Ha broeder van een andere moeder.quote:
Jaa altijd toch?quote:
Nou, dat is met vlagen wel anders geweest.quote:
Waarom? Het is gewoon een forumquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, dat is met vlagen wel anders geweest.
Geen idee, een of andere waarderingsscore waar danny nogal vaag over blijft doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:46 schreef devzero het volgende:
Wat is trouwens die score in je profiel?
* devzero komt onder een steen vandaan
FB / 'Score'quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, een of andere waarderingsscore waar danny nogal vaag over blijft doen.
Ja als echte fok tweakersquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:50 schreef devzero het volgende:
Krijgen we nu ook van die grafiekjes zoals je karma score op tweakers
Jammer dat ik niet in jouw onderbroek zit nu, bedoel ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2019 15:59:29 ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in jouw onderbroek zit nu bedoel ikDaar pas jij toch helemaal niet in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O is dat de reden dat ik steeds nee te horen krijg joh!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar pas jij toch helemaal niet in?
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in jouw onderbroek zit nu, bedoel ik.Had het kunnen weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |