Dat is wat klb modden met een mens doetquote:
Niet helemaalquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:59 schreef Goudenvis het volgende:
Toch jammer dat hij door CUL weggegaan iseen enorm gemis voor KLB
Maar goed dat ik in ONZ zit danquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is wat klb modden met een mens doet
Ik heb geen alcoholprobleem ik heb nog genoeg staanquote:
Hij was ook niet helemaal blij met KLB hoorquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:59 schreef Goudenvis het volgende:
Toch jammer dat hij door CUL weggegaan iseen enorm gemis voor KLB
Ik heb een excuus, namelijk KLB. Wat is jouw excuus?quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar goed dat ik in ONZ zit dan
Mannenquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb een excuus, namelijk KLB. Wat is jouw excuus?
Ik heb zijn afscheidsbrief nog in mijn pmquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb geen alcoholprobleem ik heb nog genoeg staan
[..]
Hij was ook niet helemaal blij met KLB hoor(of specifiek, met mij)
Dat is vaak ook het probleem (geen stijve)quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Slap excuus. (Haha snap je, geen stijve)
Ah, waar ga je heen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, waar ga je heen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh wacht, het is aanbad heh...
verwijzing naar: ONZ / Ik sta er eindelijk in!
If pz topic:quote:
tnx manquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
If pz topic:
Slotje()
Meer hoef je niet te weten
Dit gaat niet werkenquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
If pz topic:
Slotje()
Meer hoef je niet te weten
echt niet meer normaal hequote:Op donderdag 31 januari 2019 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, die nachtbagger topics beginnen steeds vroeger tegenwoordig
Wachtbagger*quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
Multipla?quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Krijg morgen eindelijk mn eigen auto terug
Friturenquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En toch is het zo... ineens iedereen frituren
Volvo, net pas gekregen (lease wel), maar meteen een of ander dom probleem met boordcomputer, twee weken in de garage gestaanquote:
oeiiiiiiquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volvo, net pas gekregen (lease wel), maar meteen een of ander dom probleem met boordcomputer, twee weken in de garage gestaan
moetquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:18 schreef Flippiee het volgende:
Als ik verhuisd ben, moet ik een auto kopen.
Auto'squote:Op donderdag 31 januari 2019 23:18 schreef Flippiee het volgende:
Als ik verhuisd ben, moet ik een auto kopen.
Ik gok dat ze nu hartje A'dam woont en geen nut heeft voor een auto, maar zodra ze verhuisd is wel een nodig heeft voor verplichtingenquote:
Zo iets ja.quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gok dat ze nu hartje A'dam woont en geen nut heeft voor een auto, maar zodra ze verhuisd is wel een nodig heeft voor verplichtingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |