Dat klinkt en is echt supergoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
Lekker in vers gelegde drollen knijpen
Klopt, hoe ik er zo 123 bij kwam weet ik ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat klinkt en is echt supergoor.
En toch raar opkijken dat je geen pics van AiU krijgtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
Lekker in vers gelegde drollen knijpen
Doe jij ook altijd poepen onder de douche, dit dat opvangen met je hand en in de wc gooien vanonder de douche vandaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch raar opkijken dat je geen pics van AiU krijgt
Krijg ik ze daarom wel? Omdat ik niet dat soort rare dingen zeg?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch raar opkijken dat je geen pics van AiU krijgt
trek jij je string naar beneden tijdens het kakken?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat klinkt en is echt supergoor.
Nee, ik duw ze zo snel mogelijk door het putje met mijn voetenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd poepen onder de douche, dit dat opvangen met je hand en in de wc gooien vanonder de douche vandaan?
was een topic toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd poepen onder de douche, dit dat opvangen met je hand en in de wc gooien vanonder de douche vandaan?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg ik ze daarom wel? Omdat ik niet dat soort rare dingen zeg?
Ik poep nooit.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
trek jij je string naar beneden tijdens het kakken?
hihihiiquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik poep nooit.![]()
Ja natuurlijk trek ik mijn string naar beneden. Anders is het een gespleten drol.
Haal je dan wel die poep onder je teennagels vandaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik duw ze zo snel mogelijk door het putje met mijn voeten
Mag toch hopen van wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haal je dan wel die poep onder je teennagels vandaan?
Nooit aangedachtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haal je dan wel die poep onder je teennagels vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |