC?
koffie sc van GCquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
40+ SC zit toch vol met oud UTO lui? KLB isen wat is KSC?
Ik post ook alleen maar hier.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oi, begrijp me niet verkeerd, dev is een gouden kerel, maar zijn pohi is nog eenzijdiger dan wat ik eet
Ik post er sochtendsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is aan het doodbloeden. Was ooit veel leuker.
kusje kroel. met je jezus wat triestquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat is deze passief agressieve aanval
Ik ben ook niet triestquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij drinkt niet eens koffienepperd
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
kusje kroel. met je jezus wat triest
Hey Disney Princessquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zussie gefeliciteerd met je kampimoenschap
Wel als jij iemand triest noemt op basis van wat en waar zij posten op een online forumquote:
Maar dev kan dat hebben, anders wordt ie te geweldigquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel als jij iemand triest noemt op basis van wat en waar zij posten op een online forum
Niet meer doen hoor
???quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:57 schreef Quotidien het volgende:
Eindelijk gebekvecht waar ik geen aandeel in heb
Kijk maar uit, je krijgt zometeen alsnog de schuldquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:57 schreef Quotidien het volgende:
wiesoquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kijk maar uit, je krijgt zometeen alsnog de schuld
Maar deze loopt goed af. Ik vind Driep nog steeds aardigquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:57 schreef Quotidien het volgende:
Gelukkigquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar deze loopt goed af. Ik vind Driep nog steeds aardig
Niet van de Rabobankquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kijk maar uit, je krijgt zometeen alsnog de schuld
Saai zegquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar deze loopt goed af. Ik vind Driep nog steeds aardig
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kan toch ook niet boos worden op jou![]()
Preciesquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]af en toe elkaar beetje stom noemen en dan weer verder
Het is niet dat je nog 25 jaar gaat studeren, dus die paar jaartjes studeren maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:25 schreef Quotidien het volgende:
soms vraag ik me ook af of ik niet gewoon beter kan gaan werken
Je bent een topper.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey Disney Princess![]()
Dank je wel
Moest een maandje vakantie nemen van werk, niet meer slapen en mn ziel verkopen maar dan heb je wel het DTS gewonnen
Klopt, maar het levert veel stress op. En dat is niet zo fijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet dat je nog 25 jaar gaat studeren, dus die paar jaartjes studeren maakt toch niet uit?
Stress heb je helaas ook op werk. En er zullen vast wel banen zonder stress zijn, maar die zullen ook snel gaan vervelen. Je kunt wel proberen om stress te voorkomen of om een afleiding te vinden; de ene gaat drinken en de ander gaat rennen in het weekend en neemt de fiets naar werk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Klopt, maar het levert veel stress op. En dat is niet zo fijn.
Is ook zo. Daarom overweeg ik soms om gewoon vrachtwagenchauffeur te worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Stress heb je helaas ook op werk. En er zullen vast wel banen zonder stress zijn, maar die zullen ook snel gaan vervelen. Je kunt wel proberen om stress te voorkomen of om een afleiding te vinden; de ene gaat drinken en de ander gaat rennen in het weekend en neemt de fiets naar werk.
Als dat je gelukkig maakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is ook zo. Daarom overweeg ik soms om gewoon vrachtwagenchauffeur te worden.Geen stress, gewoon beetje rondrijden. Heerlijk toch.
niks.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke weekendplannen?
Ik denk dat je geluk vooral uit andere dingen moet halen.quote:
Eens, maar als je je werk leuk vindt, dan kan dat ook een beetje gelukkig maken. En als stress op werk je ongelukkig maakt, dan misschien ander werk zoeken.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik denk dat je geluk vooral uit andere dingen moet halen.
Daar is de catch.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:41 schreef Quotidien het volgende:
Zoals eeuwige faam vergaren door het dts te winnen
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaar dat je naar Friesland bent verhuisd
Gelukkigste provincie van Nederlandquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaar dat je naar Friesland bent verhuisd
beetje stelen, beetje zuipenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke weekendplannen?
Famke Louise TT is beter.quote:
He broeder, waarom support je mijn onzin niet?quote:
zo erg is het ook weer nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:17 schreef dud0r het volgende:
Famke Louise kan zo in een zanger Rinus video
Eerder rapper sjors, met een snickers.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:17 schreef dud0r het volgende:
Famke Louise kan zo in een zanger Rinus video
die ex van haar past wel bij een rinus videoquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo erg is het ook weer niet
O mijn god.quote:
Vergeet Marlous niet!quote:
Lekker biggetje.quote:
Mijn dochter heeft voor het eerst zonder zijwieltjes gefietst vandaag!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Vertel een verhaal of hoe je dag was
Dom, vaag hoofd, ongeïnteresseerd, maakt bagger geluid.quote:
nicequote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft voor het eerst zonder zijwieltjes gefietst vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |