Ik heb drie verzameltopics en sluit al zijn topics met verwijzing naar die drie topics, of murp merged zequote:Op donderdag 31 januari 2019 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat was de doorslaggevende zet? Anders is GC een optie misschien :$
Komt goedquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Moet nog officieel gemaakt worden he
Ah maar Mapima is zo'n leuke vrouwquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is een troll, bleek maar uit het feit dat hij vermeldde dat hij ook achter capuchon_jongen en mapima zat. Wat in zichzelf al een trollreactie is natuurlijk.
Gastmodden in NWS, POL en SHO wordt altijd keigoed ontvangen, zijn ze altijd heel blij mee. Dan weet je dat alvast voor als je blauw bentquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik modereer iedereen de moeder
Gijl weiffiequote:Op donderdag 31 januari 2019 22:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ah maar Mapima is zo'n leuke vrouw
Mapima heeft permban toch. Dan zeker voor het onzekere nemen en kluun vanwege die uitspraak ook bannen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is een troll, bleek maar uit het feit dat hij vermeldde dat hij ook achter capuchon_jongen en mapima zat. Wat in zichzelf al een trollreactie is natuurlijk.
Ik dacht meer aan uto. Die 24/7 streamchat sluitenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gastmodden in NWS, POL en SHO wordt altijd keigoed ontvangen, zijn ze altijd heel blij mee. Dan weet je dat alvast voor als je blauw bent
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb drie verzameltopics en sluit al zijn topics met verwijzing naar die drie topics, of murp merged ze
[..]
Komt goed
ieieieiieiequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gastmodden in NWS, POL en SHO wordt altijd keigoed ontvangen, zijn ze altijd heel blij mee. Dan weet je dat alvast voor als je blauw bent
Wetenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan uto. Die 24/7 streamchat sluiten![]()
Ik zou in een dag meer slotjes zetten dan jij ooit hebt gedaanquote:
Dat is best veel hoor als je dat in 1 dag gaat doen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zou in een dag meer slotjes zetten dan jij ooit hebt gedaan
En alle oude gesloten topics van de VD-group weer openenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zou in een dag meer slotjes zetten dan jij ooit hebt gedaan
Elke reactie van haar was weer een bukkake show van fappende usersquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Echt manmaakte altijd fapje op haar reacties
![]()
Flippselllllllllllllllllquote:
Ik ben sowieso een ninja. Ninja Ama.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij bent zo'n ninja-slotter
Ik verwacht een aardige ontgroeningquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is best veel hoor als je dat in 1 dag gaat doen.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zou eigenhandig alle men posts van haags wissen zodat tong weer #1 is zoals het hoort
Ninjamaquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een ninja. Ninja Ama.
Staan sommige l'en niet dichter of ver van elkaar?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:43 schreef I. het volgende:
[..]
Flippselllllllllllllllll
(Die l'en staan ook in willekeurige volgorde, maar dat zie je niet echt.)
Je mag ook gewoon verwijzen naar de KLB-topics hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:41 schreef Flippiee het volgende:
ik moet ook maar topics in mijn bookmarks gaan zetten om dat te doen
drink je nog enequote:Op donderdag 31 januari 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staan sommige l'en niet dichter of ver van elkaar?
betraptquote:
bedankt vriendelijke collegaquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon verwijzen naar de KLB-topics hoor.
'mens erger je niet' klinkt an sich wel een goede locatie voor kluun-topicsquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Kluun die vandaag driepink aanbood omdat driepink niet zo'n mod is als die mods die zijn vrijheid van meningsuiting inperkenBeter schoppen we wat kluuntopics ook naar MEN
ik zeg doenquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'mens erger je niet' klinkt an sich wel een goede locatie voor kluun-topics
Waar??quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Kluun die vandaag driepink aanbood omdat driepink niet zo'n mod is als die mods die zijn vrijheid van meningsuiting inperkenBeter schoppen we wat kluuntopics ook naar MEN
Bingo mag nietquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:46 schreef Goudenvis het volgende:
Bingo is ook wel leuk bij Kluun toppa's
waar wat?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:47 schreef cofi het volgende:
[..]
Waar??
Is er trouwens een uitzonder voor het bashen van Kluun?
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'mens erger je niet' klinkt an sich wel een goede locatie voor kluun-topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |