betraptquote:
bedankt vriendelijke collegaquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon verwijzen naar de KLB-topics hoor.
'mens erger je niet' klinkt an sich wel een goede locatie voor kluun-topicsquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Kluun die vandaag driepink aanbood omdat driepink niet zo'n mod is als die mods die zijn vrijheid van meningsuiting inperkenBeter schoppen we wat kluuntopics ook naar MEN
ik zeg doenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'mens erger je niet' klinkt an sich wel een goede locatie voor kluun-topics
Waar??quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Kluun die vandaag driepink aanbood omdat driepink niet zo'n mod is als die mods die zijn vrijheid van meningsuiting inperkenBeter schoppen we wat kluuntopics ook naar MEN
Bingo mag nietquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:46 schreef Goudenvis het volgende:
Bingo is ook wel leuk bij Kluun toppa's
waar wat?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:47 schreef cofi het volgende:
[..]
Waar??
Is er trouwens een uitzonder voor het bashen van Kluun?
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'mens erger je niet' klinkt an sich wel een goede locatie voor kluun-topics
Volgens mij mag je 'm voor bijna alles uitmakenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:47 schreef cofi het volgende:
[..]
Waar??
Is er trouwens een uitzonder voor het bashen van Kluun?
Optische illlllllusie.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staan sommige l'en niet dichter of ver van elkaar?
Weet niet maar HL kreeg een ban voor de Iwanius bingoquote:
Ik heb deze post drie keer gelezen maar begrijp er geen kut van.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Haags_Latiertje?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Weet niet maar HL kreeg een ban voor de Iwanius bingo
Mis die oude zeiksnor welquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Weet niet maar HL kreeg een ban voor de Iwanius bingo
Of we hem meer mogen bashenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat snap ik, maar wat wil je precies weten
oh wacht, het is aanbad heh...quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb deze post drie keer gelezen maar begrijp er geen kut van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |