Het is niet dat je nog 25 jaar gaat studeren, dus die paar jaartjes studeren maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:25 schreef Quotidien het volgende:
soms vraag ik me ook af of ik niet gewoon beter kan gaan werken
Je bent een topper.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey Disney Princess![]()
Dank je wel
Moest een maandje vakantie nemen van werk, niet meer slapen en mn ziel verkopen maar dan heb je wel het DTS gewonnen
Klopt, maar het levert veel stress op. En dat is niet zo fijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet dat je nog 25 jaar gaat studeren, dus die paar jaartjes studeren maakt toch niet uit?
Stress heb je helaas ook op werk. En er zullen vast wel banen zonder stress zijn, maar die zullen ook snel gaan vervelen. Je kunt wel proberen om stress te voorkomen of om een afleiding te vinden; de ene gaat drinken en de ander gaat rennen in het weekend en neemt de fiets naar werk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Klopt, maar het levert veel stress op. En dat is niet zo fijn.
Is ook zo. Daarom overweeg ik soms om gewoon vrachtwagenchauffeur te worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Stress heb je helaas ook op werk. En er zullen vast wel banen zonder stress zijn, maar die zullen ook snel gaan vervelen. Je kunt wel proberen om stress te voorkomen of om een afleiding te vinden; de ene gaat drinken en de ander gaat rennen in het weekend en neemt de fiets naar werk.
Als dat je gelukkig maakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is ook zo. Daarom overweeg ik soms om gewoon vrachtwagenchauffeur te worden.Geen stress, gewoon beetje rondrijden. Heerlijk toch.
niks.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke weekendplannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |