Wat maakt dat nou weer uit dan. Voor 2015 kwam ik alleen in VBL, omdat daar toen mijn interesse lag.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo'n groot forum, en dan komt ie alleen in DTS en een enkele DIG uitstap..
Ik zou niet weten waarom ik in MEN of KLB of VBL zou moeten postenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oi, begrijp me niet verkeerd, dev is een gouden kerel, maar zijn pohi is nog eenzijdiger dan wat ik eetquote:
heb niks te zoeken daarquote:
Ja en dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Koffie SlowChatquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
40+ SC zit toch vol met oud UTO lui? KLB isen wat is KSC?
koffie sc van GCquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
40+ SC zit toch vol met oud UTO lui? KLB isen wat is KSC?
Ik post ook alleen maar hier.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oi, begrijp me niet verkeerd, dev is een gouden kerel, maar zijn pohi is nog eenzijdiger dan wat ik eet
Ik post er sochtendsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is aan het doodbloeden. Was ooit veel leuker.
kusje kroel. met je jezus wat triestquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat is deze passief agressieve aanval
Ik ben ook niet triestquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij drinkt niet eens koffienepperd
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
kusje kroel. met je jezus wat triest
Hey Disney Princessquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zussie gefeliciteerd met je kampimoenschap
Wel als jij iemand triest noemt op basis van wat en waar zij posten op een online forumquote:
Maar dev kan dat hebben, anders wordt ie te geweldigquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel als jij iemand triest noemt op basis van wat en waar zij posten op een online forum
Niet meer doen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |