Wat mij betreft wel!quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Tellen tetten mee voor de punten?
Is wel een belangrijk item om mee te nemen in de nachtbagger.quote:
Al opgelost. Als jullie hier ffe wachtenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:12 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja jeetje ik weet 't ook niet meer
Wacht jij mee dan?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al opgelost. Als jullie hier ffe wachten
Kom je hier ook even de vaatwasser aanzetten?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht mee terwijl ik zo de afwas even doe.
Alleen als mijn vaat erbij mag. Anders donder je maar op.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:14 schreef cofi het volgende:
[..]
Kom je hier ook even de vaatwasser aanzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
stuk ongeduldquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DE NACHTBAGGER IS ER TOCH NOG NIET
Ik heb wel ineens 300 ofzo erbij.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:15 schreef Goudenvis het volgende:
Wejow m'n score schiet ineens exponentieel (denk ik) omhoog
![]()
Ik vind jou kut.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind wachtbagger kut.
Einde bericht.
wij jou ookquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind wachtbagger kut.
Einde bericht.
Dit dusquote:
quote:
Even voelen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:16 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij hebt een kut
Einde bericht.
toevallig 2 balletjes?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:16 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Heb over de tetten even een balletje opgegooid in fb.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind jou kut.
Einde bericht.
quote:
Twee dikke ballenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Sow koekoek, de twee vrouwen in mijn leven slopen me even compleet
Tering VK dit is wel triest hoorquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Koekoekquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:18 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Tering VK dit is wel triest hoor
ja kan welquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:18 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Tering VK dit is wel triest hoor
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen als mijn vaat erbij mag. Anders donder je maar op.
Kom dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
grappie tochquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Wat dan?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
Waar is wollah trouwens ik moet die jongen eens goed uitlachen om zijn tekenskills
Wie is Wollah?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is iets tussen Wollah en ik.
Haha wat een baasquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee die batst met die CEO van snapchat volgens mij.
Ik heb geen 3:14 de tijdquote:
VKquote:
Neenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
VK![]()
Kun jij als mod punten uitdelen?
Ik heb minder dan Kluunquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Neenanders had je 450 snap je
Doe ik als ik ooit in de top500 komquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo mijn account op anoniem zetten.
En haags was daar gemeen over maar heeft wel netjes zijn excuses aangebodenquote:
haags is een prima kerelquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En haags was daar gemeen over maar heeft wel netjes zijn excuses aangeboden
Ja. Punt.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA IK ZEI TOCH DAT IE HIER NIET WAS JEETJE BEN JE DOM OFZO
Lekker blijven baggerenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
De tering, ik moet ff een hoop neer gaan leggen, niet normaal
Vond dat wel pluspunten waard. Mag gezegd wordenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh oke kan jij ook niks aan doen, sorry man
Mocht je willenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou mijn account op anoniem zetten.
Gaat je niks aan.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:32 schreef Plompzakker het volgende:
Waarom is tong eigenlijk alweer geband een kluun nog steeds niet?
Blijkbaar wordt Tong irritanter bevonden dan Kluunquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:32 schreef Plompzakker het volgende:
Waarom is tong eigenlijk alweer geband een kluun nog steeds niet?
tong is iconischquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:33 schreef cofi het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt Tong irritanter bevonden dan Kluun
Dan kom je er dan wel achter.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wel als ik straks ook mod ben
Dat was veel te snel voor een fatsoenlijke hoop.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, dat was weer een puik resultaat, meer uiteraard te vinden in het tijd voor hopen topic
HAHAAAAAAAAquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wel erg goed accountquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Kluun is een baggeraccount van Danny natuurlijk
Welkom collegaquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
ik zit dichtbij het toiletquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat was veel te snel voor een fatsoenlijke hoop.
Overal proberen toch, je weet.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat hij ONZ weet te vinden tegenwoordig
Anders heb je niks te doen?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk het real life account van haagsquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Kluun is een baggeraccount van Danny natuurlijk
Wat was de doorslaggevende zet? Anders is GC een optie misschien :$quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet nog officieel gemaakt worden hequote:
het is een troll, bleek maar uit het feit dat hij vermeldde dat hij ook achter capuchon_jongen en mapima zat. Wat in zichzelf al een trollreactie is natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:37 schreef Goudenvis het volgende:
Die vent kan toch niet serieus zijn
Ik heb drie verzameltopics en sluit al zijn topics met verwijzing naar die drie topics, of murp merged zequote:Op donderdag 31 januari 2019 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat was de doorslaggevende zet? Anders is GC een optie misschien :$
Komt goedquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Moet nog officieel gemaakt worden he
Ah maar Mapima is zo'n leuke vrouwquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is een troll, bleek maar uit het feit dat hij vermeldde dat hij ook achter capuchon_jongen en mapima zat. Wat in zichzelf al een trollreactie is natuurlijk.
Gastmodden in NWS, POL en SHO wordt altijd keigoed ontvangen, zijn ze altijd heel blij mee. Dan weet je dat alvast voor als je blauw bentquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik modereer iedereen de moeder
Gijl weiffiequote:Op donderdag 31 januari 2019 22:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ah maar Mapima is zo'n leuke vrouw
Mapima heeft permban toch. Dan zeker voor het onzekere nemen en kluun vanwege die uitspraak ook bannen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is een troll, bleek maar uit het feit dat hij vermeldde dat hij ook achter capuchon_jongen en mapima zat. Wat in zichzelf al een trollreactie is natuurlijk.
Ik dacht meer aan uto. Die 24/7 streamchat sluitenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gastmodden in NWS, POL en SHO wordt altijd keigoed ontvangen, zijn ze altijd heel blij mee. Dan weet je dat alvast voor als je blauw bent
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb drie verzameltopics en sluit al zijn topics met verwijzing naar die drie topics, of murp merged ze
[..]
Komt goed
ieieieiieiequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gastmodden in NWS, POL en SHO wordt altijd keigoed ontvangen, zijn ze altijd heel blij mee. Dan weet je dat alvast voor als je blauw bent
Wetenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan uto. Die 24/7 streamchat sluiten![]()
Ik zou in een dag meer slotjes zetten dan jij ooit hebt gedaanquote:
Dat is best veel hoor als je dat in 1 dag gaat doen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zou in een dag meer slotjes zetten dan jij ooit hebt gedaan
En alle oude gesloten topics van de VD-group weer openenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zou in een dag meer slotjes zetten dan jij ooit hebt gedaan
Elke reactie van haar was weer een bukkake show van fappende usersquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Echt manmaakte altijd fapje op haar reacties
![]()
Flippselllllllllllllllllquote:
Ik ben sowieso een ninja. Ninja Ama.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij bent zo'n ninja-slotter
Ik verwacht een aardige ontgroeningquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is best veel hoor als je dat in 1 dag gaat doen.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zou eigenhandig alle men posts van haags wissen zodat tong weer #1 is zoals het hoort
Ninjamaquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een ninja. Ninja Ama.
Staan sommige l'en niet dichter of ver van elkaar?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:43 schreef I. het volgende:
[..]
Flippselllllllllllllllll
(Die l'en staan ook in willekeurige volgorde, maar dat zie je niet echt.)
Je mag ook gewoon verwijzen naar de KLB-topics hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:41 schreef Flippiee het volgende:
ik moet ook maar topics in mijn bookmarks gaan zetten om dat te doen
drink je nog enequote:Op donderdag 31 januari 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staan sommige l'en niet dichter of ver van elkaar?
betraptquote:
bedankt vriendelijke collegaquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon verwijzen naar de KLB-topics hoor.
'mens erger je niet' klinkt an sich wel een goede locatie voor kluun-topicsquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Kluun die vandaag driepink aanbood omdat driepink niet zo'n mod is als die mods die zijn vrijheid van meningsuiting inperkenBeter schoppen we wat kluuntopics ook naar MEN
ik zeg doenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'mens erger je niet' klinkt an sich wel een goede locatie voor kluun-topics
Waar??quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Kluun die vandaag driepink aanbood omdat driepink niet zo'n mod is als die mods die zijn vrijheid van meningsuiting inperkenBeter schoppen we wat kluuntopics ook naar MEN
Bingo mag nietquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:46 schreef Goudenvis het volgende:
Bingo is ook wel leuk bij Kluun toppa's
waar wat?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:47 schreef cofi het volgende:
[..]
Waar??
Is er trouwens een uitzonder voor het bashen van Kluun?
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'mens erger je niet' klinkt an sich wel een goede locatie voor kluun-topics
Volgens mij mag je 'm voor bijna alles uitmakenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:47 schreef cofi het volgende:
[..]
Waar??
Is er trouwens een uitzonder voor het bashen van Kluun?
Optische illlllllusie.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staan sommige l'en niet dichter of ver van elkaar?
Weet niet maar HL kreeg een ban voor de Iwanius bingoquote:
Ik heb deze post drie keer gelezen maar begrijp er geen kut van.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Haags_Latiertje?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Weet niet maar HL kreeg een ban voor de Iwanius bingo
Mis die oude zeiksnor welquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Weet niet maar HL kreeg een ban voor de Iwanius bingo
Of we hem meer mogen bashenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat snap ik, maar wat wil je precies weten
oh wacht, het is aanbad heh...quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb deze post drie keer gelezen maar begrijp er geen kut van.
Iwaniusquote:
Klachtwaardig ook dat hij mods express verkeerd noemtquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh wacht, het is aanbad heh...
verwijzing naar: ONZ / Ik sta er eindelijk in!
FOK! acclimatiseermeetquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Iwanius![]()
Moet hem nog steeds een keer mailen.
Hij had grootse plannen zei hij maar niks meer van hem gehoord
Je moet je act wel volhouden natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Klachtwaardig ook dat hij mods express verkeerd noemt
Hele kamer blauw van de sigarenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zou gaan.
Als Iwanius betaalt dan
Ik ben ook een vrouw volgens hem want als ik een man was dan had ik geen tijd om op dit forum te zittenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Klachtwaardig ook dat hij mods express verkeerd noemt
Goede argumentatie weer Kluunquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw volgens hem want als ik een man was dan had ik geen tijd om op dit forum te zitten
En Paulanersquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:53 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Hele kamer blauw van de sigaren
Maar hij wel? Of is hij een zij? Ik snap het niet.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw volgens hem want als ik een man was dan had ik geen tijd om op dit forum te zitten
Dat heeft ie nooit zo goed kunnen uitleggen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:55 schreef cofi het volgende:
[..]
Maar hij wel? Of is hij een zij? Ik snap het niet.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gewoon kratje tochquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:56 schreef Goudenvis het volgende:
Koop je dat spul niet in traytjes dan?
Ik kom net Iwanius langs.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Paulaner
Ik heb standaard een kratje in de berging staan
Stuk goedkoper in Duitsland
Daarom ben je mod he.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Paulaner heeft ook van die halve kratjes maar dat slaat nergens op die heb je voor het ontbijt al op
Hij mag hier rustig acclimatiserenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik kom net Iwanius langs.
Kunnen jullie alles uitpraten
Vraag jij die cul mod even dan
alcoholist gespotquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Paulaner heeft ook van die halve kratjes maar dat slaat nergens op die heb je voor het ontbijt al op
Dat is wat klb modden met een mens doetquote:
Niet helemaalquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:59 schreef Goudenvis het volgende:
Toch jammer dat hij door CUL weggegaan iseen enorm gemis voor KLB
Maar goed dat ik in ONZ zit danquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is wat klb modden met een mens doet
Ik heb geen alcoholprobleem ik heb nog genoeg staanquote:
Hij was ook niet helemaal blij met KLB hoorquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:59 schreef Goudenvis het volgende:
Toch jammer dat hij door CUL weggegaan iseen enorm gemis voor KLB
Ik heb een excuus, namelijk KLB. Wat is jouw excuus?quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar goed dat ik in ONZ zit dan
Mannenquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb een excuus, namelijk KLB. Wat is jouw excuus?
Ik heb zijn afscheidsbrief nog in mijn pmquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb geen alcoholprobleem ik heb nog genoeg staan
[..]
Hij was ook niet helemaal blij met KLB hoor(of specifiek, met mij)
Dat is vaak ook het probleem (geen stijve)quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Slap excuus. (Haha snap je, geen stijve)
Ah, waar ga je heen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, waar ga je heen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh wacht, het is aanbad heh...
verwijzing naar: ONZ / Ik sta er eindelijk in!
If pz topic:quote:
tnx manquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
If pz topic:
Slotje()
Meer hoef je niet te weten
Dit gaat niet werkenquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
If pz topic:
Slotje()
Meer hoef je niet te weten
echt niet meer normaal hequote:Op donderdag 31 januari 2019 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, die nachtbagger topics beginnen steeds vroeger tegenwoordig
Wachtbagger*quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
Multipla?quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Krijg morgen eindelijk mn eigen auto terug
Friturenquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En toch is het zo... ineens iedereen frituren
Volvo, net pas gekregen (lease wel), maar meteen een of ander dom probleem met boordcomputer, twee weken in de garage gestaanquote:
oeiiiiiiquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volvo, net pas gekregen (lease wel), maar meteen een of ander dom probleem met boordcomputer, twee weken in de garage gestaan
moetquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:18 schreef Flippiee het volgende:
Als ik verhuisd ben, moet ik een auto kopen.
Auto'squote:Op donderdag 31 januari 2019 23:18 schreef Flippiee het volgende:
Als ik verhuisd ben, moet ik een auto kopen.
Ik gok dat ze nu hartje A'dam woont en geen nut heeft voor een auto, maar zodra ze verhuisd is wel een nodig heeft voor verplichtingenquote:
Zo iets ja.quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gok dat ze nu hartje A'dam woont en geen nut heeft voor een auto, maar zodra ze verhuisd is wel een nodig heeft voor verplichtingen
Akkoord.quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staan we nu weer gelijk met elkaars harten breken?
Zo word het er niet echt beter opquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik woon dichter tegen Meerssen aan dan tegen centrum Maastricht snap je
Meerssen is chillquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo word het er niet echt beter op
Nieuw pareltjequote:Op donderdag 31 januari 2019 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
GC / Wie weet hoe dit liedje heet?
dit topic
het zou goed zijn voor het algemene belang als jij je bek zou houwequote:Op donderdag 31 januari 2019 23:34 schreef Goudenvis het volgende:
Het zou goed zijn voor het algemene belang als Limburg wordt geannexeerd door België.
't gaat je aan het hart hequote:Op donderdag 31 januari 2019 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
het zou goed zijn voor het algemene belang als jij je bek zou houwe
Hoensbroek is ook een top dorp, Dutroux is een best aardige kerel en Hitler was het beste dat Duitsland ooit overkomen is zekerquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
GC / Wie weet hoe dit liedje heet?
dit topic
Gastquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoensbroek is ook een top dorp, Dutroux is een best aardige kerel en Hitler was het beste dat Duitsland ooit overkomen is zeker
Ik zou echt niet dood gevonden willen worden in meerssenquote:
Denk VK ook nietquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou echt niet dood gevonden willen worden in meerssen
Zijn paar leuke wijkenquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou echt niet dood gevonden willen worden in meerssen
Ik woon gelukkig aan de andere kant van Maastricht.quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zijn paar leuke wijken
Maar goed ik woon gewoon in Maastricht snap je
haha jij bent van de andere kantquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig aan de andere kant van Maastricht.
Kom dan tuup, bin van de kolonie dus kiek moar uut!quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wa bisse me aan aan 't kieke mot je klappe ofzo
Neh geen zin inquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
VK, open jij deze keer de NB weer mooi om 0.00.00, ik durf niet meer
Gelukkig niet van de verkeerde kantquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha jij bent van de andere kant
don't stick your dick in crazyquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ooit nog een scharrel gehad met een van daelhof.
Neequote:Op donderdag 31 januari 2019 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
volgende topic is gewoon de wnachtbagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |