Dan kom je er dan wel achter.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wel als ik straks ook mod ben
Dat was veel te snel voor een fatsoenlijke hoop.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, dat was weer een puik resultaat, meer uiteraard te vinden in het tijd voor hopen topic
HAHAAAAAAAAquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wel erg goed accountquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Kluun is een baggeraccount van Danny natuurlijk
Welkom collegaquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
ik zit dichtbij het toiletquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat was veel te snel voor een fatsoenlijke hoop.
Overal proberen toch, je weet.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat hij ONZ weet te vinden tegenwoordig
Anders heb je niks te doen?quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk het real life account van haagsquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Kluun is een baggeraccount van Danny natuurlijk
Wat was de doorslaggevende zet? Anders is GC een optie misschien :$quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet nog officieel gemaakt worden hequote:
het is een troll, bleek maar uit het feit dat hij vermeldde dat hij ook achter capuchon_jongen en mapima zat. Wat in zichzelf al een trollreactie is natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:37 schreef Goudenvis het volgende:
Die vent kan toch niet serieus zijn
Ik heb drie verzameltopics en sluit al zijn topics met verwijzing naar die drie topics, of murp merged zequote:Op donderdag 31 januari 2019 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat was de doorslaggevende zet? Anders is GC een optie misschien :$
Komt goedquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Moet nog officieel gemaakt worden he
Ah maar Mapima is zo'n leuke vrouwquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is een troll, bleek maar uit het feit dat hij vermeldde dat hij ook achter capuchon_jongen en mapima zat. Wat in zichzelf al een trollreactie is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |